Magazin

La Bruxelles, s-a sugerat că campania împotriva PLUSH BIO și Ioanei Marinescu este distrugerea investitorului (P)

Publicat: 12 iul. 2022
_____ Vizualizări 2 Comentarii
La Bruxelles s-a sugerat că campania împotriva PLUSH BIO și Ioanei Marinescu este distrugerea investitorului P

Scandalul legat de acuzațiile aduse companiei PLUSH BIO, deținută de Ioana Marinescu, a existat doar în interiorul granițelor României timp de doi ani. După ce procuratura a renunțat la toate acuzațiile și s-a dovedit că marca cosmetică era absolut nevinovată, despre companie s-a vorbit cu voce tare în alte țări ale UE.

În special, jurnaliștii belgieni de la Bruxelles, după examinarea rezultatelor analizei chimice a întregii linii de produse, au numit campania informațională împotriva PLUSH BIO distrugerea investitorului cu ajutorul rețelelor sociale.

How to destroy a company using social media

În plus, Comisia Europeană a fost sesizată cu privire la precedentul și rezultatele pozitive ale inspecțiilor, a declarat Ioana Marinescu pentru Fanatik.ro.

Acest lucru sugerează că publicul străin este interesat de PLUSH BIO. Adică calitatea îndeplinește cerințele, sortimentul și gama de produse sunt solicitate.

În același timp, România a cedat negativității pe rețelele de socializare și a boicotat timp de doi ani brandul cosmetic promițător.

„Am fost hărțuită și amenințată!”– Ioana Marinescu, proprietara PLUSH BIO

În interviul său, Marinescu a povestit cum, după acuzații nefondate că produsele companiei sunt dăunătoare sănătății, a primit chiar și amenințări cu moartea.

Pentru a înțelege amploarea reclamațiilor oficiale pe care a fost construită campania informațională, este demn de remarcat faptul că din 150 de mii de clienți unici, 11 reclamații au fost acceptate de poliție, 9 dintre acestea au fost imediat respinse, deoarece nu existau deloc dovezi. Pentru a parafraza, reclamațiile sunt făcute din cuvinte și sentimente personale. Celelalte două reclamații au dispărut. Asta-i tot.

Cu toate acestea, campania media pe rețelele de socializare a revendicat zeci de victime ale căror vieți au fost distruse. Oarecum zgomotos, având în vedere rezultatele verificărilor PLUSH BIO și concluzia Institutului Național de examinare medico-legală.

PLUSH BIO este sigur – rezultatele examinării

Procuratura verifică compania pentru încălcări de doi ani. De asemenea, Institutul Național de examinare medico-legală a efectuat un studiu al tuturor produselor PLUSH BIO.

Raportul final spune că produsele respectă standardele tehnologice și nu pot provoca daune dacă sunt urmate recomandările de utilizare.

Este demn de remarcat faptul că nu trebuie doar să urmați instrucțiunile, ci și să vă adresați medicului dumneavoastră cu problema acneei și coșurilor pentru a obține sfaturi. Și, de asemenea, să știți sigur dacă nu există intoleranță personală la componentele individuale.

Pentru a fi corect, Ioana Marinescu a menționat acest punct într-un interviu. Ea a insistat că o astfel de inscripție este pe toate produsele PLUSH BIO care au un efect terapeutic. Convingeți-vă singuri!

PLUSH BIO este deschis pentru clienții noi – Ioana Marinescu

Acum, compania este pe deplin deschisă clienților noi care preferă produse de calitate de la un producător român.

În timpul scandalului, PLUSH BIO a pierdut o parte semnificativă din clienți. Cu toate acestea, rezultatele anchetei și ale examinării au pus totul la locul său. Deci, nu există niciun motiv să refuzați sprijinul unui brand care nu a cedat presiunii și a rezistat tuturor încercărilor.

Pe clienții noi îi așteaptă surprize plăcute, o linie de produse cosmetice de înaltă calitate și un semn plus în karma.

Comentarii
  • Pentru neinițiati: P ul dintre paranteze, înseamnă publicitate plătită!
    Deci este un articol plătit pentru a promova produsele respective!

  • Pentru neinițiati: P ul dintre paranteze, înseamnă publicitate!
    Deci este un articol plătit pentru a promova produsele respective!

Adauga un comentariu