News Flash:

"Politete" la BPR Iasi - Eficienti, siguri si ... violenti

4 August 2000
1337 Vizualizari | 0 Comentarii
•Un client al bancii a fost scos in suturi din sediu de catre angajati •Conducerea unitatii sustine ca, de fapt, victima a fost agresorul

Din cauza situatiei financiare dezastruoase a Bancii Populare Romane de dupa criza financiara de acum cateva luni, clientii acesteia au ramas cu buzele umflate. Nu a mai fost permisa lichidarea conturilor, intocmindu-se adevarate liste de asteptare. Dupa ce o perioada nu a fost retras (oficial) nici macar un leut din BPR, ulterior s-a revenit si clientii au primit aprobarea sa solicite maximum un milion de lei plus dobanda aferenta. Un client al Bancii Populare Romane - sucursala Iasi, a dorit, acum doua zile, sa obtina informatii despre contul sau si, eventual, despre dobanda cuvenita. Apropiindu-se ora inchiderii (16.20, cand banca trage obloanele la 16.30), angajatii au refuzat sa dea orice fel de amanunte. Ca urmare, clientul a solicitat ceva perfect normal in astfel de situatii: o audienta la directorul bancii, Ilona Burlacu. Cum aceasta nu era la serviciu la acea ora, T.P. a solicitat informatii de la un alt functionar. Si, in loc sa primeasca informatii, asupra lui a cazut un potop de invective. De la trimiteri la origini si pana in prezent, functionarul a spus tot ce a crezut de cuviinta. In urma acestor cuvinte grele, T.P. a reactionat pe masura. El a refuzat sa paraseasca sediul bancii, desi se apropia ora inchiderii. In acel moment, un angajat al bancii, care se da drept "agent de paza", l-a lovit cu putere in ficat. Lui T.P i-au trebuit aproape 20 de minute pentru a-si reveni de la lovitura. "Probabil asa sunt tratati clientii BPR. Adica, dupa ce ca este banca populara, si metodele de lucru sunt tot... populare", ne-a spus victima angajatilor bancii. Ilona Burlacu, directorul BPR Iasi, a negat ca ar fi existat vreun incident in sediul bancii. Pusa in fata declaratiilor luate de la persoana agresata, Ilona Burlacu "si-a amintit" ca... a fost ceva. "Respectiva persoana a dorit sa intre in biroul meu fara aprobare. De aceea a fost oprita, dar nicidecum lovita. Nu cred ca s-a ajuns la o asa situatie, pentru ca, in general, angajatii nostri le evita. De cand s-a deschis sucursala de la Iasi nu a fost asa ceva. Si apoi, din cate am inteles, clientul l-a agresat pe un sofer de la noi", a declarat Ilona Burlacu. Indiferent de pretentiile avute de client, nu este posibil ca un angajat al unei institutii, fie ea si banca, sa se comporte in asa mod. Macar dupa ce nu mai era nimic de facut, angajatii BPR Iasi ar fi trebuit sa-si dea seama ca au gresit. Dar ei au sustinut in prima faza ca nu s-a intamplat nimic. Asa banca, asa angajati...
Iulian MOFTEESCU
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1363 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018184 (s)

loading...