News Flash:

Superalimente sanatoase si gustoase

11 August 2010
1053 Vizualizari | 0 Comentarii
Unele alimente te ajuta sa lupti impotriva kilogramelor in plus, a unor boli ori a ridurilor si mai sunt si gustoase pe deasupra si usor de preparat sau cumparat.

Afla din randurile de mai jos care sunt cateva dintre aceste "superalimente", dupa cum arata self.com.

1. Migdale

Fibrele continute de acestea pot ajuta corpul sa nu asimileze anumite grasimi, accelerand scaderea in greutate. Cei care au incercat sa slabeasca si au inclus zilnic si o portie de migdale au slabit cu 62% mai mult decat cei care nu au avut acest aliment in dieta. O portie inseamna aproximativ 40 de grame. Totodata, si alunele sunt benefice organismului, micsorand riscul de boli cardiovasculare si cancer.

2. Orz

Acesta are de doua ori mai multe fibre decat orezul brun si contine seleniu, care lupta impotriva cancerului. De asemenea, orzul ajuta la scaderea colesterolului si reduce rata de absorbtie a grasimilor.

3. Fasole neagra

Cu cat boabele acesteia sunt mai negre, cu atat este mai mare activitatea antioxidanta pe care o are. Fasolea are proteine aproape la fel ca si carnea si, in plus, contine vitamine si fibre. O cana cu boabe de fasole neagra iti ofera jumatate din necesarul de acid folic, magneziu - necesar reglarii tensiunii arteriale si fier, care da energie.

4. Varza de Bruxelles

Aceasta contine vitamina A, care intareste sistemul imunitar, si vitamina C, care stimuleaza productia de colagen, luptand impotriva ridurilor. De asemenea, si varza clasica are anumite beneficii, un studiu aratand ca femeile care consuma trei portii din aceasta pe saptamana au un risc cu 50-70% mai mic de a face cancer la san.

5. Cafea

1-3 cesti cu cafea pe zi pot sa scada riscul de a muri din cauza unei boli de inima cu 25%. De asemenea, antioxidantii si acizii din aceasta pot reduce inflamatiile.

6. Curry

Acest amestec de condimente poate reduce riscul de dementa la jumatate, daca este consumat o data sau de doua ori pe saptamana. Totodata, curry-ul contine o substanta numita curcumina care are un rol benefic in maladia Alzheimer si care poate sa lupte contra cancerului.

7. Struguri

Coaja strugurilor rosii contine o substanta numita rezervatrol care poate avea efecte benefice asupra creierului si poate reduce riscul de cancer si boli de inima. O ceasca sau doua cu struguri rosii ori verzi te protejeaza de consecintele negative ale consumului de carne grasa. De preferat este sa mananci struguri organici; cei din comert au pesticide in cantitati destul de mari.

8. Kiwi

Un kiwi are mai multa vitamina C, care da stralucire pielii, decat o portocala, precum si vitamina E, care face pielea sa fie mai fina. In plus, un studiu realizat in Norvegia a demonstrat ca mai multe persoane care au consumat kiwi de doua ori pe saptamana, timp de 28 de zile, au fost mai putin predispuse la a face cheaguri de sange.

9. Ciuperci

Aproximativ doua lingurite cu ciuperci pe zi pot reduce riscul de cancer la san cu aproape doua treimi.

10. Ceapa

Aceasta stimuleaza dezvoltarea bacteriilor cu rol pozitiv din intestine, poate reduce riscul de cancer si impiedica formarea cheagurilor de sange.

11. Lapte degresat

Cei care beau cel putin un pahar cu lapte degresat pe zi pot avea un risc mai mic cu 15% de a face cancer de colon. In plus, calciul din el intareste oasele. Un pahar cu lapte degresat este bun si dupa un efort fizic, deoarece ajuta la refacerea mai rapida a tesuturilor musculare.

12. Pepene verde

Acesta te ajuta sa iti mentii greutatea si chiar sa slabesti, imbunatateste sanatatea arterelor si circulatia sangelui. Un studiu releva faptul ca un pepene lasat la temperatura camerei are mai multi antioxidanti decat unul tinut in frigider.

13. Cereale integrale

O ceasca cu paste din faina integrala are de trei ori mai multe fibre decat una cu cele din faina alba, ceea ce inseamna ca te face sa te simti satul pentru mai mult timp, ajutandu-te astfel sa slabesti.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1494 (s) | 22 queries | Mysql time :0.021614 (s)

loading...