News Flash:

Publicitatea, salvarea jucatorilor imobiliari

10 Aprilie 2009
981 Vizualizari | 1 Comentarii
Publicitatea salvarea jucatorilor imobiliari
• "Nu cred ca exista un procent dinainte stabilit si nici o valoare standard la care sa se ridice cheltuiala pentru promovare. Aceste cifre se negociaza in functie de mai multi parametri particulari fiecarui proiect in parte", explica Radu Zilisteanu, reprezentantul Asociatiei Romane a Agentiilor Imobiliare


Daca pana in toamna anului trecut imobilele si terenurile se vindeau de unele singure in cel mult o saptamana, la momentul de fata, cei care doresc sa mai inregistreze venituri de pe urma imobiliarelor trebuie sa investeasca in publicitate. Chiar si asa, se poate spune ca bugetele de promovare pe aceasta zona sunt mici, dar bine tintite, in conditiile in care vestea construirii unui complex imobiliar sau scoaterea pe piata a unui apartament sau teren bine cotat se duce repede. Adrian Erimescu, directorul general al imobiliare.ro, crede ca piata actuala e total diferita de cea din anii precedenti si, paradoxal, conditiile actuale sunt avantajoase. "Cei care vor rezista pe piata vor trebui sa recurga la o promovare eficienta a ofertelor, punand accentul pe calitate. Calitatea anunturilor creste, ceea ce ne permite sa dezvoltam noi solutii prin care sa sustinem aceasta piata, solutii care nu isi aveau rostul in urma cu doi-trei ani", sustine Adrian Erimescu. Promovarea cuprinde toata gama de produse, de la cele destinate iesenilor cu venituri medii, cat si celor care isi mai permit sa traga cu ochiul la o proprietate de lux. "Produsele care sunt promovate includ toata gama de locuinte de pe piata, inclusiv minicartiere de blocuri, vile, pana la proprietati de lux. Nu cred ca exista un procent dinainte stabilit si nici o valoare standard la care sa se ridice cheltuiala pentru promovare. Aceste cifre se negociaza in functie de mai multi parametri particulari fiecarui proiect in parte", explica Radu Zilisteanu, reprezentantul Asociatiei Romane a Agentiilor Imobiliare. In urma scaderilor de pe piata imobiliara, Iasul a ajuns sa fie cotat drept una dintre cele mai accesibile zone. Cel mai probabil, preturile vor continua sa scada si in perioada care va urma, pe fondul lipsei cererii. Tendinta de scadere se manifesta accentuat in capitala Moldovei, unde pretul mediu cerut pentru un apartament cu doua camere a coborat de la 1.298 Euro pe metru patrat pana la 1.070 Euro. Astfel, pretul mediu pentru un apartament cu doua camere de 50 metri patrat este de 53.511 Euro. Apartamente mult mai ieftine pot fi gasite in zonele Tatarasi, Nicolina sau Dacia, piata incluzand oferte de apartamente cu doua camere confort 1 chiar si la 35 mii Euro, mai explica Erimescu.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

Elena  | #65713
Piata imobiliara din Iasi o sa inceapa a se "misca" in momentul cind agentii o sa aiba pretul real al imobilului ce urmeaza a fi vindut,dupa o evaluare facuta in prealabil de un evaluator profesionist.De asemenea cumparatorul sa aiba acces la o verificare cu ajutorul unui inspector care sa constate ca ceea ce e scris in contract corespunde intocmai.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1591 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017942 (s)

loading...