News Flash:

Un pariu de 165 de milioane dolari americani

25 Octombrie 2008
762 Vizualizari | 1 Comentarii
• Pariul pus cu trupa Guns N`Roses ar putea costa compania Dr Pepper pana la 165 de milioane de dolari


Pariul pierdut de producatorul bauturii racoritoare Dr Pepper, legat de lansarea noului album al formatiei rock Guns N` Roses, ar putea costa compania in jur de 165 milioane dolari americani, daca toti americanii s-ar hotari sa profite de oferta facuta de brandul de racoritoare cu gust picant, informeaza utalkmarketing.com.

"Chinese Democracy" este primul album lansat de Guns N`Roses dupa "The Spaghetti Incident", din 1993, si a fost programat initial pentru lansare pentru luna martie a acestui an. Productia albumului a durat aproximativ 17 ani, din cauza divergentelor artistice si personale din cadrul trupei.
Acestea au fost motivele care i-au facut pe reprezentantii companiei Dr Pepper din Statele Unite sa se simta suficient de increzatori incat sa anunte ca vor oferi gratis cate o bautura tuturor oamenilor din America, daca albumul va fi lansat pe parcursul anului 2008. Contrar scenariilor sceptice, recent, trupa Guns N`Roses a anuntat ca albumul "Chinese Democracy" va fi lansat in acest an, pe 23 noiembrie, ceea ce implica ca Dr Pepper va trebui sa-si onoreze promisiunea oficiala. "Nu credeam ca aceasta zi va veni, dar acum ca s-a intamplat, nu mai putem spune decat «noi dam Dr Pepper-ul»", a spus Tony Jacobs, vicepresedinte al departamentului de marketing al companiei. Pentru a-si onora pariul, Dr Pepper va lansa un sistem de vouchere online, valabile doar 24 de ore, incepand din noaptea de 23 noiembrie.
Se estimeaza ca, daca fiecare dintre cei 300 de milioane de americani si-ar revendica voucherul pentru o bautura, pariul pierdut ar putea costa compania Dr Pepper in jur de 165 de milioane de dolari, dar, cum este foarte putin probabil ca atatea persoane sa-si exercite dreptul la oferta, pariul pus ar putea fi o metoda de marketing relativ ieftina de a asocia Dr Pepper cu un brand celebru precum Guns N`Roses. Ceea ce este mai putin cunoscut despre campanie este ca Dr Pepper si Guns N`Roses sunt consiliati de aceeasi agentie de PR, Ketchum.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

Anonim  | #46172
jhggjgfh
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1285 (s) | 22 queries | Mysql time :0.016611 (s)

loading...