News Flash:

Preturi de criza la piese auto

25 Mai 2010
2971 Vizualizari | 1 Comentarii
• Autoturismele "inghit" sume importante, iar o alternativa la preturile pieselor de schimb destul de piperate ar fi piesele obtinute in urma dezmembrarilor • De exemplu, pentru o planetara noua la un autoturism Dacia, un dealer auto poate cere sase sute lei, in vreme ce la firmele de dezmembrari, aceeasi piesa ajunge sa coste o suta lei

Intr-o perioada in care strazile din oras nu mai sunt incapatoare pentru miile de masini care ies zilnic in trafic, in ciuda crizei financiare, o afacere profitabila s-ar putea dovedi infiintarea unei firme care se ocupa de dezmembrari auto. Cu toate ca pretul combustibilului uita sa mai stagneze, se pare ca iesenii nu sunt intimidati de cheltuielile lunare cu intretinerea masinii personale, dovada fiind traficul aglomerat cu care sunt intampinati in fiecare zi. Autoturismele "inghit" sume importante, iar o alternativa la preturile pieselor de schimb destul de piperate ar fi piesele obtinute in urma dezmembrarilor. Firmele pe poarta carora intra zilnic masini accidentate sau iesite din uz se bucura de succes, avand ca varianta secundara si Programul Rabla. "Daca nu ar fi fost Programul Rabla, cel mai probabil ar fi mers mai prost. Cifra de afaceri a scazut la vanzarea de piese auto, insa a crescut la tranzactiile cu fier vechi. Cand se va incheia programul, sa speram ca o sa creasca din nou cifra de afaceri la piesele de schimb pentru autoturisme", a explicat Calin Luca, administratorul unei firme de dezmembrari auto din Iasi.

Costuri de sase ori mai mici

Orice proprietar de masina ar putea face o economie remarcabila atunci cand se hotaraste sa aduca imbunatatiri autoturismului, prin schimbarea pieselor componente. De exemplu, pentru o planetara noua la un autoturism Dacia, un dealer auto poate cere sase sute lei, in vreme ce la firmele de dezmembrari, aceeasi piesa ajunge sa coste o suta lei. In cazul unei jante cu cauciuc, pretul pentru acelasi autoturism autentic romanesc pleaca de la valoarea de 250 lei, pe cand un sofer chibzuit ar putea plati doar 50 lei in curtea unei companii de dezmembrari. "Este, intr-adevar, o afacere profitabila, atat pentru proprietarul masinii, cat si pentru noi. Piesele unei masini cu daune totale sunt scoase pe piata la un pret la cel mult jumatate fata de cel din magazinele specializate. Interesul nostru este sa tinem preturile jos, pentru a avea cat mai multi clienti", a completat Calin Luca. Firmele de dezmembrari auto ar putea reprezenta o oportunitate pentru reducerea costurilor si pentru proprietarii de carute. "Ca un amanunt delicios, firma noastra deserveste si carutasii, care pot cumpara de la noi roti pentru mijlocul lor de transport, incepand de la 15 lei", a declarat administratorul firmei.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

MARIAN  | #107988
maiFadia daca esti fata se intelege de ce a iesti asa de prost articolul dar daca esti baiat atunci esti un mare dobitoc, tufaci referire la batrana dacie in acest articol care in principiu reprezinta la momentul actual 15 % din piata actuala auto din iasi i-a dute si te intereseaza cat costa piesele de la dezmembrari pt auto straine in comparatie cu cele noi iti spun eu cu 30 % mai ieftine . deci ce e mai rentabil o piesa uzata cu 30% mai ieftin sau una nou putin mai scumpa dar cu garantie 24 de luni???
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2571 (s) | 22 queries | Mysql time :0.143274 (s)

loading...