News Flash:

Peste 250.000 de clienti intr-o noapte, in trei Malluri Iulius - FOTO

15 Noiembrie 2010
3531 Vizualizari | 5 Comentarii
• Vânzari de peste 3 milioane euro la Iasi, Timisoara si Cluj-Napoca

Sâmbata, 13 noiembrie, magazinele IULIUS MALL au fost luate cu asalt de numerosi clienti care au profitat de ofertele de la Carnavalul Promotiilor. "Veniti la Miezul Noptii!" i-a atras nu doar pe ieseni, ci si pe multi alti cumparatori din orasele limitrofe, precum Vaslui, Bârlad, Pascani, Târgu-Frumos si Roman. Pentru prima data în România, Iulius Group, cel mai mare operator national de centre comerciale, a organizat simultan în trei orase (Iasi, Timisoara si Cluj-Napoca) "Veniti la Miezul Noptii!", un eveniment cu traditie de 10 ani, care îmbina shoppingul cu entertainmentul.
Oferta IULIUS MALL a fost de nerefuzat: discount-uri atragatoare de pâna la 80%, concert Elena Gheorghe, cadouri instant si tombole cu premii din ora în ora, în valoare totala de 10.000 euro.
În unica noapte din an când preturile sunt mai mici decât ziua, iesenii veniti la IULIUS MALL au facut shopping si s-au distrat în atmosfera plina de stralucire si mister specifica unui carnaval. Dansuri de menuet, scenete de teatru cu papusi uriase, dueluri între spadasini, showball, numere de iluzionism, prezentarea costumelor de carnaval au fost tot atâtea reprezentatii inedite care i-au încântat pe cei veniti în numar mare.

Vanzari record la trei maratoane de shopping

Clientii au profitat din plin de reducerile si ofertele speciale, astfel încât, în cele trei Malluri Iulius, unde s-a organizat simultan "Veniti la Miezul Noptii!", vânzarile au depasit, în total, 3 milioane euro. "«Veniti la miezul noptii!» este marca înregistrata IULIUS MALL, un eveniment cu traditie foarte apreciat, pe care îl organizam an de an, la solicitarea iesenilor. Ca de fiecare data, tema petrecerii a fost pe masura asteptarilor publicului, dovada stând traficul foarte mare si vânzarile înregistrate", a declarat Emilian Feraru, Shopping Center Manager.

Catalin Dezbratcatu' si Elena Gheorghe au dat tonul carnavalului

Amfitrionul sarbatorii promotiilor a fost binecunoscutul comic Catalin Dezbracatu', care i-a amuzat si provocat la concursuri pe cei aflati în mall si i-a recompensat pe cei mai harnici cumparatori cu aparate foto Sony, ochelari de soare Sover si cecuri cadou.
Publicul dependent de shopping a trait la intensitate maxima toate momentele serii: recitalul Rawanne, Parada Rio de Janeiro, Samba Party si Dance Energy Show. Mastile supradimensionate, confeti, luminile si personajele costumate în tinute extravagante au completat decorul special al serii dedicate carnavalului. Cu putin timp înainte de miezul noptii, scena situata în zona Montecatini din IULIUS MALL a vibrat pe ritmurile exotice ale frumoasei Elena Gheorghe care, împreuna cu band-ul, a electrizat asistenta.
Maratonul de shopping si entertainment s-a prelungit pâna târziu, "Carnavalul Promotiilor" încheindu-se la ora 2.00. Dupa cum si-a obisnuit clientii, IULIUS MALL pregateste în continuare cele mai bune oferte de shopping, distractie si de petrecere a timpului liber!

Galerie Foto


iulius mall
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (5)

vlad  | #131254
Clientii aia ar trebui verificati fiecare in parte. De unde naiba au ei atatia bani in vremurile astea? Sa fie din munca cinstita? Nu prea cred.
LA PUSCARIE CU EI!
Dexter  | #131257
Buna seara Timisoaraaaaa ! :))
DrMe  | #131259
Vlad ... din munca , multa munca cinstita si necinstita,nu stau toata ziua in fata pc-ului cetuind ci chiar fac ceva pentru as castiga existenta si as permite unele lucruri. Spor la munca !
marius  | #131286
Pe dracu din munca. Oamenii care muncesc pentru banii pe care ii fac, nu ii arunca pe toate nimicurile si pe toate fitele.In vestul Europei de exemplu, oamenii castiga mult mai mult ca in Romania, dar acolo nu se arunca cu banii ca la noi, pentru ca aia sunt bani munciti, nu furati ca in cazul sobolanilor de mall ca la noi.
daniel  | #131292
astia sunt niste rupti in cur si in coate,smecheri si gagigi cu impresii de dive care isi cumpara toale de kkt de mall cand se fac reduceri.Daca ar avea bani si-ar cumpara ultima colectie de la nu stiu ce firma,dar cum nu au.Oricum fac pariu ca 60% dintre ei si-o freaca in fata calculatorului pt o camasa,sau ce spun eu ,pt o pereche de chiloti.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2090 (s) | 24 queries | Mysql time :0.023887 (s)

loading...