News Flash:

RAJAC schimba tactica de sistare a apei impotriva datornicilor

30 Iulie 2001
1220 Vizualizari | 0 Comentarii
Conducerea regiei a decis sa nu mai fie la fel de drastica cu proprii restantieri ca pana acum. Hotararea a fost luata deoarece s-a constatat ca sistarea apei reci pe o perioada mai indelungata la datornici ii face pe acestia sa se obisnuiasca fara serviciile regiei si nu-si mai achita restantele.
Ca urmare, RAJAC nu va mai sista apa potabila pe perioade indelungate ci pe un timp mai scurt si cu intermitente, iar numarul asociatiilor afectate va fi redus. "Am constatat ca sistarea apei pe perioade lungi nu mai are efect la datornici. Ca urmare, vom incerca sa-i invatam pe restantieri, din nou, cu necesitatea acestui serviciu din partea regiei ", ne-a declarat directorul RAJAC ,Gheorghe Nichita.
Acesta a precizat ca, odata cu noua masura, la care se adauga temperaturile ridicate, media saptamanala a asociatiilor fara apa se va reduce la 30 la 10 asociatii.
Cele mai mari probleme in convingerea restantierilor de a-si achita datoriile pentru reluarea furnizarii apei se inregistreaza la camine de familisti. La multe din camine, apa rece este inchisa de luni intregi dar nimeni de aici nu si-a manifestat interesul redeschiderii apei, iar regia nu gaseste nici un reprezentat in zona pentru a purta discutii.
Pe langa camine, aceleasi probleme se inregistreaza si la asociatii unde apa a fost inchisa timp de mai mult de doua luni. Locatarii s-au obisnuit fara apa din partea RAJAC si se aprovizioneaza din alte surse de apa de pe langa blocuri, care nu-i costa.
Conducerea RAJAC spera ca prin noua masura va reusi sa-si reduca nivelul restantelor de recuperat de la datornici care se ridica acum la 145 de miliarde lei.
In ceea ce priveste calitatea apei furnizate, conducerea regiei asigura consumatorii ca aceasta, in ciuda caniculei din ultima perioada, este buna. "Apa furnizata se incadreaza in limitele STAS-ului. Nu avem nici un fel de probleme de calitate. Apa este asigurata aproape total din sursa Tmisesti iar procesul de filtrare se face de doua ori", a precizat Gheorghe Nichita.
Managerul RAJAC a dat asigurari ca nici in urmatoarea perioada nu vor fi probleme in procesul calitativ si cel de furnizare a apei potabile catre consumatorii bun-platnici.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1882 (s) | 24 queries | Mysql time :0.018071 (s)

loading...