News Flash:

Romanii au renuntat la deodorante

1 Septembrie 2010
997 Vizualizari | 0 Comentarii
Unul dintre efectele crizei in randul romanilor este reducerea consumului de bunuri de larg consum, cele mai afectate fiind produsele de îngrijire personala si cele pentru curatenia locuintei.

"Este primul declin înregistrat în ultimii zece ani, perioada în care ratele de crestere de la an la an au variat între 7% si 25%. In contextul deloc prietenos din punct de vedere economic si politic, consumatorii au rarit vizitele la magazine, cele mai afectate din acest punct de vedere fiind supermarket-urile", a declarat Raluca Raschip, consumer tracking director în cadrul companiei de cercetare a pietei GfK Romania, potrivit Realitatea.net.

Din analiza principalelor categorii de bunuri de larg consum, s-a observat ca produsele de îngrijire personala si cele pentru curatenia locuintei sunt cele mai afectate, valoarea cheltuita fiind cu 7%, respectiv 4% mai mica. Printre categoriile cu cele mai mari scaderi în volum se remarca deodorantele (-21%), produsele de curatat universale (-19%), tabletele de ciocolata (-18%) – în special datorita faptului ca au fost achizitionate de mai putini consumatori.

In primele sase luni ale anului, comertul modern a atras 45% din cheltuielile gospodariilor pentru bunuri de larg consum, fata de 43% în perioada similara din 2009. Cele mai dinamice formate raman în continuare magazinele de tip discount cu o rata de crestere de 11%, în timp ce supermarket-urile se afla pe un trend descendent (-9% în valoare fata de prima jumatate a anului 2009).
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1767 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017819 (s)

loading...