News Flash:

10 superalimente pentru creierul copilului tau

11 Februarie 2019
419 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7480 RON (+0.0079)
USD: 4.1981 RON (+0.0131)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Superalimente pentru creierul copilului tau

O alimentatie corecta si echilibrata este benefica pentru corpul, dar si pentru creierul copilului tau. Apeleaza la superalimente pentru a-i imbunatati functiile creierului, memoria, concentrarea.

O dieta sanatoasa, echilibrata este benefica pentru organismului copilului tau, dar si pentru creierul acestuia.

Alimentele potrivite pot imbunatati functiile creierului, pot creste memoria si concentrarea.

Ca si corpul, creierul absoarbe nutrientii din ceea ce mancam, iar urmatoarele superalimente sunt excelente pentru cel mic.

10 superalimente pentru creierul copilului tau

1. Somonul salbatic
Pestele gras, ca si somonul salbatic, este o sursa buna de acizi grasi omega-3 de care creierul are nevoie sa se dezvolte si sa functioneze.

Fa-i sandwich-uri cu somon si paine din cereale integrale, salate sau serveste-l alaturi de o portie de legume.

2. Ouale
Sunt o sursa buna de proteine, albusul contine vitamina B8 (biotina/colina), un nutrient important in dezvoltarea memoriei.

3. Untul de arahide
Copiilor le place untul de arahide, iar tu poti profita de acest lucru.

Este bogat in vitamina E, un antioxidant ce protejeaza membranele nervoase.

Are si tiamina care este buna pentru creier, dar si glucoza ce ii ofera energie.

4. Cereale integrale
Ii ofera glucoza, vitaminele B, bune pentru sistemul nervos.

Foloseste painea integrala la sandwich-uri, fa-i biscuitei sau alte deserturi din faina integrala.

5. Fulgi de ovaz
Fulgii din comert contin mult zahar, par gustosi si dau dependenta. De aceea sunt pe placul multor copii.

Fulgii de ovaz sunt alternativa sanatoasa, dar si o sursa buna de combustibil pentru creier.

Contin fibre ce-i ofera micutului senzatia de satietate, vitamina E, complexul de vitamina B.

6. Fructele de padure
Imbunatatesc memoria copilului, contin vitamina C si alti antioxidanti.

Adauga in dieta capsuni, zmeura, afine, coacaze si alte fructe de padure in culori intense.

Le poate manca ca atare, in smoothie-uri, adaugate in iaurt.

7. Fasolea
Este o sursa buna de proteine, ii ofera energie, carbohidrati, fibre, vitamine si minerale.

Poate fi adaugata in salate, diverse preparate culinare.

8. Legume colorate
Alege legume cat mai colorate, caci acestea sunt bogate in antioxidanti ce mentin sanatatea celulelor creierului.

Include in dieta copilului tau rosii, cartofi dulci, dovlecei, morcovi, spanac si o multime de alte legume pentru a avea varietate.

Fa-i tu chips-uri acasa in locul celor cumparate din magazine.

Lasa copilul sa te ajute la prepararea meselor, asa va manca mai cu pofta.

9. Lapte si iaurt
Vitaminele B sunt importante pentru dezvoltarea tesuturilor creierului, neurotransmitatori, enzime, iar lactatele sunt surse bune de nutrienti.

Laptele slab sau iaurtul sunt surse de proteine si carbohidrati pentru creier, o sursa buna de vitamina D, calciu de care cei mici si adolescentii au nevoie.

10. Carnea slaba de vita
Carnea slaba de vita sau orice alta carne slaba sunt surse bune de fier, ce ajuta copilul sa fie energic si mai atent la scoala.

Vita este o sursa de zinc, ce ajuta memoria si creierul copilului tau.

Copiii vegetarieni pot lua doza de fier din fasole neagra sau soia.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1539 (s) | 21 queries | Mysql time :0.031231 (s)