News Flash:

Teapa la plata cu cardul prin BCR

7 Aprilie 2007
4272 Vizualizari | 2 Comentarii
Teapa la plata cu cardul prin BCR
• Desi reprezentantii SC E.ON Moldova SA au anuntat ca incepand cu luna martie 2007 clientii isi vor putea achita facturile pentru energia electrica prin intermediul cardurilor, iesenii s-au trezit fara bani in cont si cu facturile neachitate


Desi reprezentantii SC E.ON Moldova SA au anuntat ca incepand cu luna martie 2007 clientii isi vor putea achita facturile pentru energia electrica prin intermediul cardurilor, iesenii s-au trezit fara bani in cont si cu facturile neachitate. O astfel de situatie a intampinat-o ieri Ion Poenaru. Vazand ca se face atata reclama pentru achitarea facturilor cu cardul, acesta s-a deplasat la casieria din Tatarasi apartinand E.ON pentru a-si achita factura cu cardul. In momentul cand a introdus cardul in dispozitivul de citire pentru a-si achita factura, acesta a ramas stupefiat cand a observat ca ii da eroare, dar cu toate acestea, banii i-au fost retrasi din cont si, potrivit fisei de consultare cont, suma respectiva a fost livrata in contul E.ON Moldova SA. Mai concret, a ramas si fara bani, si fara factura achitata, dar si cu o jumatate de zi pierduta pe drumuri.

"Mai toate facturile in ultima perioada le-am achitat cu cardul deoarece mi s-a parut mult mai comod. Asta am facut si astazi (ieri - n.r.) cand m-am deplasat la casieria E.ON din Tatarasi. Cand am trecut cardul prin cititorul de carduri apartinand Bancii Comerciale Romane (BCR) pentru a efectua tranzactia, acesta mi-a dat eroare. Vazand asta, am rugat-o pe casiera sa telefoneze pentru remedierea problemei, dar aceasta a spus ca nu tine de competenta dumneaei. Dupa ce am vazut ca nu ma baga nimeni in seama, m-am deplasat la banca de unde mi-a fost eliberat cardul si, potrivit fisei de consultare cont, suma respectiva pe care o aveam de plata la E.ON a fost virata in contul lor, dar fara ca acestia sa-mi fi eliberat chitanta. Cum este posibil asa ceva? Cine raspunde de timpul meu pierdut?", a intrebat indignat Ion Poenaru, client jefuit de sistemul de plata electronic. Intrebati de acest incident, reprezentantii E.ON ridica din umeri spunand ca vina nu le apartine. "Nu suntem noi vinovati pentru ca tranzactia nu s-a efectuat. De vina este banca. Astfel de cazuri se intalnesc foarte rar si se rezolva pe cale amiabila", a precizat Lucian Luca, purtator de cuvant al SC E.ON Moldova SA. Cu toate acestea, iesenii trebuie sa fie foarte atenti in momentul cand decid sa-si achite facturile prin sistemul electronic deoarece se pot trezi in orice moment fara banii din cont si fara a-si achita facturile.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

platitor cu cardul  | #10835
bun articol Dl Hurbea. N-am ce zice. In toata lumea sa plateste cu cardul, au inceput si romanii sa faca chestia asta si vine cate unul care nu e in stare sa scrie un articol cat de cat cu cap, si da mesaje de astea alarmiste.
Incidente din astea se mai intampla si bancile le rezolva amiabil.
Dl. Hurbea, am auzit ca si banii astia sunt periculosi, asa ca ar trebui sa platim cu cartofi, caramizi sau ce are fiecare pe-acasa
Coco  | #10836
In astfel de cazuri iese inca o data la iveala incompetenta celor de la casieria E_ON din Tatarasi!Persoanele de acolo nu stiu sa iti raspunda nici macar la cele mai banale intrebari care au legatura cu aceasta societate!
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1786 (s) | 24 queries | Mysql time :0.018982 (s)

loading...