News Flash:

Supermodelele anilor `90 revin in publicitate

21 Iulie 2009
722 Vizualizari | 0 Comentarii
Supermodelele anilor 90 revin in publicitate
Christy Turlington, Linda Evangelista, Naomi Campbell si Claudia Schiffer, cateva dintre supermodelele devenite celebre in anii 90, sunt din nou ambasadoarele unor branduri de lux, informeaza site-ul dailymail.co.uk. Christy Turlington, Linda Evangelista, Naomi Campbell si Claudia Schiffer sunt cateva dintre fotomodelele celebre care nu numai au reprezentat imaginea unor branduri, ci au devenit chiar ele branduri de renume. In prezent, la circa 20 de ani de la apogeul perioadei lor de glorie, supermodelele s-au intors in campaniile publicitare ale unor branduri de lux. Aceasta strategie a brandurilor de a apela la celebritati din lumea modei si modellingului are legatura cu dorinta lor de a se defini ca fiind fara varsta, dar si o metoda de a se proteja de scandalurile provocate de unele dintre reprezentantele noii generatii de modele. Potrivit lui Kay Barron, editor de moda al editiei britanice a revistei Grazia, fotomodele din noua generatie nu au puterea de a-si impune si pastra o imagine individuala. "In acest moment e foarte greu sa le diferentiezi pe tinerele modele care defileaza pe podium. Supermodelele aveau o imagine individuala pe care nu au pierdut-o inca", a mai spus ea.
Printre celelalte supermodele care au reintrat in atentia reprezentantilor marilor case de moda se numara Naomi Campbell, in varsta de 39 ani, care va fi imaginea campaniei de toamna/iarna a casei de blanuri Dennis Basso, desi in trecut a lucrat si in colaborare cu PETA. Claudia Schiffer, acum de 38 ani, care a declarat acum mai mult timp ca supermodele, asa cum au fost in trecut, nu mai exista, este in prezent imaginea brandului Salvatore Ferragamo, iar din toamna va fi si protagonista unei campanii pentru un nou parfum semnat Alberta Ferretti. Pe de alta parte, Linda Evangelista, 44 de ani, este atat imaginea casei de moda Prada, cat si a companiei de cosmetice L`Oreal, in timp ce Stephanie Seymour (40 ani) va reprezenta brandul de lenjerie Chantelle. Un purtator de cuvant al Chantelle a declarat ca Stephanie Seymour a fost aleasa ca ambasadoare de brand nu numai pentru ca a fost un supermodel celebru, ci si pentru ca este mama a patru copii. De asemenea, Milla Jovovich, care, la 33 de ani, a depasit varsta obisnuita la care modelele se retrag din activitate, va fi imaginea unei campanii pentru parfumul "Cashmere Mist", al Donnei Karan, dupa opt ani de la primul ei contract cu acest brand.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1915 (s) | 24 queries | Mysql time :0.020344 (s)

loading...