News Flash:

Servicii suplimentare oferite de ROMTELECOM

10 Iunie 1999
1420 Vizualizari | 0 Comentarii
ROMTELECOM pune la dispozitia abonatilor sai mai multe servicii la care insa pot apela numai posesorii de centrale digitale Alcatel. Printre acestea se afla si posibilitatea parolarii telefonului si ofera abonatului posibilitatea sa isi pastreze controlul asupra convorbirilor internationale sau spre Serviciile cu Valoare Adaugata ( de tip 89x...x). Parola reprezinta o combinatie formata din patru cifre; in cazul in care aceasta a fost uitata, se poate solicita de la ROMTELECOM comunicarea acesteia. De asemenea, mai exista posibilitatea redirijarii apelurilor in cazul in care un abonat poate fi gasit la un alt numar de telefon fata de cel intrebuintat in mod obisnuit. In acest caz, apelurile pot fi redirectionate la un alt post telefonic aflat in aceasi localitate sau in tara, pe un post fix sau pe unul mobil. Pentru aceasta, persoanele fizice vor plati un abonament de 5.000 lei/luna si un impuls telefonic la activarea serviciului. Un alt serviciu, de asemenea oferit celor conectati la centralele Alcatel este Apelul in asteptare. Prin apelare la acesta, abonatului ii va fi transmis un semnal de avertizare discret in timpul efectuarii unei convorbiri in cazul in care exista un nou apel. Timp de 30 de secunde, abonatul in cauza poate opta pentru una din urmatoarele variante: continuarea convorbirii in curs si ignorarea noului apel; incheierea convorbirii in curs si acceptarea noului apel; preluarea noului apel si mentinerea in asteptare a primei legaturi telefonice. In cazul in care abonatul apeleaza un anumit numar de telefon foarte des, el poate apela la la serviciul "Repetarea ultimului numar". Apelul catre postul respectiv, ocupat sau care nu raspunde, poate fi reluat timp de 10 minute de la activarea serviciului. In acest interval de timp, abonatul poate desfasura alte convorbiri telefonice. In sfirsit, in cazul in care se doreste anuntarea unei intilniri sau a unui eveniment important, sau abonatul doreste sa fie trezit la o anumita ora, el poate apela la serviciul "Apel programat". Prin acesta se pot programa oricite apeluri intr-un interval de 24 de ore, cu singura conditie ca aceasta sa fie facuta cu minim 15 minute inaintea primului apel. Programarea se va efectua de la postul telefonic la care se doreste a fi facuta atentionarea.
Ovidiu BUNEA
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2016 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1659 (s) | 24 queries | Mysql time :0.020148 (s)