News Flash:

Strazile din municipiu au ramas in voia sortii

1 Aprilie 2005
910 Vizualizari | 0 Comentarii
•Cu toate ca municipalitatea a dat dispozitii ca pe strazile din Iasi sa nu mai fie gropi, pe zi ce trece, asfaltul se degradeaza •Angajatii de la SC Citadin SA peticesc in continuare strazile, uitand ca restul arterelor de circulatie din municipiu sunt intr-o continua degradare

Cu toate ca municipalitatea a dat dispozitie ca pe strazile din Iasi sa nu mai fie gropi, pe zi ce trece, asfaltul se degradeaza. Societatea din subordinea primariei, SC Citadin SA, continua in tot acest timp sa peticeasca carosabilul, netinand cont ca municipalitatea investeste in fiecare an cateva sute de miliarde lei pentru ca pe strazile din Iasi circulatia sa se desfasoare in bune conditii. SC Citadin SA a primit in acest an de la bugetul local 150 miliarde lei pentru plombarea strazilor si 30 miliarde pentru a reface 6 strazi in totalitate. In urma cu aproape doua saptamani, SC Citadin SA a inceput lucrarile de plombare a strazilor din municipiu. Conducerea SC Citadin SA a inceput lucrarile de asfaltare numai pe anumite artere din Iasi, unde circulatie este intensa. Astfel, sunt reparate strazile Palat, Sarmisegetuza, Soseaua Pacurari, strada Gradinari, Bulevardul Poitiers, Bucium, Splai Bahlui, Bulevardul Independentei, Calea Chisinau, Strada Canta, Moara de Vant, Carpati, Lacului. Acesta este planul de lucru al SC Citadin SA pe tot anul 2005. In rest, nu mai conteaza ce se intampla pe celelalte artere. Conducerea SC Citadin SA motiveaza ca lucrarile sunt limitate de sumele de bani acordate de la bugetul local. "Sunt numai 180 miliarde lei, ce putem face decat sa plombam strazile care prezinta multe gropi? Daca s-ar acorda mai multi bani pentru refacerea stazilor, atunci nu s-ar mai crea toate aceste probleme cu carosabilul", a declarat Catalin Neculau, directorul SC Citadin SA. Acesta a mai adaugat ca pe bulevardele din municipiu unde covorul asfaltic este mai vechi de 10 ani incep sa apara probleme, prin degradarea acestuia. Daca o strada ar fi refacuta din temelii, garantia asfaltului ar fi de 5 ani. "Bulevarde care au fost refacute in totalitate, cum ar fi Copou sau Socola, nu prezinta gropi. In Iasi sunt 505 kilometri de sosea, iar pretul pe care municipalitatea ar trebui sa-l plateasca ar fi mult prea mare", a mai adaugat Neculau. In urmatorii ani, politica municipalitatii in ceea ce priveste acordarea banilor pentru refacerea strazilor se va modifica, in sensul reducerii sumelor pentru plombarea strazilor si cresterea acestora pentru refacerea in totalitate a carosabilului. In plus, SC Citadin SA, impreuna cu angajatii primariei si cei ai Inspectoratului de Stat in Constructii isi propun sa cartografieze fiecare plomba pentru a exista o evidenta stricta a lucrarilor stradale.
Ovidiu MUNTEANU
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1425 (s) | 22 queries | Mysql time :0.019941 (s)

loading...