News Flash:

RAJAC s-a luat la harta cu Romfin

20 Octombrie 2000
1444 Vizualizari | 0 Comentarii
•Un buldozer apartinand regiei de apa-canal a intrat in perimetrul Romfin, fara permisiunea patronului •Dan Ciobanu, patronul Romfin, a fost ranit intr-o altercatie cu soferul buldozerului

Interventia unei echipe a Regiei Autonome Judetene de Apa-Canal (RAJAC) Iasi s-a transformat, ieri, intr-un scandal in toata regula. Echipa regiei de apa-canal, sosita la un punct de lucru al Grupului de firme Romfin, a incercat sa acopere o groapa care a fost executata deasupra unei conducte de distributie a apei in pofida opozitiei patronului firmei. Potrivit celor declarate de Dan Ciobanu, patronul Romfin, un buldozer apartinand regiei de apa-canal, condus de Ion Nechita, a intrat in perimetrul punctului de lucru al firmei, fara a avea permisiunea conducerii acesteia. Dan Ciobanu a mentionat ca buldozerul a fost la un pas de a lovi cativa muncitori aflati in zona de lucru. In urma refuzului echipei RAJAC Iasi de a parasi perimetrul apartinand Romfin, intre Dan Ciobanu si soferul buldozerului s-a iscat o altercatie, patronul Romfin fiind ranit. "Am inaintat la RAJAC o serie de documente prin care am solicitat conectarea la reteaua de distributie. Echipa RAJAC a incercat sa acopere o groapa, intrand in perimetrul firmei", a mentionat Dan Ciobanu. Ioan Apetroaie, seful sectiei distributie din cadrul RAJAC Iasi, nu a putut oferi informatii concrete privind motivele care au condus la decizia de a se interveni in perimetrul apartinand Romfin. Sesizat asupra situatiei conflictuale create de angajatii din subordine, Gheorghe Nichita, managerul RAJAC Iasi, a declarat: "Imi cer scuze pentru cei care au gresit din partea regiei. Voi declansa o ancheta si voi lua masurile ce se impun. Interesul regiei este de a demonstra clientilor ca aceasta se afla in serviciul comunitatii. Nu agream masurile de forta. Cred ca a fost exces de zel in ambele parti. In cazul respectiv, echipa trebuia sa anunte conducerea regiei. Ar fi urmat o serie de discutii care s-ar fi putut finaliza cu concilierea partilor. Comunicarea directa intre conducerea regiei si potentialul client ar fi condus la mentinerea unui climat civilizat. Personal regret cele intamplate. Au mai fost semnalate cazuri in care excesul de zel al angajatilor regiei s-a soldat cu escaladarea unor conflicte si am luat masuri in acest sens. Regia este dispusa sa rezolve problemele cu clientii prin prisma gasirii celor mai convenabile solutii si, implicit, prin respectarea cadrului legal. Nu putem accepta generalizarea unor masuri de forta, brutale. Consider ca dialogul poate salva orice situatie conflictuala. Suntem obligati sa cautam solutii pentru a avea clienti fideli", a declarat Gheorghe Nichita, managerul RAJAC Iasi.
Ovidiu MARDARE
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1749 (s) | 24 queries | Mysql time :0.019558 (s)

loading...