News Flash:

Un surub a provocat un dezastru feroviar

7 Iunie 2008
855 Vizualizari | 1 Comentarii
Lipsa unui singur surub a provocat dezastrul feroviar petrecut la inceputul lunii mai la Valea Calugareasca, unde a murit un om, dupa cum a informat ieri postul de televiziune Realitatea TV. Conducerea CFR a prezentat ieri concluziile raportului de ancheta in ceea ce priveste deraierea trenului de pe ruta Ploiesti-Iasi, explicand ca deplasarea macazului a fost cauzata de lipsa unui surub.

Acestia au precizat ca piulitele si suruburile de prindere au fost desfacute de persoane necunoscute, fiind gasite de anchetatorii care s-au ocupat de investigarea accidentului feroviar. Concret, accidentul feroviar s-a produs din cauza deplasarii casetei care face parte din mecanismul macazului, in urma desfacerii suruburilor de prindere a acesteia de catre persoane necunoscute. Din cauza suruburilor furate in acea dimineata, in urma accidentului o tanara de 17 ani si-a pierdut viata si alte patru persoane au fost ranite dupa ce locomotiva si primele patru vagoane ale unui tren accelerat au deraiat la intrarea in gara din Valea Calugareasca, in momentul in care au trecut peste macazul situat la cateva sute de metri de cladirea garii. Membrii comisiei de ancheta exclud vina personalului CFR, explicand ca experimentele si testele facute la fata locului au demonstrat acest lucru. Totodata, prin testele facute s-a demonstrat ca in conditiile in care macazul ar fi functionat normal nu s-ar fi produs nici un incident. In prezent, aproape 40 la suta din reteaua de cale ferata si peste 60 la suta din numarul total de poduri si podete au depasit termenul limita la care ar fi trebuit reparate, situatie care sporeste riscul producerii de accidente.

surub dezastrul feroviar valea calugareasca realitatea tv
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

toma necrediciosul  | #36718
nu pot pricepe cum un surub a putut face acel dezastru.impegatul nu a observat pe luminoschema ?apoi nu pricep dece in compunerea unui tren de rangul 3accelerat sa-u introdus vagoane etajate?astfel de vag .pe vremuri circulau doar pe sectii secundare.de scurt parcurs.declinul cfr, a inceputodata cu venirea in fruntea ministerului a matrozului.dece pe magistrala 6circula cele mai proste garnituri de tren ,oare in moldovanu pot circula vag ca si pe alte magistrale?este foarte trist ca s-a intamplat acel nefericit eveniment dar pana nu vom vedea exemple cu hoti trimisi in judecata si condamnati aspru nu v-a fi liniste la cfr.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1656 (s) | 24 queries | Mysql time :0.020178 (s)

loading...