• 26-05-2012 Cercetatorii britanici au descoperit de ce femeile nu mai au talia de viespe
• 26-05-2012 Afla cum va fi PROGNOZA METEO pentru weekendul 26-27 Mai
• 26-05-2012 FACEBOOK a facut o noua achizitie care ar putea sa-i creasca valoarea
• 26-05-2012 Varciu se plange ca nu are noroc in dragoste
• 26-05-2012 Cateva necunoscute legate de sex
• 26-05-2012 Serban Ionescu are o boala fara leac
• 26-05-2012 Bogdan Chiritoiu: Discutii secrete intre Guvern si reprezentantii benzinarilor
• 26-05-2012 Un elev isi pune la punct profesoara intr-un mod original
• 26-05-2012 Top 10 FILME 3D din 2012
• 26-05-2012 Vezi secretul bronzului lui MORRIS
Newsletter
Citeste GRATIS Editia tiparita BUNA ZIUA IASI in format PDF
Video Divertisment
Babuta Barfitoare
Video Monden
Muzica populara
Curs valutar
  • EUR : 4.4646 RON ( -0.0016 )
  • USD : 3.5492 RON ( -0.0046 )
Convertor valutar


 

Meteo

Temperatura : 17 ° C

Viteza vantului : 19.31 km/h, NNE
Soarele rasare la : 5:21 am
Soarele apune la : 8:51 pm
Umiditate :52 %
Vizibilitate : 9.99 km

Horoscop Loto

Extragere 25-05-2012

6/49

  • 11
  • 2
  • 9
  • 10
  • 38
  • 12

5/40

  • 21
  • 14
  • 34
  • 7
  • 19
  • 18

Noroc

1330560

Un mic dejun copios ajuta la pierderea kilogramelor in plus

 

Un studiu realizat de un cercetător american confirmă ideea că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, pentru că poate ajuta la pierderea kilogramelor în plus. Potrivit autoarei acestei cercetări, profesor Daniela Jakubowicz, de la Universitatea Virginia Commonwealth, femeile supraponderale care consumă la micul dejun jumătate din numărul zilnic de calorii pierd mai mult în greutate decat cele care iau un mic dejun frugal. Cercetătorul este de părere că micul dejun frugal are, de fapt, un efect nedorit, acela de a creşte pofta pentru anumite alimente.

Consumati carbohidrati si proteine in dauna grasimilor

La studiu au participat 96 de femei obeze, sedentare.
O parte dintre voluntare a adoptat o dietă ce implica un număr zilnic de 1.085 de calorii - majoritatea provenind din proteine şi grăsimi. Micul dejun constituia cea mai frugală masă a zilei: 290 de calorii, cu doar şapte grame de carbohidraţi. Dieta adoptată de cel de-al doilea grup implica un număr de 1.240 de calorii consumate zilnic, cu o proporţie mai scăzută de grăsimi şi mai mulţi carbohidraţi şi proteine. Micul dejun conţinea 610 calorii, cu 58 de grame de carbohidraţi, în timp ce pranzul şi cina conţineau 395 şi respectiv 235 de calorii. După patru luni, femeile care au adoptat dieta cu un conţinut scăzut de carbohidraţi au pierdut mai mult în greutate decat cele din celălalt grup, în medie cu 12,7 faţă de 10,4 kilograme. Insă după opt luni, situaţia s-a inversat: femeile care au adoptat dieta cu conţinut scăzut de carbohidraţi s-au îngrăşat din nou, în medie, cu 8,16 kilograme, în timp ce femeile din al doilea grup au continuat să slăbească, în medie, cu 7,4 kilograme. Femeile care au adoptat dieta cu conţinut crescut de carbohidraţi au pierdut, în medie, 20 % din kilogramele pe care le aveau la începutul studiului, faţă de 5% pentru celălalt grup. Persoanele care au adoptat regula micului dejun copios au indicat că s-au simţit mai puţin flămande, mai ales dimineaţa.

Distribuie
Bookmark

Video Stiri

Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.
Comentarii (0) | Adauga comentariu
Adauga comentariu

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau