News Flash:

Noul Rexton 270XDi

5 Iulie 2004
916 Vizualizari | 0 Comentarii
•Bucuresti, 1 Iulie 2004. Interauto, unic importator autorizat SsangYong in Romania, anunta lansarea noului Rexton 270XDi, ultimul membru al distinsului club 4x4, ce se remarca prin eleganta si dotari.

Cu un design apartinand celebrului G. Giugiaro – ItalDesign, Noul Rexton propune, pe langa un usor facelift, performante tehnice mult imbunatatite, combinand intr-un mod unic robustetea unui off-road cu liniile elegante ale unui autoturism de lux.
Rexton, o imagine deja familiara pe piata, prezinta acum un nou model echipat cu un rafinat motor Diesel si o transmisie de origine germana. SsangYong RX 270 XDi tinteste catre sectorul mediu superior al segmentului SUV, iar Associated Motor Holdings spera ca linia distinctiva si optiunile impresionante se vor reflecta cu siguranta оn volumul de vanzari. Modelul este oferit cu o transmisie automata "T Tronic" оn cinci trepte, conceputa оn colaborare cu Mercedes-Benz, sau cu o transmisie manuala оn cinci trepte.

RX 270 XDi

Cu Noul Rexton, Ssang Yong Motors lanseaza mai mult decat o provocare, pentru prima oara producatorul montand un motor common rail pe unul din modelele sale. Echipat cu motorul XDi 270 cu injectie directa, 5 cilindri in linie, noul Rexton dezvolta 165 CP la 4.000 rpm. Acelasi XDi 270 este capabil sa atinga 100 km la ora in numai 13,2 secunde si ajunge la o viteza maxima de 170 km/h in versiunea cu transmisia automata, respectiv 177 km/h in versiunea manuala. Cuplul maxim de 340 Nm este dezvoltat pe o plaja larga de turatii, intre 1800 si 3200 rot/min.
Mult mai sofisticat decat predecesoarele sale, motorul XDi 270 reduce considerabil vibratiile si zgomotul specific Dieselurilor.
Conform producatorului, noul motor este instalat impreuna cu un sistem special de evacuare a gazelor, care reduce considerabil emisia de noxe.
Noul XDi 270 este rezultatul a 4 ani de cercetare, iar costurile de dezvoltare au totalizat 170 de miliarde de woni dupa ce tehnologia de baza a fost preluata de la Mercedes Benz.
Montarea unui motor nou, mai puternic, pe Noul Rexton are ca obiectiv pozitionarea lui in categoria SUV-urilor de lux cu putere si confort sporite, au anuntat oficialii companiei producatoare.

Transmisia

Tendintele de pozitionare in categoria SUV-urilor de lux sunt evidente la Noul Rexton si prin echiparea cu transmisia T-Tronic, in 5 rapoarte de mers inainte si 2 rapoarte de marsarier, solutie ce se regaseste si la modele ca Mercedes S si M Classe, Porsche 996.
La Noul Rexton, caracteristicile de consum sunt cu 10% superioare fata de cele ale predecesorului sau din 2003, datorita transmisiei T-Tronic, preluata de la Mercedes Benz. In versiunea cu transmisia automata T-Tronic, consumul noului XDi 270 este de 9,9 litri la 100 km si 8,9 litri la 100 km in cazul transmisiei manuale.
Pe modelele cu transmisie manuala, Noul Rexton vine echipat cu noul sistem DMF (Dual Mass Flywheel), in timp ce majoritatea vehiculelor adopta SMF (Single Mass Flywheel). Sistemul DMF confera variantei manuale un confort sporit al accelerarii, decelerarii si schimbarii treptelor de viteza.


Capabilitate off-road

•TOD – Sistemul inteligent de tractiune integrala
Noul Rexton are ca dotare optionala transmisia TOD (Torque on Demand) - un sistem electronic de control al distributiei cuplului intre puntea fata si puntea spate. In conditii normale, TOD aloca majoritatea cuplului pe puntea spate, in timp ce in conditii limita transfera o parte din cuplul generat de motor la puntea fata (rata maxima de transfer este de 50% cuplu motor punte fata si 50% cuplu motor punte spate).

•Tractiune integrala part – time
Cu sistemul de tractiune integrala part – time, abordarea schimbarilor bruste ale starii drumului este foarte usoara, existand oportunitatea trecerii de la tractiune 4x2 la tractiune 4x4 in timpul mersului, printr-o simpla apasare de buton.
Pentru ambele sisteme de tractiune (TOD si part – time), exista si optiunea 4L, de utilizat in conditii extreme.

Sisteme de siguranta
La realizarea Noului Rexton, producatorul nu a luat in considerare numai puterea sporita a motorului, ci si aplicarea unor sisteme de siguranta care sa asigure rulajul in conditii de maxima securitate, chiar si in conditii grele de drum. Rexton este un veritabil model cu cinci sau sapte locuri, oferit cu ABS si EBD, patru airbag-uri cu deschidere оn doua faze si sistem de blocare automata a usilor (activat la 50 km/h).
Noul model a fost configurat si cu ESP (Electronic Stability Program), BAS (Brake Assistant System), un sistem de franare imbunatatit, precum si SSPS (Speed Sensing Power System). Sistemul SSP (Speed Sensing Power), regasit si la modelele Mercedes si BMW, permite o mai mare manevrabilitate a volanului la viteze reduse si creste efortul la volan proportional cu viteza.

Aspect exterior si interior

Desenat de G. Giugiaro, Rextonului i s-au adus usoare modificari in ceea ce priveste aspectul exterior. Astfel, designul grilei fata a fost modificat, dand SUV-ului un aspect agresiv. Un deflector supradimensionat, montat deasupra lunetei, confera distinctie intregii linii exterioare a noului model. Barele de plafon reprezinta unul dintre cele mai elegante elemente incluse оn echiparea standard a modelului Rexton. Alte modele includ un bull bar, precum si ornamente metalice, care urmeaza forma pasajului rotii si continua fin de-a lungul liniei usilor.
Ornamentele si pragurile laterale, precum si grila fata sunt cromate pe Noul Rexton, in ton cu barele plafon, acum nichelate. Antena radio a fost incorporata in luneta. Noul Rexton aduce in plus alte 5 culori de caroserie, elegante si sobre.
Aspectul interiorului a fost modificat prin schimbarea esentei lemnului care completeaza consola centrala, volanul si interiorul usilor. Schimbatorul de viteze are un design futurist si este produs dintr-o combinatie de piele cu laterale cromate. Оn cadrul elementelor de lux se numara tapiteria din piele, scaunele fata reglabile electric, climatizare, magazie de CD-uri оncorporata оn plansa de bord, chiar si popularele suporturi pentru pahare, precum si cateva alte accesorii reprezentand triumful formei asupra functionalitatii.
Un afisaj suplimentar ce se ridica deasupra plansei de bord ofera soferului informatii despre altitudine si presiune atmosferica. De mentionat si afisajul grafic оn arcada, cu lumini intermitente, care reproduc viteza cu care se deplaseaza autovehiculul.
Prin imbunatatirile aduse, Noul Rexton se pozitioneaza in categoria SUV-urilor de lux, fara insa a-si pierde din abilitatile de off-road adevarat: caroserie portanta pe sasiu cu prindere in 5 puncte, unghi de atac de 28,5 grade si unghi de degajare de 25 grade, garda la sol de 20 cm, tractiune part-time. Pe langa robustetea unui off-road, Noul Rexton ofera si un confort sporit al pasagerilor: Sistem Cruise Control, senzori de ploaie si de parcare, sisteme de degivrare stergatoare si oglinzi laterale, senzor crepuscular care permite aprinderea automata a farurilor, scaune cu incalzire si 3 nivele de memorare a pozitiei soferului, comenzi audio pe volan.

Noul Rexton va fi disponibil in Romania prin reteaua de dealeri Interauto, unic importator autorizat Ssang Yong. Pretul CIP al acestui model incepe de la 23,888 Euro.

Contact:
Bianca Dordea
0722.56.27.73
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1541 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017787 (s)

loading...