News Flash:

Troleibuzele RATP vor fi casate

30 Iunie 2007
2452 Vizualizari | 2 Comentarii
Troleibuzele RATP vor fi casate
• Cele 32 de troleibuze apartinand Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi care zac sub cerul liber de mai bine de un an de zile dupa ce au fost scoase de pe trasee urmeaza a fi casate • "Reteaua de fir-contact trebuie inlocuita in totalitate. Precizez ca inca de la inceputul anului 2006 troleibuzele au fost scoase de pe trasee, intretinerea si consumul ridicat de energie electrica fiind prea costisitoare", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP


Cele 32 de troleibuze apartinand Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi care zac sub cerul liber de mai bine de un an de zile dupa ce au fost scoase de pe trasee urmeaza a fi casate. Potrivit conducerii RATP, din cele 32 de troleibuze, doar doua ar mai putea intra in circulatie. Cele doua troleibuze care sunt in stare de functionare perfecta apartin firmei Rocar si sunt dotate cu un sistem electronic de reglare a tensiunii, astfel au un consum mai mic de energie electrica. Dintre cele 32 de troleibuze care se afla in curtea Regiei de Transport si urmeaza a fi casate, 12 sunt aduse din Cehia in anul 2000 avand ca durata de viata 4 ani, adica pana in anul 2004. Tot conducerea RATP sustine ca repunerea troleibuzelor in circulatie este practic imposibila, deoarece reteaua de fir-contact se afla intr-o stare deplorabila, iar inlocuirea ei ar trebui facuta in totalitate, costul ridicandu-se la cateva milioane Euro.

"In prezent nici nu ne gandim sa reinfiintam liniile de troleibuz, deoarece costurile ar fi fabuloase. In prezent, din cele 32 de troleibuze pe care le avem, doar doua ar putea circula fara a necesita nici un fel de reparatii. Mai mult, reteaua de fir-contact trebuie inlocuita in totalitate. Precizez ca inca de la inceputul anului 2006, troleibuzele au fost scoase de pe trasee, costurile de intretinere si consumul ridicat de energie electrica fiind prea costisitoare", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP Iasi. In urma cu aproximativ un an de zile, RATP a primit o oferta de 10 troleibuze moderne articulate marca MAN, dotate cu echipament electronic de ultima generatie si motor suplimentar diesel pentru deplasarile in caz de intrerupere a energiei electrice la pretul de 500 mii Euro. In pretul celor zece troleibuze mai erau inclusi si 20 kilometri de retea electrica ultramoderna cu intindere automata, oferta care a fost refuzata de autoritatile locale.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

calator  | #14988
Pacat ca au refuzat o astfel de oportunitate. Se putea in felul acesta asigura transportul in bune conditii pe un traseu care are deja stilpii si sar fi inlocuit numai firele de contact care inteleg ca le-ar fi dat impreuna cu cele 10 troleibuze moderne. Daca totdeauna cind se iveste o ocazie sa imbunatatim ceva ne opunem atunci nu vom avea niciodata ceva indestulator si de calitate.
diana  | #14989
Transportul in comun in Iasi este o bataie de joc! Dupa ce astepti cite o jumatate de ora in statie, este o aglomeratie de nedescris. Esti obligat sa te inghesui pe o caldura insuportabila (va dati seama cum e in autobuz), iar dupa orele de varf soferii sunt instruiti sa te dea jos daca nu mai sunt locuri pe scaune, fara sa tina cont ca nu sunt suficiente mijloace de transport care sa acopere necesitatile. Va rog sa verificati si sa faceti o ancheta in acest caz, sa ni se explice de ce este aceasta situatie, cum se gestioneaza fondurile la RATP.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1953 (s) | 24 queries | Mysql time :0.020493 (s)

loading...