News Flash:

Primăria Pietrei rămîne cu 376 de angajati

6 August 2010
716 Vizualizari | 0 Comentarii
Aparatul Primăriei Pietra Neamt rămîne cu 376 de angajati în total, cu tot cu cele cinci functii de conducere si secretarul Vasile Visan. Potrivit noii organigrame, care a fost aprobată de Asociatia Natională a Functionarilor Publici, dar urmează să treacă prin filtrul Consiliului Local la sfîrsitul lunii, structura de functionare a primăriei pietrene se modifică nu radical, dar substantial. Vă prezentăm, în cele ce urmează, principalele sectoare de activitate, cu numărul de angajati încă în vigoare si cu numărul de angajati care va mai fi de la 1 septembrie, sub rezerva că organigrama nu a fost încă votată de consilierii locali. Astfel, rămîn functiile de conducere, respectiv primarul Gheorghe Stefan, viceprimarii Ana Monda si Dragos Chitic si administratorul public Bogdan Puscasu. Rămîne si secretarul municipiului, Vasile Visan. In rest, toate structurile din subordinea acestora suferă modificări. La Biroul de Stare Civilă sînt 9, rămîn 7. La Serviciul Public Comunitar Local de Evidentă a Persoanelor sînt 17, vor mai fi 14. La Serviciul Administratie Publică Locală din 10 cîti sînt rămîn 8. Serviciul Juridic se transformă în compartiment si din 8 angajati păstrează 5. Directia Administrativă rămîne directie, dar din 24 de angajati cît are, va păstra doar 17 (pleacă 5 din personalul auxiliar si 2 de la compartimentul administrativ). Directia de Asistentă Socială trece în subordinea directă a Consiliului Local si va rămîne cu 92 din 113 angajati. Serviciul Comunicare, care avea 12 oameni, se uneste cu Managementul Integrat, care avea si el vreo 8 si din toti rămîn doar 8. Directia Economică are acum 21 de salariati, va avea 24, pentru că preia Tehnologia Informatiei, dar nu cu toti cei 7 angajati de acum. Si mai vine si compartimentul de Achizitii Publice, cu 4 salariati. Compartimentul Control Financiar Preventiv rămîne cu 2 din 4 angajati. Serviciul Resurse Umane se transformă în birou si din 8 rămîn 6. Unitatea de Implementare a Proiectelor devine Directia de Dezvoltare si Implementare Programe si, din 32 de oameni, păstrează 22. Politia Comunitară rămîne directie, dar suferă cea mai cruntă restructurare: din 144 de posturi rămîn 90, cu tot cu sef (se desfiintează serviciile si rămîn un birou pentru ordine publică, cu 53 de salariati si un compartiment pază obiective, cu 36). Directia Urbanism (care avea 25 plus arhitectul sef) preia si Cadastru (care are si el vreo 13) si din toti vor rămîne 24, plus arhitectul sef. Directia Tehnică se sparge, cu tot cu cei 32 de functionari. Rămîne Serviciul Gospodărire Comunală si Investitii (cu 14). Directia Corp Control Autorizări devine birou si din 17 rămîn 7 oameni. Serviciul Adminsitrare Patrimoniu devine si el birou, cu 6 angajati din 13 cît sînt acum. Compartimentul Audit Public, din directa subordine a primarului, devine birou si păstrează numai 2 salariati din 6. Cabinetul primarului, format acum din 9 persoane, devine compartiment numai cu 3. Directia Taxe si Impozite Piatra Neamt rămîne cu 49 de salariati, Cresele cu 98, iar centrul social Pietricica păstrează 21 de oameni.
(Sursa - Monitorul)
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1844 (s) | 22 queries | Mysql time :0.021942 (s)

loading...