• 11-02-2012 A murit Whitney Houston!
• 11-02-2012 Becali se duce pe cod portocaliu să salveze Vrancea. "Cat sunt io acolo, rezolv tot"
• 11-02-2012 Riscul sa imbatranesti urat in functie de zodie
• 11-02-2012 Premierul Ungureanu avertizeaza ca am putea avea cod rosu
• 11-02-2012 Statul elvetian restituie trei milioane de euro unui var al presedintelui sirian Bashar al-Assad
• 11-02-2012 Gerul face tot mai multe victime in Europa: numarul mortilor a crescut la 600
• 11-02-2012 Banderole imense pe Acropole, cu mesaje impotriva "dictaturii" Europei
• 11-02-2012 Atentionare de calatorie pentru Italia: mai multe zboruri de pe Fiumicino, anulate
• 11-02-2012 USL va depune luni contestatia la CCR privind Guvernul Ungureanu
• 11-02-2012 CTP, despre declaratiile premierului la "botul elicopterului": Cum adica? Mortul e lenes?
Newsletter
Citeste GRATIS Editia tiparita BUNA ZIUA IASI in format PDF
Babuta Barfitoare
Curs valutar
  • EUR : 4.3529 RON ( +0.0000)
  • USD : 3.2831 RON ( +0.0000)
Convertor valutar


 

Meteo

Temperatura : -24 °

Viteza vantului : 3.22 km/h, N
Soarele rasare la : 7:20 am
Soarele apune la : 5:28 pm
Umiditate :72 %
Vizibilitate : 4.51 km

Horoscop Loto

Extragere 02-02-2012

6/49

  • 36
  • 8
  • 34
  • 6
  • 5
  • 49

5/40

  • 14
  • 33
  • 18
  • 25
  • 19
  • 4

Noroc

3873976

Sexul copilului, determinat de ce mananci cand il concepi

 

Ceea ce mananca viitoarele mamici inainte si dupa conceperea unui copil poate influenta sexul si sanatatea bebelusului, arata un studiu recent. O dieta bogata in grasimi in preajma momentului conceperii copilului mareste sansele ca acesta sa aiba sex masculin, in timp ce o dieta saraca in grasimi, cu perioade lungi de infometare, favorizeaza nasterea fetelor, relateaza The Telegraph, citat de ziare.com. Si riscurile legate de sanatate in cazul bebelusilor deveniti adulti sunt diferite, de la un sex la altul, urmare tot a alimentatiei mamei in timpul sarcinii. De exemplu, fii femeilor obeze risca mai mult sa fie obezi la randul lor si sa se imbolnaveasca de diabet, indiferent de greutatea de la nastere.
Femeile care urmeaza sa nasca baieti tind sa aleaga si alimente bogate in potasiu, calciu si Vitamine C, E si B12. Tot ele aleg la micul dejun cerealele. S-a observat, de asemenea, in ultimii 40 de ani, ca in tarile dezvoltate se nasc mai mult fete, urmare, cel mai probabil, a alimentatiei mai sarace a mamelor care nu-si doreau sa ia prea mult in greutate. Cercetatorii de la Universitatea Missouri spun ca aceeasi regula se intalneste si in cazul soarecilor. Se pare ca fetusii de sex masculin sunt mai vulnerabili la o alimentatie deficitara a mamei, saraca in grasimi.

Distribuie
Bookmark

Ultimele video stiri

Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.
Comentarii (0) | Adauga comentariu
Adauga comentariu

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau