Magazin

3 motive pentru care compania KRUK e apreciată de clienți

Publicat: 27 sept. 2022
_____ Vizualizări 0 Comentarii
3 motive pentru care compania KRUK e apreciată de clienți

Timp de 15 ani, KRUK România a continut să își perfecționeze serviciile și produsele de gestionare a datoriilor, orientate către clienți. Acest lucru este confirmat și de părerea celor de la BZI. Totuși, concret, ce anume îi mulțumește pe oamenii cu datorii?

Platforma care oferă cea mai mare flexibilitate

e-kruk.ro este platforma care permite cea mai mare flexibilitate în gestionarea datoriilor la KRUK. Clienții dornici să își seteze singuri rata lunară pe care vor să o plătească își creează un cont pe e-kruk.ro. Uneori noua rată stabilită de clienții cu credite neplătite este mai mică față de cea pe care o aveau inițial. În condiții excepționale, dacă este necesar, clienții pot solicita în platformă și amânări la plata ratei. În plus, nu mai așteaptă la telefon să i se preia apelul de către un agent din call center.

Actul prin care se stabilesc ratele dorite de clienți

Ratele lunare, stabilite de fiecare client în funcție de posibilitățile sale financiare, se „oficializează” prin semnarea unui angajament de plată. Acesta este produsul cel mai apreciat de către clienți, el putând fi semnat și online pe eKRUK.

Testimoniale puse la dispoziție de KRUK

„Platforma este excelentă, felicitări pentru tot, este foarte intuitivă plus că nu mai stai la telefon să vorbești cu un agent ore în șir: poți face și amânări, mi se pare excelent”, spune un client mulțumit de eKRUK. Mai multe informații sunt puse la dispoziție de KRUK pe e-kruk.ro, unde sunt prezentate toate avantajele platformei precum și un concurs în care clienții care plătesc online pot câștiga vouchere de cumpărături în valoare de 500 RON fiecare (concursul se numește „1 plată 1 șansă”, se supune unor condiții prezentate în regulamentul de pe site și se desfășoară până pe 16 noiembrie 2022).

„Oferiți servicii excelente” este de părere un alt client.

Programul care le dă bani înapoi clienților cu datorii

„Dorințe Împlinite” este un program de fidelizare apreciat de către clienții care au semnat un angajament de plată. Aceștia se pot înscrie în program pentru a primi o parte din bani înapoi: Cu fiecare rată plătită, clienții primesc puncte care se transformă în bani. Iar cu acești bani, ei pot face cumpărături online sau pot face o nouă plată a datoriei, fără să scoată bani din buzunar. Plata unei rate viitoare se face folosind codul cadou „Plătește rata KRUK”.

Păreri despre programul „Dorințe Împlinite”

“Mă determină să-mi plătesc ratele la timp cu gândul că am și ceva de câștigat. De exemplu, luna trecută am întârziat cu rata, dar cum mi-am adus aminte, imediat m-am dus să plătesc cu gândul să nu pierd punctele”, spune un client care s-a înscris în programul de fidelizare și se bucură de avantajele acestuia.

Multiple modalități de plată a ratelor

Compania a dezvoltat și mai multe tipuri de plată a ratelor, ținând cont de preferințele clienților săi. Există modalitățile tradiționale de plată, pentru cei care nu stăpânesc bine plățile online: plata folosind codul de bare, la partenerii KRUK. Cele mai populare sunt plățile online cu cardul pe eKRUK. Sunt persoane care doresc să plătească rata în timpul apellui cu agent din call center sau printr-un link securizat cu datele lor precompletate.

Toate aceste informații sunt puse la dispoziție pe site-urile companiei: ro.kruk eu și e-kruk.ro.

Adauga un comentariu