• 26-05-2012 Cercetatorii britanici au descoperit de ce femeile nu mai au talia de viespe
• 26-05-2012 Afla cum va fi PROGNOZA METEO pentru weekendul 26-27 Mai
• 26-05-2012 FACEBOOK a facut o noua achizitie care ar putea sa-i creasca valoarea
• 26-05-2012 Varciu se plange ca nu are noroc in dragoste
• 26-05-2012 Cateva necunoscute legate de sex
• 26-05-2012 Serban Ionescu are o boala fara leac
• 26-05-2012 Bogdan Chiritoiu: Discutii secrete intre Guvern si reprezentantii benzinarilor
• 26-05-2012 Un elev isi pune la punct profesoara intr-un mod original
• 26-05-2012 Top 10 FILME 3D din 2012
• 26-05-2012 Vezi secretul bronzului lui MORRIS
Newsletter
Citeste GRATIS Editia tiparita BUNA ZIUA IASI in format PDF
Video Divertisment
Babuta Barfitoare
Video Monden
Muzica populara
Curs valutar
  • EUR : 4.4646 RON ( -0.0016 )
  • USD : 3.5492 RON ( -0.0046 )
Convertor valutar


 

Meteo

Temperatura : 14 ° C

Viteza vantului : 3.22 km/h, N
Soarele rasare la : 5:21 am
Soarele apune la : 8:51 pm
Umiditate :77 %
Vizibilitate : 9.99 km

Horoscop Loto

Extragere 25-05-2012

6/49

  • 11
  • 2
  • 9
  • 10
  • 38
  • 12

5/40

  • 21
  • 14
  • 34
  • 7
  • 19
  • 18

Noroc

1330560

Vinul, mai daunator decat berea

 

Consumul de vin provoacă mai multe stricăciuni în creier decât berea sau băuturile alcoolice tari, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii germani de la Universitatea din Gottingen. Conform acestora,vinul afectează hipocampul, zona asociată memoriei şi orientării spaţiale, una dintre primele regiuni din creier vizată de degenerare în maladia Alzheimer.


Rezultatele acestui studiu îi privesc mai ales pe consumatorii de alcool din clasa medie, majoritatea fiind convinşi că vinul este benefic pentru sănătate.


Femeile sunt mai expuse


De asemenea, femeile sunt cele mai afectate, ele având tendinţa de a bea mai frecvent vin decât bere. Psihiatrii germani au mai descoperit că persoanele care preferă berea prezintă în organism cel mai mic nivel de homocisteină, un compus asociat cu infarctul, accidentul cerebral, atrofierea creierului şi demenţă. Cercetătorii cred că nivelul homocisteinei este redus de două ingrediente din bere, vitaminele B şi folatul (acidul folic). Pe de altă parte, consumul moderat regulat de vin a fost asociat cu reducerea colesterolului şi a tensiunii arteriale. Vinul conţine o moleculă, rezveratrol, ce poate preveni maladiile cardiace, accidentele cerebrale şi cancerul. Un studiu publicat anul trecut susţine însă că persoanele care consumă zilnic un pahar cu vin prezintă cu 10% mai multe probabilităţi de a dezvolta un cancer de colon.

Distribuie
Bookmark

Video Stiri

Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.
Comentarii (0) | Adauga comentariu
Adauga comentariu

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau