News Flash:

Sapte pasi pentru a avea o pagina productiva pe Facebook

21 Decembrie 2010
805 Vizualizari | 0 Comentarii
evz.ro prezinta un scurt ghid pentru a va crea o pagina productiva pe Facebook


1. Pagina versus profil. Daca vreti sa va promovati businessul pe Facebook, trebuie sa creati o pagina in locul unui profil. Pe langa faptul ca regulile de utilizare ale retelei fondate de Mark Zuckerberg indica pe cat se poate de clar acest lucru, o pagina este, realistic vorbind, mai buna. Si asta pentru ca, in primul rand, o pagina este mai putin intruziva. Doar utilizatorii care sunt cu adevarat interesati de activitatea firmei dumneavoastra vor alege sa va urmareasca, dand "like" paginii si devenind fani. E adevarat ca un profil va poate ajuta sa va cresteti mai repede reteaua de contacte (adaugandu-i pe oameni in lista de prieteni), dar asta s-ar putea sa-i deranjeze pe cei mai multi dintre ei si sa va afecteze imaginea. Un profil nu poate depasi 5.000 de prieteni, in timp ce numarul de fani al unei pagini nu are o limita. Mai important e insa faptul ca o pagina pe Facebook ofera mult mai multe avantaje administratorului sau, precum: statistici amanuntite, defalcate pe orice perioada, plus posibilitatea de a crea taburi personalizate si de a utiliza aplicatii complementare.


2. Info. Pentru ca sunt sanse mari ca aceia care ajung pe pagina de Facebook a businessului dumneavoastra sa vrea sa stie mai multe despre acesta, e bine sa completati informatiile de baza, care-i contureaza imaginea: domeniul de activitate, produsele comercializate, serviciile disponibile, adresa, descrierea pe scurt a firmei. Puteti, de exemplu, sa povestiti cum ati pornit afacerea. 


3. Taburi personalizate. Pagina de Facebook a unui business este un fel de mini-website sau un al doilea blog. De fapt, in anumite cazuri, aproape ca poate inlocui complet blogul. Taburile functioneaza ca niste pagini ale unui website, putand avea un continut personalizat, precum un mesaj de intampinare a fanilor noi, concursuri, formulare de inscriere la promotii etc. Pentru a adauga taburi noi, personalizate, puteti folosi aplicatia "Static FBML", care permite sa incarcati, printre altele, imagini, videoclipuri, prezentari si text in format FBML, similar celui HTML. 


4. Fiti activi si utili. Incercati sa fiti activi si sa construiti un dialog constant cu fanii dumneavoastra. Dati-le de stire in legatura cu ce se intampla cu businessul, fie ca e vorba despre vreo promotie, extindere teritoriala, participarea la un targ, schimbarea programului de lucru cu clientii sau vreun alt eveniment. In plus, fiti de ajutor: daca vindeti scaune, spre exemplu, explicati-le fanilor vostri care sunt cele mai bune scaune pentru lucrul la birou sau pentru a lua masa. 


5. Profitati de comunitate. Odata creata o anumita masa de fani (cateva sute, de exemplu), implicati-i in activitatea dumneavoastra: cereti-le parerea despre produsele care le plac sau despre modul in care cred ei ca ati putea sa va imbunatatiti serviciile. Le puteti cere chiar sa va ajute cu sugestii privind furnizorii pentru anumite servicii. Sau puteti sa faceti un sondaj in randul lor.


6. Concursuri. Ca sa puteti consolida o comunitate de fani ai paginii voastre, incercati sa gasiti o modalitate de a le oferi ceva exclusiv. Spre exemplu, oferiti-le sansa de a beneficia de reduceri suplimentare sau de promotii exclusive, cu conditia sa foloseasca anumite coduri pe care numai ei le primesc. Incercati sa organizati din cand in cand evenimente la care sa participe.


7. Fiti autentici. Oamenii s-au saturat de promovarea agresiva si de mesaje de tip SPAM, dar si de mesaje cu un continut slab, pompoase ori exagerate. Incercati sa fiti autentici. Transmiteti informatii reale si corecte, construiti o comunicare inteligenta si formulati mesaje coerente si simpatice.

facebook 2 info 6 concursuri
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1800 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018226 (s)

loading...