News Flash:

Turismul iesean este in impas

13 August 2008
818 Vizualizari | 0 Comentarii
Municipalitatea a organizat ieri o licitatie pentru dezvoltarea turistica a obiectivelor turistice. Chiar daca municipalitatea era dispusa sa cheltuiasca 10.300 Euro, nici o firma nu s-a prezentat la licitatie. Conform caietului de sarcini, municipalitatea dorea achizitionarea a trei panouri publicitare cu dimensiuni de 24 metri patrati si patru panouri cu dimensiuni mai mici, de 12 metri patrati. Pe langa aceasta, pentru evidentierea obiectivelor turistice mai era nevoie de sase city-light-uri, 20 indicatoare turistice si 50 indicatoare de strazi.

"Prevederea pentru aceasta licitatie era de 10.300 Euro si face parte dintr-un program de promovare turistica, Beautiful Moldova. Vrem sa promovam traseele turistice importante de pe raza municipiului si din imprejurimile acestuia. Au fost trei firme care au cumparat caietul de sarcini, dar nu s-au prezentat la licitatie", a precizat Anca Zota, sef Birou Promovare Turistica. Proiectul de promovare a turismului international Beautiful Moldova este finantat prin programul Phare, componenta de Vecinatate Romania - Moldova 2004 - 2006. Printre obiectivele generale ale Biroului de Promovare Turistica se numara intensificarea dezvoltarii activitatilor turistice transfrontaliere, cresterea numarului de turisti in zona de granita Iasi-Republica Moldova cu un procent de 20 la suta pana la sfarsitul anului 2008, crearea mai multor locuri de munca in industria turistica si instruirea celor care deja lucreaza in turism pentru cresterea calitatii serviciilor oferite.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1636 (s) | 22 queries | Mysql time :0.019167 (s)

loading...