News Flash:

Un bilet de tramvai va costa 2,5 lei

19 Septembrie 2007
2634 Vizualizari | 8 Comentarii
COADA LA BILETELE RATP
• Daca nu va majora pretul biletelor, Regia Autonoma de Transport Public nu va putea plati salariile


Regia Autonoma de Transport Public (RATP) intentioneaza sa scumpeasca biletele. Sefii RATP spun ca masura este justificata, avand in vedere ca in ultima perioada s-au majorat tarifele la energie electrica, gaze, combustibil lichid si, in special, din cauza pragului minim de salarizare impus de noile reglementari legale. Astfel, sefii Regiei sunt obligati sa acorde celor cu studii medii un salariu minim de 6,6 milioane lei (660 RON), iar celor cu studii superioare, un salariu minim de 8,8 milioane lei (880 RON). Platile salariale sunt suportate exclusiv din fondurile Regiei. Conform directorului RATP Iasi, unitatea nu va mai putea suporta mult aceste cheltuieli salariale si va intra in imposibilitate de plata. "Ne gandim foarte serios sa crestem preturile biletelor de o calatorie si de doua calatorii, ca urmare a scumpirilor din ultima vreme la energie electrica, gaz si combustibil si din cauza noii legi a salarizarii. Regia nu va mai putea face mult fata noilor cheltuieli salariale impuse de aceasta lege.

Deocamdata, scumpirea este la nivel de propunere si trebuie analizata de Comisia economica a Consiliului Local si abia apoi aprobata sau respinsa", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP Iasi. In aceste conditii, un bilet cu o calatorie ar costa 15 mii lei (1,5 RON) si un bilet cu doua calatorii 25 mii lei (2,5 RON), dar pretul abonamentelor va ramane acelasi. De asemenea, RATP Iasi va renunta la activitatea de vanzare a biletelor de calatorie in mijloacele de transport in comun, prin soferi si vatmani. Biletele vor putea fi vandute numai de la tonetele Regiei si puncte de difuzare a presei aflate in statii. Ca urmare a numeroaselor solicitari venite de la locuitorii din zona Siraj-C.U.G., conducerea RATP Iasi va introduce, de la 1 octombrie a.c., un nou traseu Siraj- Fundatie- Copou. Si tot de la 1 octombrie a.c., traseul 43 va mai fi suplimentat cu 2 autobuze, iar traseul 41 cu inca 4 autobuze. Asta deoarece zilnic sunt blocate in trafic cate 7-8 autobuze si de aceea transportul se efectueaza cu intarziere.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (8)

ion  | #19000
dar CUG- Gara cind vor introduce ?si pe acest traseu se circula intens.
cred ca ar trebui RATP sa-si analizeze structura organizatorica si activitatea acelor controlori care ingesuie pe cel ce nu are biletii ia "amenda" si uita sa mai dea si chitanta .
gherca  | #19001
42 nu?
C  | #19002
DAR PE TRASEUL 46 CAND SE INTRODUC AUTOBUZE CA ESTE JALNIC ....
IESEAN  | #19003
de fapt la noi in romania ,din cauza unui management prost,singura solutie este SCUMPIREA,la fel cum au procedat si ``CAPURILE`` de la UFET....solutia salvatore! dar tov.creati conditii de transport corespunzatoare!
smau  | #19004
cel mai bine ar fi ca aceasta gegie sa nu mai existe
O voce  | #19005
Pe langa alte masuri cum ar fi cresterea pretului la alimentele de baza si scumpirea biletelor RATP se inscrie pe linia cresterii nivelului de trai si a bunastarii iesenilor.Este o politica in slujba cetateanului.Va dorim succes in alegeri.
O voce  | #19006
Cresterea preturilor la alimentele de baza,gaz,energie si scumpirea biletelor RATP se inscrie pe linia cresterii si bunastarii iesenilor.Succes in alegeri!
george  | #19007
PE TRASEUL 46 TREBUIE SCOASE MICROBUZELE SI INTRODUSE AUTOBUZE, ESTE UN CALVAR IN FIECARE ZI. SOFERII NU MAI OPRESC IN STATII, NU E POSIBIL ASA CEVA. VA MULTUMESC.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1616 (s) | 24 queries | Mysql time :0.021059 (s)

loading...