• 17-09-2014 Tu stiai ca Mircea Badea are o sora. Uite cat de frumoasa este - FOTO
• 17-09-2014 ​Confruntari intre politie si circa 200 de manifestanti, in centrul Kievului
• 17-09-2014 Dan Diaconescu, candidat la Presedintie. PP-DD il sustine
• 17-09-2014 Este posibila viata pe Marte? Noi dovezi despre existenta ei
• 17-09-2014 As vrea sa incerc si eu!
• 17-09-2014 Catalin Maruta, emisiune de groaza. Si-a speriat publicul - FOTO
• 17-09-2014 BOMBA! Cine este procuroarea ce are pe mana DOSARUL NANA al presedintelui BASESCU
• 17-09-2014 Patronatele din Turism o regreta pe Maria Grapini: Am inceput sa plangem dupa ea
• 17-09-2014 Cum a reactionat Andreea Mantea cand a aflat ca Stefan Stan va fi tatic
• 17-09-2014 Doliu in cinematografie. A murit un actor al copilariei noastre
• 17-09-2014 Tatal lui Mihai Costea, mesaj pentru Daniela Crudu
• 17-09-2014 Prim-vicepresedintele PDL Valcea Romeo Radulescu a demisionat, alaturi de 500 de membri din partid
• 17-09-2014 Examen la o sectie de politie
• 17-09-2014 Ioana Petrescu: Va spun direct, sunt un ministru tehnocrat, nu am timp si nu ma implic in dispute electorale
• 17-09-2014 Iata cum arata pantofii viitorului. Se lucreaza de zor la ei
• 17-09-2014 Geoana: Reactia MAE rus, inacceptabila, denaturand in mod voit si tendentios declaratiile lui Ponta
• 17-09-2014 Rusia avertizeaza: Statele NATO devin complice la crime de razboi daca trimit arme Ucrainei
• 17-09-2014 DACII au ajuns in Anglia? Descoperire DE SENZATIE - VIDEO
• 17-09-2014 Octavian Bellu explica de ce si-a dat demisia si ce planuri de viitor are
• 17-09-2014 Gabriela Firea: Tandemul Basescu-Iohannis a esuat in incercarea de a amana alegerile
• 17-09-2014 NASUL TV: Ce avere are deputatul care vrea sa dea “foc” Romaniei
• 17-09-2014 Ioana Petrescu: Nu e treaba Guvernului sa creeze locuri de munca. Treaba noastra este sa cream cadrul stimulativ, un mediu de afaceri propice pentru asta
• 17-09-2014 Si cica blondele sunt proaste
• 17-09-2014 Viata bate filmul! Se intalnea in paralel cu trei fete. Iata ce s-a intamplat cand fetele au aflat
• 17-09-2014 Surpriza in PC - Vicepresedintele partidului a semnat pentru Iohannis
• 17-09-2014 Romania, gata sa livreze electricitate si carbune Serbiei
• 17-09-2014 Printul Charles iubeste Viscri pentru simplitatea lui. Primarul il modernizeaza cu spa si teren de golf
• 17-09-2014 ACL vrea comisie de ancheta privind ofiterul acoperit
• 17-09-2014 PROGNOZA METEO pe trei zile. Iata cum va fi vremea
• 17-09-2014 Regiunea Donbas NU mai are NIMIC de-a face cu Ucraina
• 17-09-2014 Mazare: Sunt vanat de lux pentru DNA
• 17-09-2014 Iti cade parul? Iata 5 motive
• 17-09-2014 AVERTISMENT pentru VATICAN - Papa risca sa fie asasinat duminica
• 17-09-2014 Vise implinite
• 17-09-2014 Dar unde sunt pacientii
• 17-09-2014 La restaurant
• 17-09-2014 Ingrijiri Medicale Paliative la ELYTIS Hospital - VIDEO
• 17-09-2014 Cardiologie Interventionala si Ingrijiri Medicale Paliative la ELYTIS Hospital - FOTO, VIDEO
• 17-09-2014 Egros cel mai mare complex comercial din Moldova - VIDEO
• 17-09-2014 SOLAR BODY LINE

Mica Publicitate
Newsletter
Citeste GRATIS Editia tiparita BUNA ZIUA IASI in format PDF
Buna Ziua Iasi PDF
Video Divertisment
epigrame
Video Monden
Muzica populara
Curs valutar
  • EUR : 4.4180 RON ( -0.0029 )down
  • USD : 3.4118 RON ( -0.0093 )down
Convertor valutar


 

Meteo
Temperatura : 8 ° C

Viteza vantului : 8.05 km/h, NNE
Soarele rasare la : 6:48 am
Soarele apune la : 7:17 pm
Umiditate :93 %
Vizibilitate : 9.99 km

Horoscop Loto

Extragere 22-12-2013

6/49

  • 3
  • 45
  • 22
  • 48
  • 10
  • 13

5/40

  • 20
  • 2
  • 32
  • 31
  • 38
  • 10

Noroc

7863796

Tepuiti de firma de transport international Atlassib

 

•"Am asteptat in statie autocarul timp de 3 ore si jumatate, insa autocarul nu a mai venit", a declarat un pagubit • Cazurile in care iesenii sunt inselati de firmele care efectueaza transporturi externe sunt din ce in ce mai dese, insa foarte putine ajung in fata instantei de judecata • Cu toate ca este o firma cunoscuta in domeniul transportului extern, firma Atlassib a fost amendata si reclamata ca a eliberat bilete fara sa mai efectueze transporturile • Atlassib da vina pe societatile comerciale colaboratoare


Cazurile in care iesenii sunt inselati de firmele care efectueaza transporturi externe sunt din ce in ce mai dese, insa foarte putine ajung in fata instantei de judecata. In cazul firmelor foarte cunoscute, patronii incearca sa negocieze cu pagubitii pentru a nu pata imaginea firmei respective.

La Tribunalul Iasi a ajuns in urma cu putin timp un scandal neasteptat, in care firma Atlassib SRL din Sibiu, prin agentia din Iasi, a fost acuzata de inselarea unui client. Pentru a mai spala rusinea, firma Atlassib SRL a dat in judecata Oficiul pentru Protectia Consumatorului Iasi pentru anularea unei amenzi primite in urma cu aproape un an de zile pentru ca a inselat clientul care vroia sa plece in Germania. Mai concret, Liliana Popovici, din Podu Iloaiei, a vrut sa plece la Munchen, a cumparat bilet pentru a pleca intr-un autocar Atlassib, insa masina nu a mai plecat la data si ora inscrise pe bilet. "Am cumparat bilet pentru directia Iasi - Munchen cu plecare in data de 30.12.2005, ora 0.45, rezervarea biletului fiind facuta pe data de 22.12.2005. Am asteptat in statie autocarul timp de 3 ore si jumatate, insa autocarul nu a mai venit", a declarat Liliana Popovici. Aceasta trebuia sa ajunga urgent in Germania, motiv pentru care a facut si rezervarea inainte cu o saptamana de plecare, pentru a nu exista probleme. In seara in care a fost anuntata plecarea, dupa ce a asteptat cateva ore, femeia a sunat la agentia care i-a eliberat biletul crezand ca este posibil sa fi avut loc vreun accident. "Am sunat la numarul de telefon de pe bilet si persoana care mi-a raspuns a spus ca trebuie sa astept, invocand multe motive pentru care autocarul nu a sosit, spunandu-mi sa astept in continuare, vorbind chiar foarte nepoliticos", a mai precizat Popovici. De asemenea, femeia a sustinut ca trebuia sa ajunga urgent in Germania pentru ca avea contract de munca incheiat acolo si trebuia sa-l respecte. In apararea sa, SC Atlassib SRL a precizat ca vina apartine unei alte firme, colaboratoare, SC Totem SRL, prin agentia SC Iasair SRL. "Societatea noastra nu se face vinovata de producerea incidentului, deoarece aceasta raspunde la rezervarile facute de catre agentiile Atlassib, nu si de cele intocmite de agentiile colaboratoare", a precizat in fata judecatorilor Ilie Carabulea, patronul Atlassib. Acest argument nu a tinut nici in fata judecatorilor si nici in fata angajatilor de la Protectia Consumatorului, pentru ca pe bilet apare stampila Atlassib, iar graficul de calatorie apartinea tot Atlassib.


loading...
Realitatea.net
Libertatea.ro
Comentarii (3) | Adauga comentariu
#1847 | 16-11-2006 11:07:58

Despre nesimtirea celor de la Atlassib se pot spune multe... .Am fost si eu intr-o excursie in Grecia, apelind la serviciile acestei firme iar drumul de intoarcere a fost un cosmar. Am plecat din Atena simbata, la 8.00, ora de sosire in Iasi fiind 13.00, conform orarului acestei firme. Am stat aproape 6 ore la vama dintre Grecia si Bulgaria, din cauza aglomeratiei, insa duminica, pe la ora 10.00 - 11.00 eram in Bucuresti deja. Desi initial am primit asigurari de la agentia din Atena ca vom fi preluati de un microbuz care sa ne duca la Iasi, spre surprinderea noastra, dispecerul firmei a dirijat autocarul catre autogara din Sibiu. Am trecut peste asta in ciuda unui astfel de ocol foarte mare, convinsi fiind ca la Sibiu, la sediul central al Atlassib, vom fi preluati imediat de un autocar si dusi cu rapiditate la Iasi.

"SIGURANTA, CONFORT, RAPIDITATE. Vrem ca fiecare calator urcat in autocarele ATLASSIB sa se simta ca un oaspete, iar noi cautam sa oferim acestora tot mai multe servicii si confort la standarde tot mai ridicate." Cam asa scrie pe site-ul lor. Vorbe in vint...

Am stat 5 ore in gara lor, asteptind un autocar care sa ne duca spre Moldova, spre Iasi. La un moment dat a fost un autocar spre Moldova, insa mergea la Botosani, Suceava, Vaslui, Roman, etc., numai la Iasi nu. Toti din autogara ridicau din umeri, mintind lumea ca vine un autocar in jumatate de ora. O angajata, stresata ca i se cer informatii despre cind va veni autocarul a urlat pur si simplu in statia de amplificare sa nu o mai deranjam, pentru ca vor veni autocare si spre directia asteptata. Celor ce i-au cerut cont pentru tonul ei le-a reprosat ca nu o platesc ei, sa isi vada de treaba. Nesimtire, lipsa de respect pentru client, organizare foarte proasta. Pentru ca in acest timp veneau autocare, insa erau dirijate catre alte zone. Doua dintre ele au plecat la Rimnicu Vilcea, deci aproape, la un interval de jumatate de ora intre ele. Cel de al doilea daca avea 10 calatori in el.... De asemenea, am avut impresia ca soferii isi aleg traseele pe care vor sa mearga, nu ca ar fi dirijati de un dispecer. In drumul de Iasi (am plecat la 19.30 din Sibiu) am mai remarcat si nesimtirea soferului (foarte, foarte obosit, dupa cum le spunea cunoscutilor, era in cursa de 3-4 zile!), care a avut o repriza de bancuri triviale, s-a luat in gura cu o doamna din autocar care i-a reprosat acest tratament nedorit dar si manelele cu care se delecta soferul. Si cind ma gindesc ca dupa vreo jumatate de ora povestea cit de spasit e in cursa din Belgia, cu clientii de acolo, cum le da cafelutele, etc. Deci in strainatate pot avea respect ptr clienti, le pot oferi o cafea sau o sticla de apa, le pot raspunde cuvincios; in Romania in schimb ne trateaza ca pe niste saci de cartofi.

Si uite asa, am ajuns in Iasi luni, la 4.30 dimineata, desi la ora 11.00 a zilei de duminica eram in Bucuresti, la 400 km de Iasi, deci 5-6 ore de drum!. Nu mai spun ca a trebuie ca peste doua ore sa plec catre serviciu, dupa doua nopti de calvar in autocar. Am venit inapoi in tara si cu cumnata mea, care si-a luat bilet dus intors. Numai ca vrea sa renunte la biletul intors, data fiind cele intimplate. I s-a spus insa ca va primi doar 80% din valoarea biletului, ceea ce nu se pare normal atita vreme cit este obligata sa renunte din cauza lor, a conditiilor proaste pe care le ofera. Ar mai fi multe de zis. Printre altele, ca nu e o situatie accidentala, pentru ca multi romani (in special moldoveni) au patit acest lucru, cine stie de cind e situatia asta. In gara mai erau niste romani veniti din Italia, care aveau deja o ora de cind asteptau, deci in total au asteptat 6 ore un autocar la Sibiu. Dar ce m-a durut cel mai tare a fost atunci cind ne-au taxat, romani de-ai nostri, reveniti dupa 4-5 ani de stat in strainatate. Ei sperau ca lucrurile s-au mai schimbat intre timp in Romania. Firma Atlassib a avut grija sa le demonstreze ca se inseala amarnic...
Cumnata mea a plecat pina la urma spre Grecia tot cu Atlassib, pentru ca nu au vrut sa ii returneze decit 80 la suta din valoarea biletului nefolosit, considerind ca nu din vina lor a vrut ea sa renunte la serviiciile firmei....
A plecat la 9 dimineata din Iasi cu un microbuz, soferul dind asigurari ca merg direct la Bucuresti, la autocar. Stiti unde era la orele 18.00 cu microbuzul, deci dupa 9 ore? La Brasov!!!!! Pe drum soferul a fost anuntat ca trebuie sa mearga in Brasov sa mai ia o persoana.... Aceasta dupa ce dimineata venise pe traseul Sibiu - Brasov - Bacau - Iasi - Bacau etc.
Asa ca a ajuns la Bucuresti pe la orele 21-22, in conditiile in care plecarea din Bucuresti spre Atena era programata pentru ora 17.00.
Trebuie insa sa recunosc ca baietii au facut progrese: cu doua saptamini inainte, traseul Bucuresti - Iasi a durat 17 ore in vreme ce drumul Iasi - Bucuresti a durat doar 12 ore...

Raspunde la acest comentariu
#1848 | 16-11-2006 11:10:11

a

Raspunde la acest comentariu
#1849 | 16-11-2006 13:36:39

Ce vreti, o firma care pe deasupra mai e asociata si cu S.C. Totem S.R.L. alt campion in tzepe. S-a asociat tusea cu junghiu.....niste nemernici. Trebuie evitati, ce sa mai.

Raspunde la acest comentariu
Adauga comentariu

Video Stiri

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau