News Flash:

Regiile iesene au lucrat numai pentru avarii

2 Decembrie 2009
723 Vizualizari | 0 Comentarii
• La CET Iasi SA, interventiile au fost preluate de catre trei sectii de lucratori • ApaVital a asigurat lucrarile rapide prin intermediul a doua echipe • Pentru remedierea problemelor aparute in trafic, un echipaj de siguranta a fost gata sa intervina in cazul accidentelor in care erau implicate mijloace de transport in comun

Regiile iesene si firmele care asigura furnizarea utilitatilor catre consumatori au functionat ieri la capacitate minima. Majoritatea angajatilor acestor societati au fost liberi, asigurandu-se doar urgentele. La CET Iasi SA, interventiile au fost preluate de catre trei sectii de lucratori, fiecare fiind alcatuita dintr-un maistru, responsabil pe actiune si doi muncitori. Graficul activitatilor a fost stabilit dupa un tabel prin care angajatii erau consemnati la domiciliu, dar trebuiau sa intervina, in cazul unei avarii semnalata. Distributia a fost facuta in functie de zona in care locuiau cei de serviciu. A fost inregistrata o singura lucrare de urgenta, in cursul zilei de ieri, efectuata in cartierul Alexandru. "Echipele de interventie au avut posibilitatea de a se deplasa in timp util la avariile semnalate cu o masina care le asigura transportul la si de la lucrare", a declarat Alexandru Creanga, dispecerul de serviciu al CET Iasi SA. Pentru orice problema care ar fi putut aparea la pierderile de apa, ApaVital a asigurat interventiile rapide prin intermediul a doua echipe. Prima dintre ele s-a ocupat de partea de distributie, celei de-a doua revenindu-i sistemul de canalizare al orasului. Interventia in interiorul apartamentelor a fost asigurata de catre firma ieseana numai contracost. "In cazul pierderilor de apa, cele doua echipe asigurau inchiderea robinetilor, pentru ca oamenii sa isi poata rezolva problemele in cazul vreunei inundatii", a mentionat Liliana Gogoi, dispecerul de serviciu al ApaVital. Pentru remedierea problemelor aparute in trafic, un echipaj de siguranta a fost gata sa intervina, in cazul accidentelor in care erau implicate mijloace de transport in comun. Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi a pus in garda personalul care se ocupa de retea, in cazul vreunei rupturi de pantograf. Grupul de sudura a ramas langa telefonul de serviciu, pentru a actiona pentru macazurile defecte sau orice alta problema care s-ar fi putut ivi la calea de rulare. "In mod normal, sunt doua echipaje la strada, astazi avem unul singur, pentru ca e zi libera. Avem in fiecare zi a anului personal de serviciu, pentru asigurarea traficului", a spus dispecerul de serviciu al RATP Iasi. La numerele de telefon la care consumatorii pot apela, in cazul unor situatii de urgenta la instalatiile de gaz, care necesita interventia echipelor specializate, dispeceratele au lucrat dupa un program normal, E.ON Gaz Romania punand la dispozitia clientilor asistenta non-stop.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3752 (s) | 24 queries | Mysql time :0.257211 (s)

loading...