News Flash:

Regia de Transport apeleaza la iesenii cu microbuze

4 Aprilie 2007
1233 Vizualizari | 1 Comentarii
• In pericol sa paralizeze intregul transport local, dupa data de 17 aprilie, cand expira autorizatia de functionare a operatorilor privati de maxi-taxi, RATP va apela la ajutorul persoanelor fizice autorizate care detin microbuze sau la societatile comerciale care au astfel de mijloace de transport


Pentru a nu paraliza transportul public local, incepand cu data de 17 aprilie, zi in care expira autorizatia de functionare a operatorilor privati de maxi-taxi, Regia Autonoma de Transport Public (RATP) va apela la ajutorul persoanelor fizice autorizate care detin microbuze sau la societatile comerciale. Astfel, in urma scoaterii de pe strazi a actualilor operatori privati de transport public, se vor elibera sase trasee, dupa cum urmeaza: traseul numarul 105 (care face legatura intre Piata Chirila si Piata CUG), traseul 109 (Piata Alexandru cel Bun - Rond Agronomie), traseul 110 (Rond Canta - Piata CUG), traseul 111 (capat Dacia - Terasa Breazu), traseul 121 (care face legatura intre Piata Dacia si Piata Doi Baieti) si traseul 123 (care circula intre Piata CUG si Rond Agronomie). Totusi, dintre acestea, regia ieseana va elimina din start doua trasee, care nu au fost inca stabilite. Negocierile pentru cele patru trasee ramase libere vor incepe cel mai probabil dupa Sarbatorile de Paste. La negocieri vor putea participa atat persoanele fizice autorizate care detin chiar si un microbuz cat si societatile comerciale. Pentru a putea opera pe traseele RATP, noii transportatori trebuie sa respecte strict graficul de circulatie si sa nu mai fi avut abateri.

Autobuze de la Paris

De asemenea, traseul care a fost primit nu poate fi schimbat, iar colaborarea va fi incheiata pe o perioada limitata pana ce vor ajunge la Iasi cele 30 de autobuze la mana a doua pe care RATP le va achizitiona de la firma de transport public din Paris. "Dupa ce il vom scoate pe Pristavu de pe trasee, vom negocia pentru patru dintre cele sase trasee atat cu societatile comerciale care detin microbuze, cat si cu persoanele fizice autorizate. Pentru a acoperi cele patru trasee, avem nevoie de 50 microbuze si sase autobuze sau de 60 microbuze. Nu vom mai colabora cu Pristavu. Vom colabora cu persoane fizice autorizate sau cu societatile comerciale, pana ce vom achizitiona cele 30 de autobuze marca Renault de la RATP Paris", a precizat Maricel Gherca, directorul RATP Iasi. In replica, patronul firmei Minibus, Costel Pristavu considera actiunile RATP si ale municipalitatii ca fiind ilegale si abuzive. "Eu am solicitat prelungirea contractului dar am fost refuzat. Le-am spus ca pot cumpara autobuze noi pentru transportul iesenilor dar acestia tot nu au dorit continuarea colaborarii pe viitor. Maine (astazi - n.r.) am primul termen al procesului intentat de mine municipalitatii", a declarat Costel Pristavu, patronul firmei Minibus. De precizat ca cele 30 de autobuze la mana a doua pe care RATP Iasi doreste sa le achizitioneze de la firma de transport public din Paris vor costa 700 de mii Euro cu tot cu transport. Autobuzele au Euro 3 si trapa joasa pentru persoanele cu handicap, iar plata lor se va efectua esalonat pe un an de zile.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

alex  | #10741
nu ne mai mira nimic din partea primariei
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1717 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017313 (s)

loading...