Mica Publicitate
  • VAND CASA P + 1, integral caramida pe 800 mp, intabulata, certificat...
  • Anunt
    SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE "SF. PARASCHEVA"IASI titular al PUZ CP...
  • EXPERT CONTABIL CU BOGATA EXPERIENTA IN DOMENIUL CONTABILITATII SI...
  • FARMACIE din Iasi angajeaza farmacista (poate fi si absolventa 2014). Relatii...
  • Primarul comunei Letcani, Stelian Turcu, Consiliul Local al Comunei Letcani...
  • Cu respect, aducem un ultim omagiu parintelui GHINUTA SCOPOS si suntem...
  • A plecat din viață brusc și iremediabil prof. DANA ANCA CIOBANU, lăsând...
  • Sotia Eugenia, fiul Florin, nepotii Raluca si Corneliu, stranepotii Maria si...
  • S-a inaltat spre ceruri, cu distinctie si in tacere, dragul nostru bunic...
  • Familia Violeta, Florin si Claudiu Asimionesei transmite sincere condoleante...
  • Redactia BUNA ZIUA IASI este alaturi de domnul director Florin Modoranu, acum...
  • Echipa de tipografi ai BUNA ZIUA IASI transmite sincere condoleante...
  • Sincere sentimente de compasiune si condoleante domnului Florin Modoranu in...
  • Colegii din cadrul Serviciului Financiar – Contabilitate BUNA ZIUA IASI...
  • Conducerea Departamentului de Geografie din cadrul Universităţii Alexandru...
  • Conducerea Facultăţii de Geografie şi Geologie din cadrul Universităţii...
  • Angajez secretara cu studii superioare si instructori auto cu program normal...
  • Genoveva si Ionel Bostan sunt alaturi de Gabriel, Radu si Luminita Iatco, la...
  • Colegii de la "Club 75" sint alaturi de DORU CONORO la durerea pricinuita de...
  • Cu adanca durere in suflet colectivul Activitatii de Inspectie Fiscala Iasi...
  • Colectivul Activitatii de Inspectie Fiscala Iasi – S.I.F.P.J. Nr. 4 este...
  • ZONA TOMA COZMA - casa - 7 camere + 250 mp teren. Pret negociabil. Tel....
  • 500 mp TEREN BUCIUM - toate facilitatile. Pret negociabil. Tel. 0720.905049,...
  • CAVOU-CRIPTA - cimitir Eternitate, 2 locuri, bine pozitionat. Pret...
  • Familia cms LIVIU si CORNELIA ATANASIU transmite sincere pareri de rau...
Newsletter
Citeste GRATIS Editia tiparita BUNA ZIUA IASI in format PDF
Buna Ziua Iasi PDF
Video Divertisment
epigrame
Video Monden
Muzica populara
Curs valutar
  • EUR : 4.4126 RON ( +0.0000)up
  • USD : 3.3490 RON ( +0.0000)up
Convertor valutar


 

Meteo
Temperatura : 24 ° C

Viteza vantului : 11.27 km/h, NNE
Soarele rasare la : 6:25 am
Soarele apune la : 7:53 pm
Umiditate :44 %
Vizibilitate : 9.99 km

Horoscop Loto

Extragere 22-12-2013

6/49

  • 3
  • 45
  • 22
  • 48
  • 10
  • 13

5/40

  • 20
  • 2
  • 32
  • 31
  • 38
  • 10

Noroc

7863796

Un mort nu poate fi ingropat pentru ca nu a platit taxa la biserica

 

• Trupul lui Nica Gologan zace de trei zile, iar preotul nu vrea sa vina sa-i faca slujbe si sa-l ingroape pentru ca nu a platit contributia anuala la biserica in valoare de 60 lei • "Preotul nu vrea sa vina sa citeasca slujbele pentru ca nu am platit contributia anuala la biserica, de 60 lei. Nu vrea sa ne dea nici sfesnicul sa aprindem lumanari la capul mortului. Eu nu am copii si s-au dus nepotii sotului la preot si i-au spus ca ii platim contributia anuala, numai sa vina sa-si faca datoria de preot si tot nu vrea. Nu stiu cine o sa-l ingroape pe sotul meu. Nu stiu unde sa ne ducem ca sa gasim un alt preot", a declarat Natalia Gologan, sotia decedatului

Strigator la cer: un mort sta de trei zile pe nasalie pentru ca preotul paroh Ioan Popa nu vrea sa-l ingroape. Motivul invocat de preotul Popa, paroh la Biserica Sf. Stefan, este ca familia Gologan nu a platit contributia baneasca la biserica. Vecinii sunt socati de atitudinea preotului, mai ales ca familia Gologan abia daca are ce pune in oala, de la o zi la alta. Ionel Gologan, in varsta de 59 ani, din strada Rapei nr. 10, a decedat joi, 17 ianuarie, in urma unui infarct miocardic. Acesta locuia impreuna cu sotia sa, Natalia Gologan, in varsta de 60 ani. Singurul venit al familiei este pensia Nataliei Gologan, 200 lei. "Preotul nu vrea sa vina sa citeasca slujbele pentru ca nu am platit contributia anuala la biserica, de 60 lei. Nu vrea sa ne dea nici sfesnicul sa aprindem lumanari la capul mortului. Eu nu am copii si s-au dus nepotii sotului la preot si i-au spus ca ii platim contributia anuala, numai sa vina sa-si faca datoria de preot ortodox si tot nu vrea. Nu stiu cine o sa-l ingroape pe sotul meu. Nu stiu unde sa ne ducem ca sa gasim un alt preot", a declarat Natalia Gologan.

Dupa cum au afirmat rudele, in urma cu 4 ani, sora lui Ionel Gologan a decedat si, dupa nenumarate insistente, preotul Ionel Popa a binevoit sa ingroape mortul. "Acum 4 ani, cand a murit cumnata mea, tot preotul Popa nu a vrut sa o ingroape pentru ca nici ea nu platise contributia la biserica. Toate rudele ne-am dus si l-am rugat sa vina sa o ingroape", a declarat Natalia Gologan. Vecinii sunt socati de atitudinea preotului si nu pot sa creada ca un preot refuza sa ingroape un om doar pentru ca este sarac. "Ei sunt o familie foarte necajita. Noi, vecinii, am ajutat cu cate ceva pentru a i se face o inmormantare crestineasca. Nu am mai pomenit ca preotul sa nu vina sa-i faca slujbele asa cum este credinta ortodoxa. Preotul a refuzat sa dea familiei pana si acel sfesnic in care se aprind lumanarile la capul mortului. Pentru o familie ca aceasta este foarte greu sa plateasca contributia la biserica dintr-o pensie de 200 lei din care, in fiecare luna, trebuiau sa traiasca si sa cumpere si medicamente. Faptul ca nu si-au platit contributia la biserica nu are nici o legatura cu inmormantarea. Nu si-a luat viata ca sa nu aiba parte de o slujba. Este a doua zi de cand a murit si preotul nu a venit sa-i faca slujbele. Chiar totul tine de bani?", a declarat una dintre vecinele familiei Gologan. Reporterii cotidianului ZIUA de Iasi au incercat sa ia legatura cu preotul Ioan Popa, dar acesta nu a putut fi contactat.

loading...
Libertatea.ro
Comentarii (43) | Adauga comentariu
#28041 | 19-01-2008 05:37:31

in ce cartier este biserica Sf. Stefan?.....unde preot este un asemenea animal?...m-as duce sa-l vad si eu.....ca la gradina zoologica.....sa vad un animal.....

Raspunde la acest comentariu
#28042 | 19-01-2008 05:40:13

rusine pentru BOR (Biserica Ortodoxa Romana)..........

Raspunde la acest comentariu
#28043 | 19-01-2008 06:56:03

Nu este prima data cand preoti refuza sa-si faca datoria, pentru ei evanghelia este un mijloc de a aduna averi. Dupa 1990 averile clerului ortodox au crescut vazand cu ochii. Acesta este motivul dezgustului, mai ales a tinerilor, fata de biserica ortodoxa si emigrarea spre alte culte. Cimitirile sunt ale obstii si nu proprietatea preotilor. Ar trebui ca serviciul religios pentru inmormantari sa fie o obligatie pentru preoti si nu o optiune la latitudinea lor. Astept sa citesc ce masuri se vor lua de Mitropolie in acest caz.

Raspunde la acest comentariu
#28044 | 19-01-2008 09:19:39

ma ofer eu sa ii ajut pe oameni...ne puteti da o adresa, ceva? vrem sa luam legatura cu ei...

Raspunde la acest comentariu
#28045 | 19-01-2008 09:27:28

STRIGATOR LA CER ! NU SE POATE ASA CEVA !!! POPULARIZATI ACEST ARTICOL IN TOATA MASS MEDIA ! SA AFLE SI PATRIARHUL DANIEL CE POPI ARE IN SUBORDINE ! ASTA NU SE POATE NUMI PREOT ! AFARA CU EL DIN PREOTIE ! INCALCA PORUNCILE DOMNULUI ! CUM SE POATE CA DOAR PT. 60 LEI SA NU FACI SLUJBA D E INMORMANTARE PENTRU UN SUFLET TRECUT PE LUMEA AILALTA ??? NU SE POATE ASA CEVA ! TRIMITETI ARTICOLUL PESTE TOT SA VADA O TARA INTREAGA CE FEL DE ASA ZISI SLUJITORI AI DOMNULUI AVEM ...MAI BINE ZIS SLUJITORI AI "BANULUI " ! O DOAMNE !

Raspunde la acest comentariu
#28046 | 19-01-2008 10:26:28

Asta dovedeste starea in care a ajuns Biserica Romana... bleah!

Raspunde la acest comentariu
#28047 | 19-01-2008 11:02:20

Se pare ca popa e mai mul emisarul finantelor decat trimisul lui Dumnezeu...popo...ingroapa-l pe omu asta!!!!

Raspunde la acest comentariu
#28048 | 19-01-2008 11:53:19

RUSINE! cei care ar trebui sa fie un exemplu de mila si, intelegere si compasiune....sunt cei mai ai dracului....si se pretind reprezentantii Domnului ?!! cat tupeu au....pacat, mare pacat....ca asa sunt majoritatea preotilorm !!! Mai bine liber cugetator (ca Iliescu) decat credincios ca acest popa....

Raspunde la acest comentariu
#28049 | 19-01-2008 12:39:03

de parca ar fi ceva iesit din comun ......TREZITIVA OAMENI BUNI

Raspunde la acest comentariu
#28050 | 19-01-2008 12:41:13

Acesti preoti, predicatori si tot felul de reprezentanti ai diferitelor culte din toata lumea sunt intruchiparea vie a diavolului pe pamint.Ei nu au alt scop decit prostirea si supunerea oamenilor, pentru ai exploata si a avea diverse foloase de pe urma naivitatii lor. Credeti doar in bunul Dumnezeu, fiindca el ne da la nastere toate darurile pe care le meritam, pe urma depinde de noi cum avem grija de aceste daruri. Ingrijitiva si munciti caci numai asa va veti putea satisface necesitatiile vietii, nu bulucinduva si prosterninduva in fata acestor sarlatani.

Raspunde la acest comentariu
#28051 | 19-01-2008 12:55:10

sa mai plateasca si

Raspunde la acest comentariu
#28052 | 19-01-2008 12:55:48

BOR sa mai plateasca TAXE oameni buni

Raspunde la acest comentariu
#28053 | 19-01-2008 13:03:48

popii astia nu sunt interesati decit de bani

Raspunde la acest comentariu
#28054 | 19-01-2008 13:17:59

Daca Mitropolia nu ar fi ea insasi o masina de facut bani, ar trebui sa ia atitudine sa il dea afara pe acest "Popa" care are mai mult veleitati de camatar decat de preot.
Asemenea specimene nu au ce cauta intr-o sfanta biserica
Asa ca enoriasi ai parohiei bisericii Sf. Stefan strangeti semnaturi pentru a da afara acest "Popa" camatar din parohie.

Raspunde la acest comentariu
#28055 | 19-01-2008 13:20:48

Ca si la idioti =))

Raspunde la acest comentariu
#28056 | 19-01-2008 16:35:30

e strigator la cer ca popii sa refuze sa ingroape un om, ptr ca nu a avut bani sa "cotizeze".(biserica pune pretul pe familie, de parca ar fi Fiscul). cum ramane cu morala crestina? e clar ca popimea din ziua de azi intelege prin morala: "bani de la enoriasi". altfel, ajung in "iad". si cum banul reprezinta "ochiul dracului", cum de toti popii alearga dupa bani???!!!! toti sunt niste ipocriti, care profita de suferinta si disperarea unor oameni. in cativa ani, oamenii o sa se trezeasca la realitate si o sa se ajunga ca in Vest: sa nu mai existe enoriasi sau credinciosi.

Raspunde la acest comentariu
#28057 | 19-01-2008 16:45:37

Asta nu poate fi numit preot, nu are ce cauta in ridul bisericii,am citit articolul pe net , locuiesc in canada, nu-mi vine sa cred ce se intimpla ,cum unii isi bat joc de oamenii saraci, vin in Romania si-l string de git pe `preotul` acela, domnul protopop de iasi, Andrei,nu vede ce se intimpla acolo, ori si el e la fel..............Rusine sa-ti fie domnule Popa, vei plati pentru faptele tale nici o grija!

Raspunde la acest comentariu
#28058 | 19-01-2008 17:06:49

eu il cunosc personal pe parintele Ioan Popa si nu cred ca ar fi in stare de asa ceva. iar voi dragilor de la ziar, nu stiu cum l-ati cautat, dar daca luati cartea de telefon gasiti numarul acolo si-l puteti suna la orice ora din zi si din noapte.
Iar pentru a va convinge de personalitatea acestui parinte mai faceti ceva razii in parohie si stati de vorba cu oamenii.
Va rog eu frumos nu mai scrieti articole ca sa umpleti ziarul ca va rade lumea.

pace!

Raspunde la acest comentariu
#28059 | 19-01-2008 18:17:36

ATENTIE..MARE
DECI..OAMENII BINELUI?
CU FETE SMERITE CE POT FACE..
NICIO LEGE NU POATE DECI SA OBLIGE?
NU?
CUM SE SPUNEA UN BIBLIE?
SA NU MINTI?
AULEU..CATE BISERICI S-AU RIDICAT DUPA..89
PE CE BANI?
AU VREO EVIDENTA CONTABILA?
ATI PRIMIT VRE-O DATA CHITANTA DE LA PREOTI?
DE CE STAM ASA CUTOTII FARA SA REACTIONAM
HAIDETI SA FACEM CEVA?

Raspunde la acest comentariu
#28060 | 20-01-2008 04:28:29

Sunt sigur ca exista 2 parti in aceasta poveste si as vrea sa o aud si pe a doua. Sintagma "Preotul nu poate fi contactat" nu trebuie sa exista in vocabularul unui reporter daca vrea sa faca un reportaj cu adevarat. Daca s-a putut afla si "vana extraordinarul" (ca de fapt acesta este tot ceea ce se cauta in ziarele de astazi) mi-ar fi placut sa citesc si opinia preotului. Fac o analogie si daca este prea deplasata sa ma scuzati. Daca ai datorii la finante si te duci si tu, ca un contribuabil ce esti sa scoti o hartie, ca iti trebuie la un dosar, ce iti spun cei de la finante..."ne pare rau dar pana nu achitati datoriile pe care la aveti nu va putem elibera documentul". Despre asta nu scrie nimeni ca nu este extraordinar ci doar un fapt de zi cu zi. Si inca ceva...poate ar trebui sa ne uitam mai peste gard la alte etnii, si iau ca exemplul etnia evriasca care plateste la biserica 10% din TOT ceea ce castiga fara ca cineva sa se impotriveasca. Acum nu zic ca preotul a facut bine sau nu, dar trebuie sa privim problema in mai multe puncte de vedere. Condoleante familiei si sper ca lucrurile sa se rezolve.

Raspunde la acest comentariu
#28061 | 20-01-2008 07:55:46

Cred ca preotul a gresit in decizia sa si in ciuda datorilor trebuia sa ingroape batranul asa cum cer datinile ortodoxe. A fi un ortodox nu inseamna insa sa apelezi la preot numai atunci cand e mortul pe masa. Sunt de acord ca datoriile trebuie platite, dar puteau astepta dupa ingroparea omului.

Raspunde la acest comentariu
#28062 | 20-01-2008 09:40:23

ce va mai mira atitudinea acestui preot ,nu se vede ca totul in tara asta indiferent de meserie , de studii,de patura sociala este o tocmeala din care sa iasa banii?Mai este oare macar cit de putin valabil "ajuta-ti aproapele"?

Raspunde la acest comentariu
#28063 | 20-01-2008 10:23:57

Serios Magda?! De ce scrii scumpo negativ despre preot? Nu-i normal ca oamenii sa plateasaca pentru serviciile religioase prestate de preot? Doamna in cauza plateste alte servicii, ca apa , canal , electricitate, telefon>? Pardon?! Nu-i acelasi lucru? Ba este exact acelasi lucru , daca eu iti fac un serviciu ca agentie privata sau publica , tu, cetateanul , ma platesti!

George Smadu, Perth, Australia

Raspunde la acest comentariu
#28064 | 20-01-2008 10:59:40

Ar mai trebui bagata o linie in poll : Biserica ar trebui desfiintata?

Raspunde la acest comentariu
#28065 | 20-01-2008 11:26:19

NU ESTE PRIMUL CAZ!! SI IN DANCU, LA FEL A FOST. ESCROCUL ALA IN SUTANA A TINUT DOUA ZILE UN MORT, LA FEL CA NU PLATISE FAMILIA NU STIU CE TAXE.

Raspunde la acest comentariu
#28066 | 20-01-2008 11:40:39

acest peot este un om fara suflet care se gindeste doar la bani si nu merita sa fie preot.sfesnicul nu este propritate personala si poate fi utilizat de toti cei care au nevoie.mitropolia ar trebui sa ia masuri drstice cu acesti preoti, caci sunt multi care fac la fel.si ar trebui verificate averile tuturor preotilor care obliga enoriasii la aceasta contrbutie aberanta care de fapt intra in buzunarele nesatule ale popilor.

Raspunde la acest comentariu
#28067 | 20-01-2008 12:39:39

ar trbui sa va dati seama oameni buni ca acesti asa-zisi preoti nu-i intereseaza decat banii, pt. ca ei stiu ca oricum ca aceste slujbe dupa ce moare omul nu mai au nici o valoare ,pt. tot ce a facut omul pe acest pamant , va da socotela inaintea lui dumnezeu, nici macar in aceste situatii nu va dati seama ca nu numai ca nu pot face nimic pt. sufletul dumneavoasra, dar nici nu au interes pt. aceasta, taiesc bine mercsi de pe urma darilor pe care vi le impun,la botez, la cununie, la inmormantare, la craciun, la boboteza si paste, dar refuza sa spuna oamenilor adevarul ca sant pacatosi si trbui sa vina la dumnezeu ..... dar nu mai e mult si vor primi pedeapsa lui dumnezeu pt. aceasta.

Raspunde la acest comentariu
#28068 | 20-01-2008 13:09:19

Acest " preot" trebuie dat afara, sa nu mai slujeasca nici o data. Nu-i este rusine, daca oamenii sunt saraci ce sa faca ? Acesta nu este slujitor al Domnului este YUDA

Raspunde la acest comentariu
#28069 | 20-01-2008 13:57:57

Inca o dovada cit de nesimtiti, de obraznici si de hoti sint preotii, in marea lor majoritate ! Ei n-au nici o treaba cu Dumnezeu, ei sint cu Dracul . Asa-zisa facultate, scurtata acum la 3 ani, poate fi scurtata si mai mult : un curs de 2 saptamini la Casa Sindicatelor. Cei din "tinara generatie", oricum n-au citit o carte la viata lor, nici macar Biblia.
Asta se intimpla pentru ca oamenii sint prosti.
In cazul nostru, sotia , ajutata de vecini, trebuia sa duca si sa lase mortul drept in mijlocul Mitropoliei. Apoi, sa fi chemat toate televiziunile.

Raspunde la acest comentariu
#28070 | 20-01-2008 15:03:00

asta nu e preot..e popa

Raspunde la acest comentariu
#28071 | 20-01-2008 15:48:13

da domnule, ai dreptate. dar daca BOE este o institutie cu "servicii", chitanta de la popa ptr toate "taxele" unde e? unde se duc banii? in buzunarul propriu....

Raspunde la acest comentariu
#28072 | 20-01-2008 17:39:36

Sunt dascal. Consider ca daca acei oameni ar fi fost mai aproape de Sfanta Biserica, preotul ar fi stiut de situatia grea in care se afla. Biserica are datoria morala sa se ingrijeasca de cei saraci. Pe de alta parte ii dau dreptate preotului care a pus conditia platii contributiei. Acei nepoti care au fost sa se intereseze de slujbe ar fi putut scoate 60 de lei din buzunar, in conditiile in care au pretentia sa le ramana lor acel imobil. Sincer va spun ca in satul in care eu cant sunt oameni saraci, la care parintele intra si nu are nici o pretentie...ba mai mult daca i se inmana vreun ban, il da copiilor. Am fost la multe inmormantari si probabil voi merge si de acum inainte. Daca familia celui raposat are o situatie precara, cel putin parintele la care cant, va intelege si nu va avea pretentii banesti. Dar mi se pare firesc sa le pun conditia acelor oameni care raman in urma celui raposat sa vina la biserica, sa se roage. Dumnezeu sa ne lumineze mintile, si sa ne rugam neincetat ca sa nu cadem in ispita.

Raspunde la acest comentariu
#28073 | 20-01-2008 20:40:37

Tu cel care te-ai semnat "ionut.17:06:49 19-01-2008 " care-i treaba de-ai sarit ca ars in apararea Popei? oare nu cumva o parte din bani ti s-ar fi cuvenit si tie? si-acum crapa ciuda in tine? doar cind faptele sunt strigatoare la cer ajungi sa demasti tot in ziar, doar asa te mai poti face auzit la cata nedreptate este! numai asa mai poti obtine dreptate pelumea asta, facandu-ti auzit necazul in ziar. Noroc de dansii.

Raspunde la acest comentariu
#28074 | 20-01-2008 20:48:28

AM MAI AUZIT DE ASEMENEA CAZURI; ESTE FOARTE TRIST CA SE INTAMPLA ASA CEVA;
Se presupune ca biserica ii ajuta pe oameni , iar nu ca are menirea de a-i impovara cu alte biruri si dari;Din pacate observam ca nu-i asa, si ca actul religios si-a pierdut de multe ori caracterul sau profund uman si umanizator!
Ma revolt si ma intreb cine face pacat!!!
Sunt acum intr-o tara f departe de romania; am discutat aici cu nativi care mi-au spus cum merg duminica de duminica la biserica; cum la sfarsitul fiecarei saptamani , alaturi de preot ofera ajutor celor in nevoie, despre actiuni de colectare de bunuri si bani pentru nevoiasi, despre cum sunt informati transparent, cum stiu in fiecare zi ce se intampla cu donatiile lor in bani, alimente sau altele;
Oare ce se intampla in tara noastra?Cine ne poate ajuta pan`la urma sa ne pastram credinta care ne-a unit de-a lungul timpului?Eu as fi bagat mana in foc ca acestia sunt preotii ,DAR....va las pe fiecare ca sa ganditi...
Cazuri ca cel prezentat trebuie aspru condamnat de societate si de lege!

Raspunde la acest comentariu
#28075 | 20-01-2008 20:49:22

Mai "George10:23:57 20-01-2008 "la cat cotizeaza anul fiecare contribuabil la biserica, daca s-ar emite chitanta si popa ar plati apoi impozitul la fisc , ar fi OK si nu s-ar supara nimeni, exact cum procedeaza toti oamenii si toate firmele private despre care aminteai. Pe cand ei..iau banutul si-l pun in cea mai mare parte in buzunarul lor personal. Mica parte este folosita pentru biserica si inca si mai mica parte este declarata in actele lor. Asa ca mai taci naibii, ca nu ai dreptate! Stiu ce vorbesc. Chiar si-asa. ...Cata vreme enoriasul anul a platit, cred ca la vreme de stramtoare si mai cu seama in asemenea cazuri, nu ar trebui batjocorit astfel si nimeni nu ar trebui sa se poarte ca un caiine, ca-l va bate Dumnezeu!curand.

Raspunde la acest comentariu
#28076 | 20-01-2008 23:39:47

Dupa cum au scris,se vede ca Mircea ,Cristi si George sunt popi, si bine c-au scris, ca sa mai vada lumea, inca o data, cat de neobrazati sunt. In continuare cer bani. Ar fi bine ca politia , procuratura, sa intre putin si-n "regnul clerical".

Raspunde la acest comentariu
#28077 | 21-01-2008 01:57:57

LA POCAITI E MAI BINE. LASATI-VA DE ACESTI HAPSANI NUMITI PREOTI ORTODCSI CE VA CAUTA PE LA USI DOAR PT A AVEA BANI

Raspunde la acest comentariu
#28078 | 21-01-2008 18:25:04

De cand si pana a fi preot tb sa se considere o slujba? Din cate stiam devin preoti cei care vor sa si dedice viata lui Dumnezeu nu cei care vor sa castige bani multi. Adevarul e ca in zilele noastre exista putini preoti care slujesc in biserica pentru ca le place si pentru ca asta simt. Cei care nu fac parte din aceasta categorie s-au obisnuit sa stea cu mana intinsa sa astepte bani pentru de la crestini stiind ca o mare parte din acestia vor da bani din frica lui Dumnezeu ("e preot, e slujitorul Domnului, cum sa nu-i dau bani?"). Pentru domnii care aclama sus si tare ca asa cum la o agentie privata platesti...cititi Biblia si comunicati-mi va rog versetul in care scrie ca Iisus a cerut bani pentru ca a vindecat, pentru ca a inmultit mancarea sau orice altceva a facut. In VT legea era ochi pentru ochi dinte pentru dinte...dar noi traim in perioada NT unde daca mi amintesc bine nu mai e legea asta. Ah, si Anonim...doar pentru ca o parte din preoti nu sunt cum ar tb sa fie...asta nu inseamna ca trebuie sa ti parasesti religia, pentru ca in alta parte totul pare roz...Fara cearta o relatie nu e sanatoasa....daca nu ai nimic de care sa te plangi inseamna ca nu esti sincer.

Raspunde la acest comentariu
#28079 | 21-01-2008 19:08:59

Eu zic sa nu aruncam cu pietre.... imi place sa cred ca Biserica e singura institutie neatinsa de rautatea banului... in Biblie spune ca trebuie sa dam din ce castigam bisericii pt ca acesta mai apoi sa imparta celor nevoiasi... daca fac altceva cu banii lasati sa-i judece Dumnezeu.. eu va sfatuiesc sa urmati zicala batraneasca: "Faceti ce zice popa, nu ce face popa!"

Raspunde la acest comentariu
#28080 | 21-01-2008 19:09:45

De cand mantuirea este direct proportionala cu banii pe care ii ai in buzunar? Preotul este emisarul Domnului pe pamant si trebuie fie foarte constient de lucrul asta. Banul nu are ce cauta in Sfanta Biserica!

Raspunde la acest comentariu
#28081 | 21-01-2008 23:06:56

Mai "Mihai 20:40:37 20-01-2008" nu am sait in apararea popii si nu-mi spune te rog de "ziare" si presa. Inainte ca ziarele sa te ajute trebuie sa manance si ei paine, asa ca incearca sa-ti inkipui ca ei fac tot posibilul sa scoata painea.
Cat il priveste pe Preotul Popa il cunosc de ani multi si cand am zis ca nu cred ca e in stare de asa ceva am zis-o pentru ca-l cunosc. Mergi sau mergeti toti care vreti la el in parohie intr-o duminica la slujba si-l cunoasteti pe parintele Ioan.

Pace!

Raspunde la acest comentariu
#28082 | 22-01-2008 20:44:18

Si eu m-am trezit cu doi draci beti la usa mea si-mi cereau sa platesc darile catre biserica.Can i-am intrebat ce dari,se uiatau unul la altul fiecare asteptand pe celalalt sa vorbeasca,deoarece uitasera ce sa-mi spuna probabil...
Intrebarea mea era de ce venisera la mine?Stiau ca eu nu sunt cumva musulman?
Daca i-am trimis sa se culce,au incercat sa ma intimideze precum activistul pcr:"ia sa vedem noi ce apartament este asta si cine locuieste aici...cautand sa noteze astea intr-un carnetel".

Raspunde la acest comentariu
#28083 | 22-01-2008 20:58:18

Dupa construirea unei biserici in Medgidia,am aflat ca a ajuns acolo preot un individ cu doua crime de omor la viata lui.Am auzit vorbind astfel mai multi oameni.

Ce stiu sigur si va spun cu mana pe inima,este faptul ca am urmarit personal cum saptamanal acest popa trimetea prin mandat postal la Constanta,intre 50-60 milioane lei,bani la nivelul anului 2004.Banii erau trimesi unei persoane fizice.
De unde avea individul atata banet? Probabil acele dari catre biserica,fara chitante,pe care el le punea bine...Profitand de faptul ca statu roman dadea electricitate subventionata bisericii,iindividul/popa alimentase cu cablu tras din biserica,o imensa magazie particulara,fost depozit, vecina bisericii,pana aceasta a fost demolata.

Raspunde la acest comentariu
Adauga comentariu

Video Stiri

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau