Magazin

10 moduri în care puteţi ţine hackerii departe de magazinul dvs. online

Publicat: 22 apr. 2020

Sfaturi de securitate online pentru protejarea clienţilor dvs.

Dacă deţineţi un magazin online trebuie să consideraţi securitatea online o prioritate esenţială pentru protejarea informaţiilor personale ale clienţilor dvs. Infractorii cibernetici încearcă să sustragă numerele cardurilor bancare, coduri numerice personale şi alte date considerate confidenţiale. Prin urmare, cum asigurati securitatea datelor clienţilor? Iată 10 moduri în care vă puteţi proteja împotriva hackerilor şi a utilizării în mod incorect a datelor.

 1. Nu colectați și nu salvați date despre clienți de care nu aveți nevoie

Hackerii și hoții de identitate nu pot fura ceea ce nu aveți. Prin urmare, nu colectați și nu salvați date personale ale clienților prin intermediul magazinului dvs. online care nu sunt necesare pentru livrarea produselor sau serviciilor pe care le oferiti.

 

Când vine vorba de procesarea cardurilor bancare, alegeti varianta in care informatiile privind cardurile nu sunt stocate pe serverul dvs. Beneficiile sunt majore deoarece eliminati in cea mai mare parte riscul de compromitere a acestor informatii.

 2. Asigurati-va ca magazinul dvs. online utilizeaza cele mai recente protocoale de criptare

Este obligatoriu ca transferul de informatii intre utilizatori si magazinul dvs. sa fie criptat insa  pentru a împiedica hackerii să  decripteze informatiile transmise este important sa mențineți algoritmii de criptare actualizați folosind cele mai recente versiuni ale SSL (Secure Sockets Layer) sau TLS (Transport Security Layer).

 3. Testați-vă regulat magazinul online în privința vulnerabilităților

Companiile de procesoare a cardurilor bancare solicită comercianților  să își testeze magazinele online pentru a respecta anumite standarde de securitate. Este important să vă testați regulat magazinul online pentru a opri hackerii inainte de a obtine acces. Aceste operatiuni includ dar nu sunt limitate la:

  • Scanare regulată: verificați magazinul dvs. online în mod regulat (inclusiv un test al tuturor linkurilor) pentru a vă asigura că hackerii nu au introdus malware în reclame, grafică sau alte conținuturi furnizate de terți
  • Teste de penetrare: luați în considerare angajarea de consultanți în securitate cibernetică sau hackeri etici pentru a identifica vulnerabilitățile din codul websitului
  • Aplicații de securitate: consultați instrumentele de scanare a aplicațiilor web care ajută la identificarea unei varietăți de vulnerabilități – de la identificarea cross-site scripting (XSS), până la găsirea vulnerabilităților în codul de depanare și restul codului sursă care ar putea pune datele confidențiale în pericol.

4. Eliminați software-ul riscant care pune în pericol securitatea online

Tehnologiile moderne precum HTML 5 vă vor ajuta să eliminați vulnerabilitățile potențiale din Java. Dacă reproiectați sau construiți un site nou, optați pentru alegerea mai sigură. Dacă tot faceți acest lucru, încercați să eliminați Adobe Flash și alte aplicații predispuse la vulnerabilități (atunci când este posibil). Dacă trebuie să utilizați Java sau Flash pentru aplicații vechi, asigurați-vă că ați instalat cele mai recente actualizari ale software-ului pentru a vă asigura că aveți cea mai sigură versiune.

 5. Protejați-vă infrastructura

Perimetrul rețelei de astăzi este în continuă schimbare. Transformarea digitală și sistemele hibride împing perimetrele de securitate dincolo de sediul companiei dumneavoastră în Cloud, Data Center, precum și în dispozitivele mobile ale angajatilor. De multe ori, website-urile de vânzare cu amănuntul nu sunt accesibile doar hackerilor de pe Internetul public; acestea sunt accesibile și prin alte companii.

 6. Configurați corect sistemele de securitate

Achiziționarea unui firewall este ușoară; configurarea corectă necesită însă timp și efort. Dacă website-ul dvs. de comerț electronic este gestionat de un furnizor de hosting, cel mai probabil, personalul dvs. IT nu va avea acces direct la infrastructura de securitate a rețelei. Asta înseamnă, probabil că va trebui să vă bazați pe termenii contractuali pentru a rezolva problemele de securitate a rețelei. În plus, trebuie să lucrați direct cu furnizorul dvs. pentru a asigura monitorizarea și testarea periodică a magazinului dvs. online.  Serviciile de securitate obligatorii pentru website-ul dvs., indiferent dacă aveți un furnizor de gazduire web sau vă găzduiți singur website-ul trebuie să includă:

  • Prevenirea pierderilor de date
  • Detectarea pierderilor de date
  • Detectarea avansată a amenințărilor persistente
  • Servicii de prevenire a intruziunilor
  • Protecție DDoS
  • Apărarea reputației
  • Antivirus / antimalware și un serviciu de gestionare a fraudei

 7. Criptați toate comunicările care ar putea interesa hackerii

Criptați comunicațiile cu partenerii de afaceri, în special cu procesatorul cardurilor bancare. Luați în considerare criptarea emailurilor. Nu ar trebui niciodată să trimiteți date potențial private în text simplu prin Internet. De ce să vă asumați riscul ca cineva să aibă acces la comunicațiile dvs. private?

 8. Aveți încredere, dar verificați

Toți am dori să avem încredere în clienții noștri, nu? Cu toate aceste in zilele noastre verificarile sunt obligatorii. Creati proceduri de verificare a clientilor noi sau a comenzilor. Alternativ, apelati la platforme specializate.

9. Alegeți cu atenție un furnizor de web hosting

Furnizorul dvs. găzduire web si inregistrare nume de domenii ar trebui să fie la fel de implicat în succesul dvs. Mulți dintre furnizorii de servicii de web hosting, cum ar fi HostX.ro, oferă o serie de instrumente și aplicații care fac ușoară și sigură crearea și rularea unui magazin online. Cel mai bine este să alegeți furnizorul de găzduire care:

  • Utilizează cele mai înalte niveluri de criptare  disponibile
  • Efectuează backup-uri regulate
  • Păstrează jurnale de activitati complete
  • Monitorizarea in mod regulat rețeaua sa
  • Vă oferă politici și proceduri scrise în cazul unei încălcări a securitatii

Furnizorii de gazduire web ar trebui să fie disponibili să vă explice cel puţin propriile proceduri de urgență în caz de dezastru natural sau breșe de securitate. În caz contrar, nu ar trebui să vă bazaţi pe aceştia că vă pot ajuta la nevoie.

 10. Repetați pașii de mai sus în mod constant

Sârguința îi va face pe hackerii și hoții de identitate să fie neputincioși. Aceasta se reduce la trei acțiuni cheie:

  • Testarea constantă a magazinului dvs. online
  • Atenție imediată la probleme, rezolvându-le pe măsură ce apar
  • Monitorizarea website-ului dvs. pentru a vă asigura că problemele au fost eliminate.

Fișierele de loguri oferă informații excelente despre securitatea website-ului dvs., dar sunt inutile dacă nu vă alocați timp pentru a găsi anomaliile. Securitatea este un proces continuu, nu o soluție unică pentru a trece o inspecție. Optați pentru testări trimestriale cu evaluarea continuă a fișierelor jurnal pentru prevenirea intruziunilor și prevenirea pierderilor de date.

Clienții dvs. ar trebui să se simtă încrezători în implicarea dvs. pentru asigurarea securitatii datelor lor. Ei contează pe dvs. că acordati confidențialitatii datelor o prioritate maxima.




Adauga un comentariu