News Flash:

Noi facturi pentru energia electrica

4 Aprilie 2007
1662 Vizualizari | 0 Comentarii
• Potrivit reprezentantilor E.ON Moldova SA, noile facturi se vor emite incepand cu luna mai 2007 in municipiul Iasi si luna iunie in mediul rural • "Cei care pana in prezent nu si-au depus fisa cu consumul estimat ii vom trece noi din oficiu cu un consum estimat in baza a ceea ce au consumat in lunile anterioare. Vreau sa va zic ca nici eu nu mi-am depus documentatia cu istoricul consumului estimat, deoarece nu ma pricep. Voi apela la ajutorul colegilor mei, ceea ce le recomand si clientilor nostri care nu stiu sa faca estimarea", a declarat Lucian Luca, purtator de cuvant al SC E.ON Moldova SA


Incepand cu data de 1 aprilie 2007, SC E.ON Moldova SA a implementat un nou mod de facturare a consumului de energie electrica, ce consta in emiterea a doar sase facturi anual, adica la fiecare doua luni se va emite o factura si nu lunar, cum s-a facturat pana in prezent. Potrivit reprezentantilor E.ON, noile facturi se vor emite incepand cu luna mai 2007 in municipiu Iasi si luna iunie in mediul rural. "In noul sistem de facturare exista o foarte mare libertate pe care clientul o poate face. Clientul isi poate schimba cantitatea de energie consumata luna de luna fara nici o problema. In luna a sasea, angajatii E.ON se vor deplasa la domiciliul clientului pentru a face citirea contorilor, si nu lunar, asa cum era pana in prezent", a precizat Lucian Luca, purtator de cuvant al SC E.ON Moldova SA. De precizat ca prima factura se va emite pe baza unui consum mediu estimat de client, o a doua factura este la fel, iar la emiterea celei de-a treia facturi este una de regularizare, reprezentand valoarea diferentei dintre consumul inregistrat de contor in perioada de sase luni si consumul estimat de client in decursul a patru luni.

Pentru cealalta jumatate a anului, facturile se vor emite la fel. Stabilirea consumului estimat se face de catre client sau de catre furnizor in baza istoricului de consum existent in baza de date a furnizorului. In situatia in care clientul nu stie sa-si estimeze consumul, poate apela la sprijinul E.ON. Daca se constata mari abateri intre consumul real si cel estimat, clientul poate solicita modificarea consumului estimat, pana pe data 20 a lunii, pentru perioada urmatoare. Din totalul de 130 de mii de clienti, documentatia cu consumul estimat au trimis-o doar 30 de mii, adica 23 la suta din totalul clientilor din municipiul Iasi. De precizat ca din cele 30 de mii de documentatii trimise la E.ON, un procent de cinci la suta reprezinta contestatii privind noul sistem de facturare al energiei electrice. "Cei care pana in prezent nu si-au depus fisa cu consumul estimat ii vom trece noi din oficiu cu un consum estimat in baza a ceea ce au consumat in lunile anterioare. Vreau sa va zic ca nici eu nu mi-am depus documentatia cu istoricul consumului estimat, deoarece nu ma pricep. Voi apela la ajutorul colegilor mei, ceea ce le recomand si clientilor nostri care nu stiu sa faca estimarea. Cel mai simplu va fi pentru cei care locuiesc in mediul rural, deoarece acolo se factura si inainte de implementarea sistemului la 3-6 luni", a mai adaugat Lucian Luca, purtator de cuvant SC E.ON Moldova SA. Toti clientii E.ON care nu stiu sa faca rezumatul consumului de energie electrica estimat se pot adresa unui consultant al companiei de energie electrica la unul dintre numerele de telefon: 0801000939 (apel gratuit din reteaua Romtelecom) sau 0235.305.555 (numar ce poate fi apelat din orice retea-tarif normal)


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1699 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018983 (s)

loading...