News Flash:

Pierderi de memorie? Noteaza-ti ce trebuie sa mananci!

8 Martie 2010
1106 Vizualizari | 0 Comentarii
Daca tu sau cineva apropiat tie se confrunta cu pierderi de memorie ori acestea ar putea pandi dupa o varsta, dupa cum iti spune istoricul medical al familiei, exista cateva tipuri de alimente care n-ar trebui sa lipseasca de la masa.

Studiile au aratat ca afinele sunt in topul listei de alimente ce abunda in antioxidanti ce pot reface tesuturile, si creierul. Daca fructele sunt mai greu de procurat, asigura-te ca bei 2,5 cesti de ceai de afine zilnic.

Legumele cu frunze verzi abunda in vitaminele din complexul B, bogate in antioxidanti benefici creierului. Aceleasi vitamine se gasesc si in carne, conform Caring.com.

Somon salbatic - Pestele gras contine mari concentratii de acizi grasi omega 3. Chiar si o singura portie de tone, sardine, hering sau macrou scade considerabil riscul de Alzheimer. La fel de bune sunt si nucile.

Sofranul are proprietati antiinflamatoare, care il fac cea mai buna alegere. Daca aroma sa nu-ti e pe plac, poti gati cu scortisoara (care iti regleaza si nivelul de zahar din sange) sau cu oregano (bogat in antioxidanti).
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1419 (s) | 22 queries | Mysql time :0.019016 (s)

loading...