News Flash:

Patronii din turism invata sa-si respecte clientii

25 Octombrie 2006
821 Vizualizari | 0 Comentarii
Reprezentantii agentiilor de turism si ai hotelurilor, motelurilor sau pensiunilor pot participa la sedinte de instruire pentru prevenirea incalcarii legislatiei din domeniu, privitoare la drepturile consumatorilor. La sedintele de consiliere organizate gratuit de inspectorii Oficiului Judetean de Protectie a Consumatorilor (OJPC) Iasi pot lua parte toti agentii economici interesati. "Scopul acestor sedinte de consiliere este acela de a preveni punerea pe piata de produse sau servicii neconforme, destinate consumatorilor. In cadrul acestor intalniri va fi expusa legislatia cu noile modificari, dar vor fi expuse si principalele reclamatii ale cetatenilor pentru a evita reaparitia acestor nemultumiri", a explicat Marius Bodea, director la OJPC Iasi. Actiunea de la Iasi face parte dintr-un program desfasurat la nivel national. Pana acum, inspectorii ieseni au mai organizat cinci astfel de intalniri in municipiul Iasi pe domeniile panificatie, alimentatie publica, textile, productia de incaltaminte si spalatorii auto si doua consilieri in Pascani pentru intreprinzatorii care produc incaltaminte si textile. "Noi ne-am dori ca la aceste intalniri sa participe cat mai multi agenti aconomici. Din motive financiare organizam consilierile la sediul OJPC Iasi, iar spatiul de aici permite consilierea a aproximativ zece intreprinzatori pe fiecare intalnire. Instruirile nu au o data fixa, ci sunt organizate imediat dupa ce sase - sapte intreprinzatori din acelasi domeniu isi arata interesul de participare", a mai spus Marius Bodea.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1731 (s) | 24 queries | Mysql time :0.018759 (s)

loading...