News Flash:

Osteoartrita: exercitii care impiedica evolutia bolii

24 Mai 2010
1651 Vizualizari | 0 Comentarii
Osteoartrita este o boala a articulatilor care poate fi detectata de regula dupa 65 de ani. Este o boala degenerativa si poate afecta genunchii, picioarele, soldurile sau gatul.

Daca articulatiile genunchiului sunt afectate, trebuie sa stii ca exista cateva exercitii care te ajuta sa impiedici evolutia bolii. Incalzeste-te mai intai cu o plimbare de cinci minute, dupa care te poti intinde pe spatiul de lucru. Ai nevoie pentru un prim exercitiu de putin material textil. Infasoara piciorul drept in material si cu ajutorul extremitatilor, de care tragi, iti vei intinde genunchiul. Ramai cu piciorul in pozitia verticala, intins la maximum, 20 de secunde, dupa care poti trece la celalat picior si apoi la amandoua.

Fandarile sunt foarte utile pentru genunchii tai si nu le ocoli. Apleaca-te atat cat iti permite genunchiul, incet, fara sa te grabesti. Tot din pozitia intins, pe spatiul de lucru, incearca sa aduci talpa in unghi drept cu piciorul si sa il intinzi si ridici la 45 de grade de sol. Mentine aceasta pozitie cateva secunde dupa care poti continua cu celalat picior. Este foarte important ca dupa o sedinta de exercitii sustinute sa iti iei o pauza. Iti vei relaxa genunchii cu un exercitiu foarte simplu. Asezat pe podea, cu picioarele intinse, incordeaza zona genunchilor, atat cat sa simti zona afectata, dupa care poti relaxa. Repeta procedura de cateva ori si esti pregatit sa mergi mai departe.

Asezat pe scaun, incearca sa ridici progresiv cate un picior de pe scaun, cu ajutorul genunchilor. Nu este nevoie sa ridici foarte mult ci putin, atat cat sa soliciti articulatia. Tot in pozitia asezat, ai nevoie de o perna pentru a o strange intre genunchi. Este un exercitiu excelent pentru articulatia ta afectata si nu uita sa ramai in aceasta pozitie cateva secunde, dar numai cand ai solicitat la maxim articulatia. Nu evita sa mergi prin casa pe varfuri. Este un exercitiu excelent pentru genunchii tai. Mai mult, atunci cand esti ridicat, poti exersa statul intr-un picior.

Greutatea este foarte importanta pentru genunchii tai. Astfel, un corp greu va solicita mai mult genunchii, deci daca ai probleme cu kilogramele in plus, poate ca este mai bine sa mentii o dieta care sa te ajute sa ajungi la o greutate normala, dupa care iti poti continua exercitiile pentru genunchi. Daca le realizezi cu regularitate, vei vedea ca nu vei mai avea probleme atunci cand te ridici, nici atunci cand te asezi si vei putea chiar sa iti folosesti genunchii ca in tinerete.

Sursa: ziare.com
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1246 (s) | 22 queries | Mysql time :0.013943 (s)

loading...