Un cantec care critica o companie aeriana United Airlines are un succes fulminant pe internet

11 Iulie 2009
658 Vizualizari | 0 Comentarii
Un muzician canadian, care nu a putut sa obtina despagubire pentru chitara sa sparta de angajatii companiei aeriene United Airlines, si-a luat revansa postand un cantec pe internet despre aceasta intamplare, avand un succes fulminant, relateaza AFP. In acest clip, pus pe site-ul Youtube luni, Dave Carroll povesteste cu umor cum chitara sa, un Taylor de 3.500 dolari, ar fi fost stricata, anul trecut, de cei care se ocupa de bagaje de la compania americana. El a spus ca a incercat sa vorbeasca la aeroportul O`Hare din Chicago cu reprezentatii companiei, dar ca acestia si-au declinat orice responsabilitate in acest incident. Timp de noua luni, a explicat acesta la postul de televiziune CBC, a facut mai multe demersuri, la telefon, prin corespondenta, pentru a incerca sa obtina despagubiri insa compania l-a refuzat. Pentru a-si lua revansa, el a inregistrat cantecul "United Breaks Guitars", care a avut peste un milion de vizionari de cand a fost pus pe internet luni. Chitaristul a spus ca a primit nenumarate cereri de interviuri din toata America si ca din aceasta cauza nu a putut vorbi direct cu reprezentatii companiei United Airlines, care au incercat de doua ori sa il contacteze de cand a pus pe internet. Principala organizatie profesionala de muzicieni canadieni AFM Canada a salutat succesul cantecului lui Dave Carroll, estimand ca ea a tras un semnal de alarma privind problema cu care se confrunta toti muzicienii care trebui sa calatoreasca in meseria lor.

Page time :0.1474 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018087 (s)