News Flash:

Numar record de reclamatii la Inspectoratul Scolar

29 Ianuarie 2003
972 Vizualizari | 0 Comentarii
•Inspectoratul Scolar Judetean a primit anul trecut de doua ori mai multe petitii decat in 2001 •Printre cele mai multe contestatii s-au numarat cele aduse modului cum s-a desfasurat examenul national de titularizare de anul trecut

Inspectoratul Scolar Judetean (ISJ) Iasi a primit anul trecut un numar record de sesizari, reclamatii si contestatii, peste 100 dintre acestea fiind indreptate impotriva modului cum s-au desfasurat incadrarile si examenul de titularizare. De cele mai multe ori, au fost reclamate slaba prestatie a cadrelor didactice la clasa, scandalurile dintre cadrele didactice si conducerile scolilor sau incapacitatea manageriala a directorilor. In acelasi timp, la ISJ au ajuns si numeroase sesizari in care a fost subliniata lipsa de implicare a directorilor in rezolvarea problemelor ivite in unitatile scolare. Un numar insemnat de sesizari se refera la prestatia cadrelor didactice, numeroase dintre acestea fiind confirmate de inspectorii scolari.

Petitiile

Nu putine sunt cazurile cand reclamatiile au fost indreptate impotriva modului in care sefii ISJ au dirijat activitatile cu privire la posturile din invatamant. Acestea au ajuns atat la sediul Inspectoratului, cat si la Ministerul Educatiei si Cercetarii, Presedintie sau Parlament. Nici concursul national de titularizare nu a fost lipsit de contestatii, peste 97 de candidati exprimandu-si nemultumirea cu privire la modul cum s-a desfasurat acest concurs si la cel cum au fost apreciati la punctaje. Spre deosebire de anul 2001, numarul petitiilor a fost dublu, in 2002 apropiindu-se de 500. (M.H.)
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1734 (s) | 24 queries | Mysql time :0.019348 (s)

loading...