News Flash:

Zeci de reclamatii pentru firmele de reparatii electrocasnice

18 Ianuarie 2006
1605 Vizualizari | 0 Comentarii
•Firmele care se ocupa cu reparatia produselor electronice sunt luate cu asalt de tot mai multi ieseni •Majoritatea oamenilor care au produse in garantie trebuie sa astepte chiar si cateva saptamani sa le fie reparate •Oficiul pentru Protectia Consumatorului inregistreaza lunar peste 25 de reclamatii la adresa firmelor care repara aparate electrice si electronice

Firmele care se ocupa cu service-ul produselor electronice sunt luate cu asalt de tot mai multi ieseni. Ca urmare a numarului mare de persoane care cumpara frecvent produse electronice si a diversificarii ofertelor de pe piata, a crescut si numarul de persoane care ajung sa apeleze la atelierele de specialitate pentru remedierea deficientelor aparute. La o firma care desfasoara aceasta activitate ajunge sa aiba chiar si 60 mii de produse care trebuie reparate. "Foarte multi oameni vin la noi cu tot felul de produse. Gama lor este si ea variata, atat ca tipul de produs, cat si ca marca. In special primim multe televizoare cu defectiuni de la firme cu renume cum ar fi LG, Akai, Samsung, Grunding, Philips, Sony, dar si de la altele. Pe parcursul unei luni putem avea si o mie de clienti. Noi suntem 12 oameni care lucram la repararea produselor si incercam sa facem fata numarului mare de clienti", a declarat ieri Aurel Raicu, gestionar la un service de aparate electronice. Numarul mare de defectiuni este cauzat de produsele contrafacute din magazine. Agentii economici prefera sa comercializeze produse ieftine si de prosta calitate, care se vand foarte bine, in detrimentul celor de calitate, care sunt foarte scumpe si nu se vand. "Toti oamenii cauta sa cumpere produse cat mai ieftine si de regula acestea, chiar daca au o marca de prestigiu, sunt asamblate in Europa cu piese fabricate in China. In astfel de conditii, un televizor, de regula, se strica in mai putin de cinci ani. Un televizor original in mod normal are o perioada de viata de peste zece ani", a declarat Dan Lazar, patron la un service de produse electronice. Situatia este mai complicata pentru cei la care se strica produsele aflate in garantie. Multi oameni care au un produs in perioada de garantie si se strica trebuie se astepte si cateva saptamani pentru a fi reparat. Desi legea prevede ca un aparat stricat aflat in perioada de garantie trebuie sa fie reparat in cel mult 10 zile, acest lucru nu este respectat. In cazul cand pentru repararea unui produs trebuie mai mult de zece zile, clientul trebuie sa primeasca de la agentul economic de unde a fost cumparat produsul un alt aparat similar, pentru a fi folosit pe acea perioada. Acesta situatie se inregistreaza in special la firmele care nu au sediu in judetul Iasi, din cauza faptului ca se pierd multe zile cu transportul produselor. "Noi primim peste 25 de reclamatii pe luna adresate la aceste service-uri. Aceste firme sunt suprasolicitate si in multe randuri nu pot face fata. In cele mai multe cazuri este depasita perioada de zece zile si clientii devin nemultumiti", a declarat Marius Bodea director executiv la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Iasi. Printre firmele care au inregistrat cele mai multe reclamatii se numara SC Liv Service SRL, SC Comitel SRL si SC Arctic SRL.
Daniel UNGUREANU
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1528 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018207 (s)

loading...