News Flash:

Scandal in instanta din cauza unei masini mortuare

6 Iulie 2006
747 Vizualizari | 0 Comentarii
•Pentru ca a ramas cu mortu-n drum, o societate de pompe funebre a dat in judecata producatorii si distribuitorii autoturismului marca Nissan •"Este o bataie de joc din partea firmelor care distribuie si produc asemenea masini, in care poti muri oricand. Norocul nostru a fost ca eram in masina cu mortul si familia acestuia si nu putea merge prea repede, insa daca mergeam mai repede muream cu totii din cauza unei defectiuni din fabrica", a precizat Anca Spaiuc, administratorul societatii •Roata autoturismului a cazut instantaneu, cu toate ca masina era noua •Producatorii contesta expertiza tehnica

Judecatorii de la Tribunalul Iasi au pe masa un dosar inedit, in care o societare de servicii funerare a deschis un proces pentru ca a ramas cu mortu-n drum din cauza ca s-a defectat autoturismul care il transporta pentru a fi ingropat. Mai concret, SC Servicii Funerare Daniel si Anca SRL a deschis un proces la Judecatoria Iasi impotriva unor societati care distribuie autoturisme pe teritoriul Romaniei, printre care SC TBI Leasing SA si Renault Nissan Romania SRL din Bucuresti. In cererea de chemare in judecata, avocatul SC Servicii Funerare SRL a solicitat judecatorilor sa aprobe efectuarea unei expertize tehnice auto care sa arate care sunt cauzele pentru care autoturismul s-a defectat in timp ce transporta trupul unei persoane din municipiul Iasi catre Husi. Pe data de 29 martie 2006, autoturismul Nissan Navara Double Cab 2,5l DCI, cu nr. de imatriculare B 48 FLF, transporta trupul neinsufletit al lui Razvan Toader catre Husi pentru a fi inmormantat. "In timpul exercitarii atributiilor profesionale, respectiv de transportare a decedatului Razvan Toader in localitatea Husi in vederea inhumarii acestuia, in comuna Gorban, intre localitatile Iasi si Husi, am sesizat un zgomot si o dezechilibrare a autovehiculului, aprinzandu-se brusc martorul de avertizare de la bordul masinii privind sistemul de franare", au precizat reprezentantii societatii care transporta trupul neinsufletit. Astfel, potrivit documentatiei depuse la dosar, roata din dreapta spate a iesit cu planetara fixa. Trebuie mentionat ca la momentul respectiv alaturi de trupul neinsufletit se aflau inca patru persoane, plus soferul. "Autoturismul rula cu o viteza moderata, avand in vedere sobrietatea si pietatea cu care se conduce in asemenea momente triste", au mai aratat reprezentantii SC Servicii Funerare SRL. De asemenea, acestia au mai explicat judecatorilor ca deoarece a cazut roata autoturismului a fost pusa in pericol integritatea morala si chiar corporala a celor cinci persoane aflate in masina alaturi de cel decedat. In urma efectuarii expertizei tehnice auto, expertii au constatat ca rulmentul s-a rupt din cauza producatorului.

Inca 50 de masini defecte

Conform informatiilor oferite de catre administratorii SC Servicii Funerare SRL, au mai fost distribuite inca 50 de autoturisme care au probleme cu puntea din spate si in orice moment le poate cadea o roata. "As fi foarte curioasa sa aflu care mai sunt cei 50 de oameni care au fost pacaliti in asemenea hal si au cumparat masini in care pot muri oricand. Cu banii pe care i-au dat pe masina asta puteam sa-mi cumpar cinci alte masini mai bune. Aveam garantie la ea 100.000 kilometri si mi-a sarit roata dupa doar 10.000 kilometri. Nu doresc nimanui sa treaca prin ce am trecut noi. Imi pare rau ca nu am cerut daune de 10 miliarde lei (1 milion RON)", a declarat Anca Spaiuc, administratorul firmei din vecinatatea cimitirului Eternitatea. Astfel, cu toate ca au solicitat daune de 3 miliarde lei (300 mii RON), administratorii societatii de servicii funerare vor macar contravaloarea unui bilet de tramvai drept despagubire. In disperare de cauza, administratorii societatii de langa cimitir au trimis expertiza tehnica atat in Japonia, cat si in Spania si Franta, locul in care se produce marca Nissan. Pe de alta parte, pentru ca nu au fost multumiti de acest raport, reprezentantii societatilor prin care a fost achizitionat autoturismul s-au adresat judecatorilor de la Tribunal pentru a fi anulata expertiza tehnica. "Pentru ca raportul de expertiza nu ne-a fost comunicat, am fost in imposibilitatea de a formula obiectiunile ce se impuneau a fi facute fata de concluziile raportului de expertiza", au precizat juristii firmei SC Renault Nissan Romania SRL. Trebuie mentionat ca, in urma cu putin timp, autoturismul abia a fost scos din service. "Am stat cu masina trei luni in service, timp in care noi am fost nevoiti sa platim rata fara sa facem nimic cu ea. Este o bataie de joc din partea firmelor care distribuie si produc asemenea masini, in care poti muri oricand. Norocul nostru a fost ca eram in masina cu mortul si familia acestuia si nu putea merge prea repede, insa daca mergeam mai repede muream cu totii din cauza unei defectiuni din fabrica", a precizat Anca Spaiuc.
Catalin BOACNA
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2059 (s) | 24 queries | Mysql time :0.025641 (s)

loading...