News Flash:

Planul de circulatie a intrat pe mana specialistilor

11 Decembrie 2006
1217 Vizualizari | 2 Comentarii
Planul de circulatie a intrat pe mana specialistilor
• Reprezentantii Primariei Iasi au predat planul de circulatie specialistilor de la Facultatea de Mecanica, Catedra de Autovehicule • Impreuna cu seful Politiei Rutiere Iasi, specialistii vor cauta solutii reale pentru fluidizarea circulatiei in Iasi • Numarul mare al autoturismelor si putinele locuri de parcare fac greoaie aplicarea Noului Cod Rutier in municipiu


Dupa ce firma Consilier Construct SRL Bucuresti a adus planul de circulatie la Primaria Iasi, autoritatile locale au decis sa ceara si opinia unor specialisti pentru a perfecta situatia acestui proiect de circulatie. Pentru ca planul de circulatie este o chestiune deosebit de importanta pentru un municipiu ce are prea multe autoturisme si prea putine strazi care sa permita o circulatie fluenta, autoritatile locale au ajuns in sfarsit la ideea ca nu pot sa faca planuri de circulatie pompieristice si sa planteze semafoare dupa cum considera cativa oameni care nu au nici macar permis de conducere. Vineri, cativa reprezentanti ai primariei au dus planul de circulatie la Catedra de Autovehicule de la Facultatea de Mecanica. Specialistii de aici se vor intalni saptamana aceasta cu comisarul Petru Frunza, seful Politiei Rutiere Iasi si vor cauta impreuna solutii pertinente pentru a fluidiza circulatia din municipiul Iasi. Atat cei care au postat comentarii pe adresa cotidianului ZIUA de Iasi, cat si politistii, au afirmat ca Noul Cod Rutier nu poate fi respectat atata vreme cat nu vor fi operate schimbari in latimea strazilor si in rezolvarea problemei locurilor de parcare. In ceea ce priveste prima problema, specialistii de la Facultatea de Mecanica au afirmat ca multe din bulevardele si strazile din Iasi pot fi latite prin reducerea latimii trotuarelor pietonale, iar problema locurilor de parcare ar putea fi rezolvata prin parcarea partiala a autoturismelor pe trotuare. In zona Pacurari, banda de circulatie care pleaca din Piata Eminescu spre Scoala Petru Poni poate fi ingustata pentru ca circulatia autoturismelor care se deplaseaza spre centrul municipiului sa se desfasoare pe doua benzi, dar trebuie avut in vedere arborii care sunt in aceasta zona, pe marginea trotuarelor. "Sensurile unice care au fost propuse de firma Consilier Construct par a fi singura solutie viabila pentru a fluidiza circulatia din municipiul Iasi. Cu toate acestea, aceste sensuri unice ar trebui gandite in asa maniera incat sa nu incurce, ci de fapt sa faca deplasarea mai rapida", a spus prof. dr. Radu Gaiginschi, profesor al Facultatii de Mecanica Iasi. Pana la punerea in aplicare a planului de circulatie in Iasi, in cel mai scurt timp vor fi montate semafoare in zona Garii pentru a fluidiza circulatia si pentru a descongestiona intersectia din aceasta zona.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

Un sofer  | #3724
O sugestie: intersectia de la spitalul Sf.Spirdon este deosebit de aglomerata, intrarea in Independentei fiind dificila, mai ales la anumite ore. Acest lucru se datoreaza faptului ca toti locuitorii si paticipantii la trafic din zona strazilor V.Pogor, N.Gane, Lascar Catargiu, V.Conta, Sulfinei, Balcescu, Kogalniceanu, Buna Vestire, Palade nu au decat aceasta solutie de a iesi din arealul mentionat. Aceasta deoarece strada V.Pogor este cu sens unic dinspre B-dul Copou spre str. Gane. O inversare a acestui sens unic, dinspre N.Gane catre b-dul Copou, asa cum a fost multi ani, de altfel, ar putea contribui in mod esential la fluidizarea circulatiei.
cornelius  | #3725
1.dece a trebuit sa se dea bani pe un proiect unei firme din bucuresti, inainte de a fi consultati specialistii din iasi ? si-au declinat acestia competenta ? 2. circulatia din zona garii se desfasoara greu in primul rand din cauza infrastructurii rutiere, dar cui ii pasa? Daca banii publici s-au dus pe "`nocturna`",asta e.
Inainte de a se monta alte semafoare , mai bin s-ar analiza cat de functionale sant cele deja instalate - vezi semafoarele de la restaurant Cotnari, de la cladirea Granit, din Galata, de la intersectia cu Aleea Rozelor, unde, ca sa virezi la stanga e ceva de groaza, dar cui ii pasa, vom avea artificii de 2 miliarde,nu ?Panarama de bulevard N.Iorga nu le spune nimic edililor? Circulatia de pe Vasile Lupu, unde tramvaiele merg prin iarba, iar masinile merg la pas. nu da de gandit nimanui? Si intersectia din Bucsinescu, la fel de bine semaforizata nu poate fi regandita? Sau poate tocmai cu gandirea e mai greu.Ne gandim la centura Iasului, care va fi gata cine stie cand, dar nu vedem problemele legate de circulatie si care pot fi rezolvate cu foarte mic efort financiar, ma refer la semafoarele mai sus pomenite.Cine se ocupa, daca se ocupa cineva, de semaforizare? Primaria cumva? Vad prin media mai multa grija din partea edililor pentru soarta echipei de fotbal decat pentru soarta circulatiei din Iasi. Jenant.Dar ne racim gura de pomana. Cine si cui da socoteala ? Cainii latra , caravana trece.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1725 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014998 (s)

loading...