News Flash:

Schimbarea numarului de apel

30 Martie 1999
1499 Vizualizari | 0 Comentarii
•Daca sinteti persoana fizica si doriti schimbarea numarului de apel, veti prezenta cererea scrisa si buletinul de identitate. Daca sinteti abonat cu serviciul telefonic in cuplaj, schimbarea numarului de apel se face cu acceptul scris al partenerului dvs. de cuplaj.

Daca sinteti persoana juridica si doriti schimbarea numarului de apel veti depune cererea scrisa, semnata si stampilata de persoanele autorizate si prezentata de un delegat al unitatii care se va legitima cu B.I.
In situatii deosebite, din motive tehnice, schimbarea numarului de apel se poate efectua si la initiativa unitatilor ROMTELECOM.

Serviciul nu se informeaza (NSI)


Ca persoana fizica sau juridica aveti posibilitatea de a solicita in scris acordarea serviciului "Nu se informeaza" cu perceperea tarifului de abonament. Daca beneficiati de acest serviciu nu veti figura la serviciul de informatii 931 si nu veti aparea in listele abonatilor telefonici.
Veti primi factura telefonica in plic, platind contravaloarea unei scrisori recomandate.

Schimbarea numelui titularului


Se realizeaza pe baza cererii depuse de dvs. ca titular al postului telefonic. Totodata veti prezenta si urmatoarele acte:
- buletinul de identitate
- actul de schimbare a numelui: certificat de casatorie sau hotarirea definitiva de divort.

Restrictionarea la serviciul automat interurban

Sinteti abonat persoana fizica?
•Puteti depune cerere daca sinteti titular al unui post telefonic categoria individual.
•Daca sinteti abonat in cuplaj se poate primi cererea numai daca si partenerul dvs. de cuplaj este de acord cu acest serviciu.
•Perioada maxima ce se poate aproba este de 3 luni intr-un an calendaristic.
•Pe durata restrictionarii puteti efectua convorbiri interurbane apelind la serviciul 991.

Suspendarea postului telefonic


Termenul maxim de suspendare a unui post telefonic - la cerere - este de 3 luni intr-un an calendaristic cu exceptia persoanelor care lucreaza in strainatate si care fac dovada acestui lucru. Cererea dvs. va fi primita numai in conditiile in care achitati abonamentul anticipat pe perioada suspendarii si va angajati in scris (pe aceeasi cerere) ca va veti prezenta pntru achitarea facturii curente, avindu-se in vedere ca valoarea impulsurilor se achita pentru luna precedenta.

Daca sinteti persoana fizica si doriti suspendarea postului telefonic va veti prezenta cu o cerere scrisa; totodata veti prezenta buletinul de identitate si chitanta cu valoarea abonamentului achitata anticipat pentru perioada de suspendare.

Daca sinteti persoana juridica cererea va fi semnata de persoanele autorizate purtind stampila unitatii si va fi depusa de un delegat al unitatii care se va legitima cu B.I.

•ROMTELECOM poate sa va suspende postul telefonic atunci cind se constata ca utilizati postul telefonic in alte scopuri, il instrainati altor persoane, solicitati mutarea la alta adresa, sau din motive de forta majora impuse de constructii, demolari, modernizari de drumuri sau alte lucrari similare, precum si pentru neachitarea facturii telefonice in termen.
•Restabilirea serviciului telefonic suspendat la cerere se face de catre unitatile ROMTELECOM la data indicata de dvs. in cererile prin care ati solicitat suspendarea postului telefonic. Totodata se va percepe si taxa de restabilire.
•In celelalte situatii, independente de vointa dvs., postul se restabileste la eliminarea cauzelor care au condus la suspendare sau la plata sumelor restante.
Distribuie:  
Incarc...

Libertatea.ro

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2016 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2155 (s) | 33 queries | Mysql time :0.024456 (s)