News Flash:

Record de participanti la JobShop

18 Mai 2007
871 Vizualizari | 0 Comentarii
• JobShop 2007 a adunat la Casa de Cultura a Studentilor aproximativ 6.000 de vizitatori, care au depus CV-uri la firmele prezente cu standuri la acest eveniment


A saptea editie a JobShop si-a inchis portile. Organizatorii au sustinut ca evenimentul a fost un succes, atat al prezentei masive a celor care au cautat un loc de munca, cat si din punctul de vedere al numarului de firme participante, fiind prezente cu standuri 40 de firme. "Multumim celor care participa in acest an la JobShop. Este un numar record de firme participante si ne bucura acest lucru", a sustinut ieri Oana Petric, presedintele Grupului Local BEST. Prezenta la JobShop a fost apreciata de organizatori la 6.000 de persoane, care au cautat un loc de munca sau care au depus CV-uri la standurile amenajate de firmele participante. Media a fost de 40 de CV-uri primite de fiecare firma.

Multumiti de eveniment au fost si reprezentantii Universitatii Gheorghe Asachi Iasi care au fost surprinsi de numarul mare de firme prezente la eveniment. "Am urmarit evolutia acestor targuri, iar acesta este un real succes. Nu doar pentru organizatori, ci si pentru noi. Asta, deoarece avem un numar mare de companii care cauta studenti de la noi sau absolventi de la universitatea noastra. Acest lucru este o garantie a muncii si a rezultatelor pe care le avem in activitatea de cercetare. Suntem pe locul doi din acest punct de vedere, dupa Universitatea Politehnica Bucuresti. Asta inseamna ca de pe bancile noastre ies studenti de calitate. Este important pentru noi sa avem o relatie buna cu companiile. Am ajuns la concluzia ca de multe ori industria nu stie ce face universitatea si universitatea nu stie ce face industria. Ne intereseaza raspunsuri din aceasta zona, ne intereseaza cum putem sa ajutam industria si sa primim sugestii in asa fel incat absolventii nostri sa raspunda cerintelor companiilor", a sustinut prorectorul Valentin Popa, de la Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi. Organizatorii evenimentului, BEST Iasi, au invitat la targ concerne de renume precum Siemens, Microsoft, Procter & Gamble, Continental, alaturi de E.ON Moldova si E.ON Gaz sau Dacia Pitesti, precum si multi altii la fel de importanti. Studentii au la dispozitie 5 zile pentru a interactiona cu firmele participante. Ziua de standuri s-a inchis, insa urmeaza partea de prezentari si traininguri ale firmelor participante. Board of European Students of Technology, prescurtat BEST, este o organizatie studenteasca non-profit si apolitica, ce a luat fiinta ca un raspuns la nevoia de a promova comunicarea si schimbul cultural si de experienta intre studentii din domeniul tehnic din intreaga Europa. "Dupa estimarile noastre au fost cam 6.000 de vizitatori. Am schimbat in acest an locatia dar nu a fost o problema. Peste 90 la suta dintre firme s-au declarat multumite de eveniment, de organizarea lui. Sunt si exceptii, ca peste tot. Nu poti niciodata sa multumesti pe toata lumea. Media a fost de 30-40 de CV-uri primite de fiecare firma. Asta poate fi interpretat de fiecare. Depinde de ce target are firma care a participat si ce anume doreste", a sustinut ieri Roxana Muscalu, coordonatorul JobShop 2007.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2176 (s) | 24 queries | Mysql time :0.027594 (s)

loading...