News Flash:

PD si PDSR pozeaza in "saraci si curati"

12 Mai 2000
638 Vizualizari | 0 Comentarii
Ieri dimineata, pe adresa redactiei noastre au sosit doua faxuri, ca reactie la articolul "Candidatii nu s-au zgarcit in campania electorala", publicat in numarul de ieri al cotidianului "Ziua de Iasi". Prin aceasta, reprezentantii filialelor locale ale PDSR (in persoana senatorului Ion Solcanu) si PD (prin candidatul sau la functia de primar, Gheorghe Nichita) isi manifestau nedumerirea cu privire la sumele anuntate in respectivul articol ce ar fi fost vehiculate in sprijinul campaniei electorale. Nici unul din cele doua partide nu s-a sfiit a ne ameninta cu actionarea in instanta, pentru afirmatii calomnioase in presa, in cazul in care nu vom putea demonstra ca PDSR a investit in campania pentru alegerile locale circa 100.000 de dolari (doua miliarde de lei) iar PD aproximativ 60.000 USD, adica 1,2 miliarde lei. Ne intrebam cum cred, oare, domniile lor ca se mai poate vorbi de adormirea simturilor celor furati cu nerusinare de zece ani incoace, de convingerea celor care simt dezastrul produs de o guvernare perpetuu impotriva lor drept in stomac ca respectivele sume nu sunt cheltuite ? Cat pot costa miile de afise electorale color, care mai de care mai stralucitoare, din hartie de cea mai buna calitate? Dar publicarea zilnica in presa scrisa a fotografiilor pretendentilor la functii, in diferite ipostaze si avand alaturate sloganuri la care nu se mai uita nimeni cu ochi buni? Dar interviurile televizate sau spoturile publicitare la posturile de radio. O analiza pe capitole:
- o aparitie zilnica, timp de 3 (trei) saptamani intr-un cotidian iesean fara mari pretentii financiare, pe un spatiu de, sa zicem, 15/10 cm = circa 5-6 mii de dolari;
- o difuzare reclama radio = 7-10 dolari/minut;
- o ora de interviu radio = circa 300 de dolari;
- afisajul stradal, pliante, felicitari si carti postale = sute sau mii de afise color, din hartie cerata, de circa 40/60 cm + sute de borcane cu clei + munca a zeci de oameni trimisi la lipit, mii de pliante color, mii de felicitari format A6 din hartie ciocan cerata cu tiparitura color - policromie - de cea mai buna calitate, mii de carti postale lucrate in aceleasi conditii = circa 40.000 de dolari;
- un panou afisaj de 3/2 metri = circa 1.000 de dolari;
- emisiuni televizate = circa 300-600 de dolari (poate si mai mult) ora de discurs sau interviu cu mingi servite la fileu.
Comentarii:
1. Nici un partid nu-si face reclama doar la un singur cotidian sau post de radio.
2. Spoturile publicitare cu "(...) Nichita, desigur!", de exemplu, asasineaza placerea melomanilor de cel putin cateva zeci de ori pe zi, pe posturile de radio locale.
3. Cum suntem ziaristi si nu matematicieni, le lasam domniilor lor placerea de a calcula cat inseamna aceasta zbatere numita campanie electorala sau, evitand metalimbajul, pacalirea saracilor.
Sorin ALEXA
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1592 (s) | 24 queries | Mysql time :0.019377 (s)

loading...