Taranistii critica din plin politica partidului de guvernamant

26 Septembrie 2003
897 Vizualizari | 0 Comentarii
Intr-o scrisoare deschisa adresata senatorului PD Petre Roman, Organizatia Judeteana Iasi a PNTCD ii solicita familiei fostului prim-ministru sa restituie vechilor proprietari toate cadourile, considerate valori de patrimoniu cultural, primite din partea stapanilor bolsevici ai Romaniei postbelice. Vicepresedintele PNTCD, Mihai Dorin, a subliniat ieri, in timpul unei conferinte de presa desfasurate la sediul filialei local a partidului, faptul ca partidul pe care il reprezinta va initia, cat mai repede cu putinta, o campanie de presa, cu privire la restituirea obiectelor de patrimoniu adevaratilor proprietari, adunand in acest sens toate datele arhivistice si informatiile necesare acestui demers. In cadrul conferintei de presa organizate ieri la sediul PNTCD Iasi, Mihai Dorin a atins spinoasa problema a satului si a agriculturii romanesti, pe care partidul de guvernamant, respectiv PSD, le trateaza intr-un plan minor si doar prin prisma registrului electoral. Guvernul va aloca un purcoi de bani in primavara, respectiv 3.500 miliarde lei taranilor, pentru culturile agricole, in timp ce acestia au nevoie de bani in perioada de toamna, cand se fac majoritatea lucrarilor.
Urmatoarea tema dezbatuta ieri in cadrul conferintei de presa de catre liderul PNTCD s-a referit la legislatia anticoruptie si la Parchetul National Anticoruptie, organism pe care demnitarii de astazi il trateaza cu superioritate. "Aceasta lege anticoruptie nu a fost decat un joc pentru a face pe plac Europei. Capii si baronii de la Bucuresti nu s-au impiedicat niciodata de acest pachet de legi anticoruptie. Premierul nu si-a declarat nici pana acum lichiditatile. Ce sa mai vorbim de demnitari care au spus numai lucruri penibile in legatura cu averile din spatele lor", a adaugat Mihai Dorin. Dupa aceste acuze inversunate, vicepresedintele PNTCD a adus in prim-plan cazurile ministrilor PSD "Hildegard Puwak si Mircea Beuran", asupra carora planeaza destule suspiciuni de natura penala si pe care, totusi, presedintele Ion Iliescu ii sprijina si ii apara pe la toate curtile europene.
Nicu SAMSON

Page time :0.1796 (s) | 22 queries | Mysql time :0.019575 (s)