News Flash:

Universul implinirii oricarei dorinte

22 Iunie 2001
1067 Vizualizari | 0 Comentarii
IULIUS MALL se adreseaza unui segment foarte larg de cumparatori. Piata tinta o reprezinta oamenii cu venituri medii si mari din judetul Iasi.
Produsele si serviciile care se gasesc in mall se adreseaza practic tuturor categoriilor de varsta. Magazinele cu articole de imbracaminte, incaltaminte, pielarie, jucarii, electrocasnice, suveniruri, de decoratiuni interioare, muzica, parfumuri si cosmetice, lenjerie, bijuterii, ceramica, cofetaria, patiseria, barurile, restaurantul, cafeneaua, floraria, Kidsland-ul, bomboneria, farmacia, spalatoria ecologica, agentiile de turism, posta, serviciile de telefonie fixa si mobila, reprezinta universul unde oricine poate sa-si satisfaca fiecare dorinta.
In plus, orientarea de marketing a tuturor vanzatorilor dobandita in urma cursurilor sustinute cu specialisti in domeniu, il face pe fiecare cumparator sa simta ca a facut alegerea perfecta.
Clientii sunt convinsi ca ori de cate ori vor veni sa faca cumparaturile si sa-si petreaca timpul la IULIUS MALL, se vor bucura de confortul, ambianta placuta si de profesionalismul cu care numai aici au fost obisnuiti.

IULIUS MALL a introdus conceptul "One Stop Shopping" in Estul Romaniei.

"One Stop Shopping", acesta este conceptul pe care IULIUS MALL l-a introdus in Estul Romaniei. Clientul economiseste timp si bani facand toate cumparaturile din acelasi loc. Prin functiile de centru de divertisment, cultural si comercial, mall-ul acopera toata cererea bunurilor de larg consum si servicii existenta pe piata.

Remember IULIUS MALL

UN AN DE CUMPARATURI FERICITE

Scopul evenimentelor speciale organizate de IULIUS MALL este de a obisnui cumparatorii cu ideea ca acesta este centrul de entertainment al orasului. Dar nu numai atat. Odata adunati aici, strategia IULIUS MALL este de a-i face pe acestia sa cumpere prin ofertele special create in aceste cazuri. Se urmareste obtinerea unei reactii de cumparare rapida, concomitent cu posibilitatea de a petrece timpul liber intr-o ambianta cat mai placuta.
21 aprilie 2000 a reprezentat ziua in care cumparatorii au inceput sa inteleaga ce inseamna sa-ti faci cumparaturile la mall. Evenimentele organizate de IULIUS MALL au fost foarte reusite de fiecare data.

Au urmat:

Tombola "De astazi ai casa ta" (22 mai - 25 iunie). Marele premiu - un apartament, impreuna cu celelalte peste 100 de premii, au atras cumparatori din toata Moldova;

Ziua copilului la mall (1 iunie). Show-ul sustinut de Andre, Nicole si Van Noizz, impreuna cu cadourile oferite, au constituit deliciul celor mai mici cumparatori;

Carnavalul verii la mall (16 iunie). Spectacol original organizat pentru prima data in orasul Iasi, la care a luat parte trupa de actori a Teatrului National "Vasile Alecsandri", alaturi de concertul trupelor Vank si Activ a fost primit cu mare entuziasm de ieseni;

Week-end-ul reducerilor (14, 15, 16 iulie). A constituit o alta strategie de promovare a vanzarilor, cand la toate marfurile de vara au fost aplicate discount-uri in plin sezon;

Lichidarea de stocuri (13, 14, 15 august). Magazinele au practicat in aceasta perioada reduceri de pana la 70% la marfurile de vara, pregatindu-se pentru a aduce colectia de toamna;

Noi va garantam numai note de 10 (25 august - 10 septembrie). Odata cu inceperea scolii, IULIUS MALL a venit in intampinarea cumparatorilor de rechizite, imbracaminte, incaltaminte si carte printr-un intreg pachet de tehnici de promovare a vanzarilor;

Mall Beauty si prezentare de moda (29, 30 septembrie). Organizarea acestui eveniment a avut ca scop promovarea colectiei de toamna a caselor de moda si magazinelor care comercializeaza articole de imbracaminte in mall si, implicit, cresterea vanzarilor. Prezentarea de moda a fost intregita de concertul inedit al trupei Sensor, ce evolueaza la instrumente neconventionale;

Veniti la miezul noptii (7 octombrie). Nu-i asa ca a face cumparaturi in miez de noapte este ceva inedit? Mai ales daca preturile sunt mai mici decat ziua. "Veniti la miezul noptii", in 7 octombrie, a fost unica noapte care a oferit cele mai mici preturi ale toamnei. Si ca totul sa fie perfect, intreaga parcare a fost plina cu tinerii veniti la concertul trupelor Sensor, Asia, Kpital, Animal X, Class si DJ Rhadoo, DJ Grazziano. Formatiile care au concertat, show-ul de lasere, reducerile tuturor magazinelor au facut inca o data ca toti clientii IULIUS MALL sa inteleaga ca aici este singurul loc unde pot gasi tot ceea ce isi doresc.
Evenimentul "Veniti la miezul noptii" a adunat peste 60.000 de oameni. Mall-ul a fost luat cu asalt la miezul noptii. "Veniti la miezul noptii" a fost un succes care a depasit toate asteptarile;

Sfanta Parascheva (12-15 octombrie). Avand in vedere amploarea sarbatoririi Sfantei Parascheva, IULIUS MALL a dorit sa contribuie la consolidarea unei imagini cat mai grandioase a orasului Iasi, punand la dispozitia pelerinilor cateva autobuze cu transport gratuit, pentru ca acestia sa se bucure de o primire cat mai ospitaliera din partea iesenilor. IULIUS MALL a oferit tuturor pelerinilor inedita expozitie de icoane si ceramica, meniul special la restaurantul Grill House (meniul pelerinului) si posibilitatea de a economisi timp si bani facandu-si cumparaturile de la IULIUS MALL. Pe langa acestea, echipele IULIUS MALL au impartit pachete cu mancare pentru cei veniti de departe la Sarbatorile Iasului;

Tombola "Mall Craciun" (6 noiembrie - 29 decembrie). Marele premiu un Fiat Marea Weekend. in fiecare saptamana, clientii IULIUS MALL au putut castiga un televizor color, un cuptor cu microunde, un telefon mobil;

Week-end-ul Reducerilor (19-21 ianuarie 2001). Toate magazinele din mall au operat reduceri mari la toata marfa;

Valentine's Day (14 februarie 2001). Decoratiunile, spectacolul si parada de moda au facut deliciul clientilor ieseni. Ca la orice eveniment organizat, IULIUS MALL a fost neancapator.

Tombola "Un AN de Cumparaturi Fericite". La un an de la inaugurare, IULIUS MALL a tinut sa-i rasplateasca pe cumparatorii fideli prin intermediul unei tombole de anvergura, la care marele premiu este un Fiat Punto. in plus, in ziua aniversara se va desfasura un mega-show cu Holograf, Sistem si N&D, iar surpriza va fi un foc de artificii.

Astfel, premiile acordate in decursul anului au fost:
- un apartament
- 2 masini
- electronice
- electrocasnice
- excursii etc.
In valoare de peste 2 miliarde lei.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1379 (s) | 22 queries | Mysql time :0.019832 (s)

loading...