News Flash:

Supermarketurile cedeaza in fata crizei

16 Septembrie 2009
1239 Vizualizari | 1 Comentarii
Supermarketurile cedeaza in fata crizei
• Primul pas spre o colaborare intre supermarketurile iesene si reprezentantii Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi a fost facut in cursul zilei de ieri • Daca marile magazine vor adopta ideile propuse in cursul adunarii de ieri, de la 1 octombrie, iesenii ar putea gasi pe rafturile acestora produse mai ieftine • Urmatoarea intalnire unde se va stabili cu exactitate daca proiectul se va pune in practica sau nu va avea loc in cursul zilei de luni, 21 septembrie

Primul pas spre o colaborare intre supermarketurile iesene si reprezentantii Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi a fost facut in cursul zilei de ieri. Daca marile magazine vor adopta ideile propuse in cursul adunarii de ieri, de la 1 octombrie, iesenii ar putea gasi pe rafturile acestora produse mai ieftine. Intalnirea la care au participat toti directorii supermarketurilor din Iasi care se adreseaza direct consumatorilor a fost stabilita pentru a se pune bazele proiectului cosului anticriza, proiect prin care se doreste reducerea preturilor la alimentele de baza, necesare vietii de zi cu zi, precum paine, ulei, orez, carne, lactate, faina si nu numai. "Vine o perioada in care toate costurile se vor mari. Ca reprezentanti ai supermarketurilor, aveti obligatia sa iesiti pe piata cu produse de calitate, la preturi accesibile in acest moment de criza. Cosul anticriza este un ajutor venit in sprijinul consumatorilor si contine alimentele de baza precum paine, produse lactate, carne, ulei, zahar, faina, fructe si legume", a explicat Ioan Tonel Cazacu, directorul coordonat al CJPC Iasi. Directorii supermarketurilor au propus ca, la capatul fiecarui raft, sa fie o serie de produse, atractive din punctul de vedere al raportului pret-calitate, care sa fie destinate in primul rand consumatorului cu buget redus. Pretul acestora va fi, in principiu, redus cu 20 - 25 la suta fata de ceea ce se gaseste acum pe rafturile marilor magazine. Produsele vor fi promovate, cel mai probabil, cu ajutorul unor culori specifice acestui proiect, culoare care sa se identifice cu proiectului cosului anticriza. "Ideea in principiu este buna si nu pot sa spun ca este imposibila, dar trebuie sa vedem cu exactitate posibilitatile pe care le avem. Cu putin efort si cu ajutorul distribuitorilor de marfa s-ar rezolva", a sustinut directorul Gima, Marius Ionita. De aceeasi parere au fost toti cei prezenti la discutii. "Magazinele din Iasi pot face acest lucru, pot pune la dispozitia consumatorului zilnic produse de calitate foarte buna la preturi foarte bune. Vom studia si vom vedea in ce masura se poate pune in practica initiativa celor de la Protectia Consumatorului. Trebuie analizat si modul in care se incadreaza proiectul in ceea ce priveste promovarea celorlalte produse", a explicat Cristian Cojocaru, directorul hypermarketului Carrefour Era Iasi. Desi la prima vedere directorii marilor magazine au dat semne ca vor adopta initiativa institutiei, acestia mai trebuie sa primeasca acordul sefilor lor, de la Bucuresti. Ce-i drept, directorul coordonator al Comisariatului pentru Protectia Consumatorului a anuntat ca supermarketurile care nu vor adera la acest proiect vor avea pe cap mai multe controale. Urmatoarea intalnire cand se va afla cine va adera la proiect va avea loc in cursul zilei de luni, 21 septembrie. "Dorim sa semnam acest proiect macar pentru durata unui an de zile", a incheiat Ioan Tonel Cazacu.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

RoRo  | #80758
JAPCA LA DRUMUL MARE !!!
HAIDUCUL DE tonel !
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1962 (s) | 24 queries | Mysql time :0.019562 (s)

loading...