News Flash:

Parfum cu mirosurile specifice Angliei

22 August 2009
560 Vizualizari | 0 Comentarii
Parfum cu mirosurile specifice Angliei
Ministerul britanic al Turismului a investit 9.800 Euro pentru a lansa un parfum care vrea sa cuprinda aromele specifice Angliei, cum ar fi pamantul reavan sau aerul putin sarat, initiativa fiind parte a unei campanii de promovare turistica, informeaza site-ul Mirror.co.uk. Agentia guvernamentala VisitEngland a produs si scos la vanzare circa 30 sticle cu acest tip de parfum, numit "By George!", la un pret de circa 124 Euro. Pe de alta parte, britanicii considera ca aceasta investitie reprezinta o cheltuiala nejustificata a banilor publici. "Este o irosire a banilor contribuabililor. Multe agentii de turism din Anglia au probleme serioase si au nevoie de ajutor pentru a atrage turisti si pentru a-si relansa afacerile. Ele nu au nevoie de niste agentii guvernamentale care sa risipeasca bani public pe niste lucruri ridicole", a declarat Mark Wallace, reprezentant al organizatiei The TaxPayers' Alliance. "E greu de spus cum un parfum poate atrage turisti. Daca acest parfum face ceva, este sa aminteasca problema acestei tari cu agentiile guvernamentale care irosesc bani publici", a mai spus Wallace. "Am vrut sa exploram puterea mirosului pentru ca are o mare valoare emotionala", a declarat, la randul sau, Amanda Smyth, reprezentant al agentiei VisitEngland. "«By George!» a fost creat si lansat ca parte a unei campanii mai ample realizate de VisitEngland, «Enjoy Every Minute, Enjoy England», care doreste sa ii incurajeze pe britanici sa faca mici excursii si sa redescopere Marea Britanie", a declarat un purtator de cuvant al VisitEngland.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1734 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017798 (s)

loading...