News Flash:

Vin zile negre pentru soferi

Trafic de cosmar, timp de doua luni, la Gara

17 Martie 2010
876 Vizualizari | 0 Comentarii
• Din cauza ca in ultima vreme a fost inregistrat un numar mare de avarii pe conducta din zona Garii, conducerea ApaVital SA a dispus efectuarea unor lucrari de modernizare care se vor sincroniza cu lucrarile de reabilitare a strazii Silvestru, de catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, Directia Regionala Drumuri si Poduri (DRDP) Iasi

Traficul rutier se va desfasura in conditii infernale pe tronsonul Gara - Podu de Piatra, in vara acestui an. Conducerea ApaVital SA a dispus inceperea, in luna mai, a unei lucrari de schimbare a conductei din care se alimenteaza cu apa potabila iesenii din zona mentionata. ApaVital SA a organizat la finele anului 2009 o licitatie publica, prin procedura cerere de oferta, cu finalizare prin licitatie electronica, pentru obiectivul de inlocuire a conductei de apa potabila pe strada Silvestru. Gradul avansat de uzura a tevii, datorat in mare parte si traficului autoturismelor de mare tonaj, nu mai permite exploatarea in siguranta a acesteia. Din cauza ca, in ultima vreme, a fost inregistrat un numar mare de avarii pe conducta din zona Garii, conducerea ApaVital SA a dispus efectuarea unor lucrari de modernizare care se vor sincroniza cu lucrarile de reabilitare a strazii Silvestru, de catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, Directia Regionala Drumuri si Poduri (DRDP) Iasi. "Lucrarile pe strada Silvestru sunt preconizate a incepe in luna mai 2010 si au estimat un termen de executie de doua luni, conditionat de organizarea de DRDP a licitatiei de executie a lucrarilor de reabilitare. Lungimea totala de conducta ce se va inlocui este de 1.050 metri si se va executa cu fonduri din surse proprii, valoarea contractului de executie lucrari incheiat cu SC DAS SRL Iasi fiind de 1.184.050 lei. Conducta din fonta va fi inlocuita cu conducta PAFSIN, conducta din polisteri armati cu fibra de sticla si insertie de nisip cu DN 600 milimetri, care are un grad mai mare de elasticitate, ce va elimina acumularea tensiunilor remanente", a explicat Razvan Manolache, purtatorul de cuvant al ApaVital SA. Lucrarile vor fi executate in partea carosabila, la o distanta de aproximativ doi metri de la marginea trotuarului, pe partea depoului Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi, si se va lucra pe tronsoane de 50 - 60 metri. Circulatia rutiera va fi restrictionata pe o banda de sens.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1737 (s) | 24 queries | Mysql time :0.019133 (s)

loading...