News Flash:

Negocieri intre sindicalisti si noul director de la Autobuzul SA

27 Noiembrie 2002
1091 Vizualizari | 0 Comentarii
•Sindicalistii asteapta, in urmatoarea luna, rezultate concrete de la noul director •Mihai Giubernea sustine ca numirea sa in fruntea SC Autobuzul SA va duce la eficientizare activitatii •Traseul 29, Podul Ros-Tomesti, va fi suspendat

Adrian Nedelcu, liderul sindicatului liber Solidaritatea din cadrul SC Autobuzul SA, sustine ca noul director al firmei va avea tot sprijinul sindicalistilor in incercarea acestuia de a pune pe picioare transportul auto in comun. "Omul sfinteste locul. Daca directorul Giubernea va colabora cu sindicatul si daca lucrurile vor merge in directia dorita, vom avea de castigat cu totii. Asteptam ca, in urmatoarea luna, sa vedem rezultate concrete, pentru ca de promisiuni ne-am saturat", a declarat, ieri, Adrian Nedelcu.
Sindicalistii spun ca sunt interesati, in primul rand, de oferirea sigurantei locului de munca si abia dupa aceea, de cresterea salariilor. Primul semn ca firma se afla pe drumul cel bun este reprezentat de cresterea incasarilor si dezvoltarea parcului de masini. "Noi vrem acelasi lucru ca si noul director, adica, sa avem locuri de munca si sa dezvoltam transportul in comun auto din Iasi", este de parere Gheorghe Vanturache, prim-vicepresedinte de sindicat.
Totusi, sindicatul nu renunta la recursul facut la Curtea de Apel Iasi.

Giubernea vrea in sindicat

"Relatia cu sindicatul si cu ceilalti angajati de la SC Autobuzul SA a inceput bine. Acestia trebuie sa inteleaga ca am fost pus aici ca sa fac societatea viabila. Daca legea mi-ar permite, m-as inscrie si eu in sindicat. Nu am nimic impotriva sindicalistilor, tot ceea ce le cer este sa nu-mi puna piedici in privinta masurilor pe care le iau, altfel vom intra in conflict", a declarat Mihai Giubernea.
Una dintre masurile pe care noul director le are in vedere pentru a eficientiza activitatea societatii comerciale Autobuzul SA este reducerea cantitatii de motorina consumata de autobuze. "La momentul actual, consumam sapte tone de motorina pe zi. Pentru a putea sa ne acoperim salariile va trebui sa consumam cu trei tone de motorina mai putin", a explicat Giubernea.
Astfel, pentru economisirea motorinei, directorul de la Autobuzul SA a decis suspendarea temporara a traseului 29, Podul Ros-Tomesti. Motivul ar fi acela ca, pe acest traseu, circula doar autobuze articulate, cunoscute ca fiind cele mai mari consumatoare de combustibil, iar calatorii sunt foarte rari. Pentru a evita concedierea soferilor, aceste autobuze vor fi redistribuite pe traseele 30, Canta-Bucium si 19, Canta-Siraj.
Nicolaie PAHOMI
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1675 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014103 (s)

loading...