News Flash:

Toxiinfectie la OMV

12 Iunie 2008
4718 Vizualizari | 4 Comentarii
• Un iesean a avut neplacuta surpriza sa cumpere un suc expirat de patru luni de zile de la statia OMV din Pacurari • Rares Vatamanu sustine ca a facut o sesizare angajatilor, dar reactia acestora a fost cat se poate de agresiva • Conform declaratiilor barbatului, Marius Lungu, managerul statiei OMV a inceput sa-l ameninte, sustinand ca are pile la unul dintre Serviciile speciale romanesti, care-i vor face viata amara • Dupa cum sustine acesta, prietena sa a facut o alergotoxiinfectie dupa ce a baut din sucul cumparat de la OMV

Un iesean a avut neplacuta surpriza sa cumpere un suc expirat de patru luni de zile de la statia OMV din Pacurari. Rares Vatamanu sustine ca a facut o sesizare angajatilor, dar reactia acestora a fost cat se poate de agresiva. Conform declaratiilor barbatului, Marius Lungu, managerul statiei OMV, a inceput sa-l ameninte, sustinand ca are pile la unul dintre Serviciile speciale romanesti, care-i vor face viata amara. "Angajatii m-au tratat cu aroganta, iar managerul Marius Lungu a inceput sa ma ameninte, sa-mi spuna ca are rude la un Serviciu special si ca voi avea de suferit daca divulg incidentul", a declarat Rares Vatamanu. Este inadmisibil sa fie folosit ca amenintare numele unei institutii care are un rost bine definit si a carei imagine are de suferit din cauza unor asemenea oameni. Dupa cum sustine Vatamanu, prietena sa a facut o alergotoxiinfectie dupa ce a baut din sucul cumparat de la OMV. Barbatul a facut o reclamatie la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) Iasi, care a demarat de marti o ancheta in acest sens. Numai ca inspectorii de la Protectia Consumatorului s-au lovit de aceeasi aroganta atunci cand au facut verificarile la statia OMV din Pacurari. Inspectorii OJPC Iasi sustin ca vor continua ancheta si vor verifica si celelalte produse din magazin. Conform prevederilor legale privind protectia consumatorului, reprezentantii magazinelor din benzinarii sunt obligati sa scoata de la comercializare toate produsele care expira in termen de doua saptamani. Mai mult, vanzatorii din statiile de distributie carburanti sunt obligati sa aiba un atestat aprobat de Uniunea Europeana, prin care angajatii trebuie sa respecte si aceste reguli de comercializare a produselor alimentare.

Fara comentarii

Pusi in fata faptelor, reprezentantii statiei OMV Pacurari au devenit de negasit. Desi reporterii cotidianului BUNA ZIUA IASI au fost de doua ori in cursul zilei de ieri la statia OMV din Pacurari, managerul Marius Lungu, cel care a declarat ca are pile la un Serviciu special, nu a putut fi contactat. Mai mult, ceilalti reprezentanti ai magazinului nu au putut oferi nici un fel de informatii. Cu toate ca inspectorii de la Protectia Consumatorului au facut verificari in cursul zilei de marti, seful statiei, Simona Tiganas, nu stia ieri nici cele mai mici detalii despre incident. "Nu stiu. Eu am fost plecata si nu stiu nimic despre acest lucru. Il voi contacta pe domnul Lungu si am sa va dau un raspuns", a declarat Simona Tiganas. Nici cateva ore mai tarziu femeia nu putea oferi mai multe informatii, fiind iritata de prezenta reporterilor BUNA ZIUA IASI. "Nu am aflat nimic. Nu am reusit sa iau legatura cu Marius Lungu. Mai multe informatii va pot da dupa ce iau legatura cu dansul", a precizat Simona Tiganas.

fara comentarii
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (4)

vlad  | #36900
Nu e prima data.Acum doua saptamani am avut surpriza de a cumpara un sandvis de la aceeasi unitate OMV,in interiorul caruia am gasit o.....musca coapta probabil.Nu am mai avut timp sa ma intorc,deoarece ma grabeam sa ajung spre bucuresti.OPC-ul oricum nu va rezolva problemele acestea,dar cumparatorii pot sanctiona firma,nemaicumparand nimic din acesta statie.Marturisesc ,sunt un client fidel OMV ,si probleme nu am intampinat decat in Iasi,unde angajatii se comporta cu clientii de parca le-ar face o favoare.Nu mai vorbesc de cazurile in care stai la coada la casa,intrucat lucreaza doar un angajat,restul fiind in pauza.Bine ca mai am un an si scap de orasul asta,cu toate problemele lui>>>
gica  | #36901
Inca nu am ajuns la un nivel occidental al comertului.
Toti nescolitii fac afaceri.
Ce putem face?
Anti-reclama pina isi schimba macar atitudinea.
Nu mai cumparam de la ei pina dau faliment.
costelus  | #36902
Statia OMV din Pacurari e de kkt din mai multe puncte de vedere. Aroganta angajatilor cred ca e cunoscuta de multi. Am stat la coada mai bine de 15 min pentru ca plateam cu cardul OMV si la casa respectiva nu a venit nimeni. Si asta nu s-a intamplat doar o data. In plus marea promotie cu mingile - am completat doua taloane cu puncte dar inca nu am reusit sa primesc nici macar o minge - de fiecare data cand merg sa cer mi se spune ca nu sunt si au sa mai aduca zilele urmatoare.
cosmin  | #36903
cam de o luna tot mi se spune sa vin "joia viitoare" pentru minge... nesimtiti
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2388 (s) | 22 queries | Mysql time :0.019888 (s)

loading...